< SC-TX35 >
•
Eğer hız sensöründen 120 saniye boyunca sinyal gelmezse, güç tasarrufu fonksiyonu çalışır ve LCD ekran kapanır.
•
Bisiklet bilgisayarını kesinlikle sökmeyin, tekrar takılamaz.
•
Bisiklet bilgisayarı yağmurlu hava koşullarına karşı dayanıklılık için tamamen su geçirmez özelliktedir; bununla birlikte kasıtlı
olarak suya sokmayın.
•
Mümkün olduğu kadar bisiklet bilgisayarını aşırı sıcak hava koşullarına maruz bırakmaktan kaçının; çünkü bisiklet bilgisayarı
uzun süreler yüksek sıcaklıklara veya direkt güneş ışığına maruz bırakılırsa LCD ekran kararabilir. Eğer bu durum meydana
gelirse, bisikleti soğuması için gölge bir yere yerleştirin. Burada normale dönecektir.
•
Bisiklet bilgisayarı için çalışma ortamı sıcaklık aralığı −10°C ila 50°C'dir. Eğer sıcaklık bu aralığın dışındaysa, bilgi ekranının
hareketi ağırlaşabilir veya bilgi görüntülenmeyebilir.
•
Bisiklet bilgisayarını dikkatli şekilde kullanın ve darbeye maruz bırakmaktan kaçının.
•
Satın alındığında ürünle birlikte verilen pil, bilgisayar ekranı içindir; bu nedenle pil ömrü beklenenden kısa olabilir.
•
Pili (+) tarafı görülecek şekilde takın. Eğer pil yanlış şekilde takılırsa başlangıç ayar bilgileri silinebilir.
< SM-TX37 >
•
Analog pusula, bisikletten çıkarılmış olsa bile manyetizmadan etkilenen bir yerdeyse her zaman doğru yönü göstermeyebilir.
Pusulanın gösterdiği yön sadece bir referans olarak kullanılmalıdır.
•
Eğer analog pusula hasar görürse veya sızdırmaya başlarsa derhal kullanmayı bırakın.
•
Analog pusulayı çelik ve manyetik alan kaynakları bulunmayan bir yerde kullanın.
•
Bu analog pusula, yönlerin basitleştirilmiş göstergesi için kullanılan oyuncak sınıfına ait bir üründür. Dağ tırmanışı gibi ciddi
uygulamalar için kullanılmamalıdır.
•
Analog pusulayı sıcaklığı −20°C'nin altına düşen veya 50°C'nin üzerine çıkan yerlerde bırakmayın.
•
Ürünler doğal aşınma, normal kullanım ve eskime sonucu bozulmalara karşı garantili değildir.
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
< ID-TX50 / 51 >
•
Düzgün çalışma için, belirtilen fren kablosunu ve orta göbek kablo rehberini kullanın.
•
Gidon her iki tarafa sonuna kadar çevrildiğinde bile bir miktar boşluğa sahip olan bir fren kablosu kullanın. Ayrıca, gidon
tamamen çevrildiğinde vites kolunun kadroyla temas edip etmediğini kontrol edin.
•
Yüksek kablo sürtünmesine yol açan içten yönlendirmeli kadro tipleri SIS fonksiyonunu olumsuz yönde etkilediğinden bu tür
kadroların kullanımından kaçının.
•
Kullanmadan önce iç kabloyu ve fren kablosunun içini gresleyerek uygun şekilde kaydıklarından emin olun.
•
Eğer dişli değiştirme ayarı yapılamıyorsa, bisikletin arka ucundaki paralellik derecesini kontrol edin. Aynı zamanda, kablonun
yağlanıp yağlanmadığını ve fren kablosunun çok uzun veya çok kısa olup olmadığını kontrol edin.
Bu el kitabı esas olarak ürünü kullanmak için gereken işlemleri açıklama amacı taşıdığından, gerçek ürün şekildekinden
farklı olabilir.
4