Sorun Giderme
Görüntü yok (ekran karanlık).
– AC güç kablosunun (şebeke kablosu) sıkı bir şekilde takıldığından emin olun.
– Tüm bağlantı kablolarının sıkı bir şekilde bağlandığından emin olun. (Özellikle, HDMI IN ve OUT'un
doğru şekilde takıldığından emin olun.)
– Bu oynatıcıdan alınan sinyali görüntülemek için TV'nin girişini değiştirin.
– Güç göstergesinin aşağıda gösterildiği gibi beyaz renkte yandığından emin olun.
Güç göstergesi
– Aşağıdakileri deneyin:
– Oynatıcıyı kapatıp açın.
– Bağlı cihazı kapatıp tekrar açın.
– HDMI kablosunu sökün ve yeniden takın.
– AC güç kablosunu (şebeke kablosu) oynatıcıdan çıkarın ve yaklaşık iki dakika bekledikten sonra
yeniden takın.
– HDMI jakı, telif hakkı koruma teknolojisini desteklemeyen bir DVI cihazına bağlanmıştır.
Oynatıcı İnternet'e bağlanamıyor.
– LAN yönlendiricisinin veya Kablosuz LAN yönlendiricisinin açık olduğundan emin olun.
– Kablolu ağ bağlantısı kullanırken LAN kablosunun doğru şekilde bağlı olduğundan emin olun.
– LAN yönlendiricisinin veya Kablosuz LAN yönlendiricisinin ayarlarını kontrol edin. Ayrıntılar için LAN
yönlendiricisi veya Kablosuz LAN yönlendiricisi ile birlikte verilen kullanım talimatlarına bakın.
– Oynatıcıyla Kablosuz LAN yönlendiricisini birbirine yaklaştırın. Kablosuz LAN bağlantısı, çevreleyen
ortamdan (duvar malzemesi, radyo dalgası alış koşulları veya oynatıcı ile Kablosuz LAN yönlendiricisi
arasındaki engeller vb.) etkilenebilir.
– Oynatıcıyı 2,4 GHz frekans bandını kullanan cihazlardan (mikrodalgalar, Bluetooth cihazları,
kablosuz dijital cihazlar vb.) uzaklaştırın veya bu cihazları kapatın. Bu cihazlar oynatıcıyla Kablosuz
LAN yönlendiricisi arasındaki iletişimi kesintiye uğratabilir.
– İnternet üzerinden Wi-Fi'ye ulaşamazsanız lütfen bağlı bir LAN kablonuz olmadığından emin olun.
Oynatıcı için LAN bağlantısı Wi-Fi bağlantısından daha önceliklidir.
Set Üstü Cihazdan görüntü çıkışı düzgün biçimde alınamıyor
(AV Alıcısı üzerinden).
– HDMI kablolarının Set Üstü Cihaza ve oynatıcıya sıkı bir şekilde bağlandığından emin olun.
– Set Üstü Cihazı kapatıp yeniden açın.
– Görüntü çıkışı hala düzgün şekilde alınmıyorsa, TV'yi doğrudan oynatıcıya bağlayın ve AV Alıcısı ile
oynatıcıyı aşağıda gösterildiği gibi bir optik dijital kabloyla bağlayın.
Ağ Ortam Oynatıcısı
AV AlıcısıTV Set Üstü Cihaz
HDMI kablosu*
Optik dijital kablo* HDMI kablosu*
* Cihazla birlikte verilmemiştir
– Bu oynatıcı ve TV bir AV Alıcısı üzerinden HDMI kablolarıyla bağlandığında, bazı Set Üstü Cihazların
telif hakkı koruma özelliğinden dolayı görüntüler düzgün alınamayabilir. Bu durumda, Kablolu TV/
Uydu TV'si Operatörlerinizle iletişime geçin.
Uzaktan kumanda çalışmıyor.
– Pillerin doğru takıldığından emin olun.
– Uzaktan kumandayı oynatıcıya yakın bir yerde kullanın.
– AC güç kablosunu (şebeke kablosu) söküp yeniden takın.
– Yeniden eşleştirme işlemini aşağıdaki prosedüre göre yapın.
Bir kalemin ucu vb. gibi ince, sivri bir nesneyle oynatıcının altında bulunan CONNECT
düğmesine basın.
Ekrandaki talimatları izleyin.
CONNECT düğmesine basmak için bir kalemin ucu
gibi ince, sivri bir nesne kullanın.
– Uzaktan kumandanın dokunmatik yüzeyi bir süre kullanılmazsa, herhangi bir işlem girişimini
algılamaz. Dokunmatik yüzeyi yeniden kullanmak istediğinizde, uzaktan kumandayı yukarıya
doğru tutun veya dokunmatik yüzeye tıkladıktan birkaç saniye sonra parmağınızı kaldırın.
– Uzaktan kumandanın sol üst tarafını kapatmayın, çünkü anten buradadır. Anteni kapatırsanız
uzaktan kumanda arızalanabilir veya düzgün çalışmayabilir.
Diğer
Sony Müşteri Desteği
Lütfen aşağıdaki web sitesini ziyaret edin:
Avrupa ve İngiltere'deki müşteriler için
http://support.sony-europe.com/
Asya Pasifik ve Afrika'daki müşteriler için
http://www.sony-asia.com/support/