7
GÜVENLİĞİ GARANTİ ETMEK İÇİN
NOT
Kullanıcıları aşağıdaki konularda bilgilendirin:
•
Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye edilir. Tekerlek çıkarılırken fren koluna basmayın. Eğer pabuç aralık parçaları
takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Bu durumda satıcınıza danışın.
•
Fren sisteminin temizleme ve bakım işlemlerini yaparken sabunlu su veya kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik maddelerini veya
susturucu maddeleri kullanmayın. Bu maddeler conta vb. parçalara zarar verebilir.
•
Karbon elyaf kollar durumunda, doğal bir deterjan kullanarak yumuşak bir bezle yıkayın. Aksi takdirde malzeme bozulabilir ve hasar görebilir.
•
Karbon elyaf kolları yüksek sıcaklıklara maruz kalan yerlerde bırakmaktan kaçının. Aynı zamanda, ateşten uzak tutun.
•
Ürünler doğal aşınma, normal kullanım ve eskime sonucu bozulmalara karşı garantili değildir.
SAINT/ZEE
•
Bu ürün, sürüş sırasında sıçrama benzeri uygunsuz kullanımlardan veya bisikletin devrilmesinden kaynaklanan hasara karşı garantili değildir
(buarızaların üretim yöntemlerinden kaynaklanması durumu haricinde).
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
•
203 mm ve 180 mm disk fren rotorları arazi sürüşü bisikletleri için kullanılan 160 mm rotordan daha büyük çapa sahiptir ve dolayısıyla bu disk fren
rotorlarının esnekliği daha fazladır. Bu nedenle fren pabuçlarıyla temas edebilirler.
•
Eğer fren kaliperi montaj çıkıntısı ve maşa ucu paralel değilse, disk fren rotoru ve kaliper birbirine temas edebilir.
•
Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye edilir. Pabuç aralık parçaları, tekerlek çıkarılırken fren koluna basılması
durumunda pistonun dışarı çıkmasını engelleyecektir.
•
Eğer pabuç aralık parçaları takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Fren pabuçlarının yüzeylerine zarar
vermemeye dikkat etmek suretiyle düz şekle sahip bir alet kullanarak fren pabuçlarını geriye itin.
(Eğer fren pabuçları takılı değilse, düz şekilli bir alet kullanmak suretiyle zarar vermemeye dikkat ederek pistonları düz olarak arkaya doğru bastırın.)
Eğer fren pabuçlarını veya pistonları geriye bastırmakta zorlanıyorsanız, hava alma vidalarını çıkararak tekrar deneyin. (Bu sırada rezervuar tankından
bir miktar yağ taşabilir.)
•
Fren sisteminin temizleme ve bakım işlemlerini yaparken izopropil alkol, sabunlu su veya kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik
maddelerini veya susturucu maddeleri kullanmayın. Bu maddeler conta vb. parçalara zarar verebilir.
•
Kaliperleri sökerken pistonları çıkarmayın.
•
Eğer disk fren rotoru aşınırsa, çatlarsa veya deforme olursa, değiştirilmelidir.
•
BR-M9000/BR-M987'nin kaliperi ve BL-M9000/BL-M987'nin ana silindiri magnezyumdan yapılmıştır. Bu komponentler demir cıvatalar gibi başka
metallerden yapılmış parçalarla temas ettiğinde korozyon başlar. Temas bölgesinde su kalıntısı, yağmur ve diğer nem parçacıkları olası bir reaksiyon
yaratabilir. Bu fark, bir elektrokimyasal göze oluşturarak elektrokimyasal reaksiyona yol açar. Bu sorunu engellemek için, her bir parçaya, özel amaçlı
bir yüzey işlemi uygulanır. Paslanmanın ilerlemesini engellemek için uygun parçalar kullanın. Ayrıntılı bilgi için, “BAKIM” bölümündeki “Magnezyum
ürünler için belirlenmiş parçalar”a bakın.
SM-RTAD05 Disk fren rotor adaptörü
•
Disk fren rotorlarını monte etmek için bu disk fren rotoru adaptörü kullanıldığında, adaptörün yapısı nedeniyle disk fren rotorunda normalden daha
fazla oynama olacaktır. Bu nedenle, disk fren rotoru fren pabuçlarına temas edebilir. Ayrıca, radyal yönde (yukarı doğru) kaliperlere de dokunabilir.
•
Bu ürün, alüminyum adaptörle takılan 6 cıvatalı disk fren rotoruyla birlikte kullanılamaz (SM-RT86/RT76).
Bu el kitabı esas olarak ürünü kullanmak için gereken işlemleri açıklama amacı taşıdığından, gerçek ürün şekildekinden farklı
olabilir.