VERTIV DAVRANIŞ İLKELERİ | 3
İçindekiler
Davranış İlkeleri Hakkında ............................................................................................................................................... 4
Giriş................................................................................................................................................................................. 4
Kimler İlkelere Uymalı? ................................................................................................................................................... 4
İlkelerin Uygulanmasına Yönelik Kurallar ....................................................................................................................... 4
Nasıl Yardım Alınır veya Sorun Nasıl Bildirilir? ............................................................................................................... 5
Misilleme Yok .................................................................................................................................................................. 6
Birbirimize Davranış Şeklimiz .......................................................................................................................................... 7
Çeşitlilik, Kapsayıcılık ve Fırsat Eşitliği ........................................................................................................................... 7
Güvenlik ve Sağlık .......................................................................................................................................................... 8
Taciz ............................................................................................................................................................................... 8
Vertiv'in Çıkarına En İyi Şekilde Hizmet Etme .............................................................................................................. 10
Çıkar Çatışmaları .......................................................................................................................................................... 10
Kurumsal Fırsatlar......................................................................................................................................................... 12
Hediyeler, Misafir Ağırlama ve Eğlence ........................................................................................................................ 12
Şirket Varlıklarının ve Gizliliğinin Korunması ................................................................................................................ 14
Mali Kayıtların Doğruluğu ............................................................................................................................................. 15
Varlık İsrafına Karşı Koruma ......................................................................................................................................... 16
Kabul Edilebilir Kullanım ............................................................................................................................................... 16
Hisse Senedi ve Diğer Menkul Kıymet Ticareti ............................................................................................................. 18
E-postalar, Mesajlar, Anlık Mesajlaşmalar ve Diğer Elektronik Haberleşme ................................................................ 19
Bilgi Teknolojisi Güvenliği ............................................................................................................................................. 19
Fikri Mülkiyet ................................................................................................................................................................. 20
Veri Gizliliği ................................................................................................................................................................... 20
Vertiv Adına Konuşmak ................................................................................................................................................ 20
Müşteriler ve Tedarikçilerle Çalışmak ........................................................................................................................... 21
Rekabet ve Adil İş Yapma ............................................................................................................................................ 21
Uluslararası İş Yürütmek .............................................................................................................................................. 23
Devlet Sözleşmeleri ...................................................................................................................................................... 25
Topluluğumuzun Üyeleri ve Dünya ............................................................................................................................... 28
Geçerli Yasalara Uymak ............................................................................................................................................... 28
Kamuyu Aydınlatma ve Mali Raporlama ....................................................................................................................... 28
Yolsuzlukla Mücadele ................................................................................................................................................... 29
Siyasi Bağış Yok ........................................................................................................................................................... 33
Lobicilik Faaliyetleri ....................................................................................................................................................... 33
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ........................................................................................................................................ 33
İlkelerimize İlişkin Feragatler ve Değişiklikler .............................................................................................................. 34
Bir Soru Sorduğunuzda veya Bir Endişenizi Bildirdiğinizde Ne Beklemelisiniz?..................................................... 34
Soruşturmalarda İşbirliği ............................................................................................................................................... 35
Sonuç ............................................................................................................................................................................... 35
Onay Beyanı .................................................................................................................................................................... 36