12 | Dell Display Manager Kullanıcı Kılavuzu
Eğer DDM desteklenen bir Dell monitörünü algılayamıyorsa ve/veya iletişim
kuramıyorsa, lütfen sorun gidermek için aşağıdaki adımları yerine getirin:
1. Video kablosunun monitörünüze ve PC'nize doğru bağlandığından emin
olun, özellikle konektörler konumuna düzgün bir şekilde yerleştirilmelidir.
2. DDC/CI'nin etkinleştirildiğinden emin olmak için monitör OSD'sini kontrol
edin.
3. Grafik kartı satıcılarının (Intel, AMD, NVIDIA vb.) doğru ve en yeni ekran
sürücüsüne sahip olduğunuzdan emin olun. Ekran sürücüsü sıklıkla DDM
arızasına sebep olur.
4. Monitör ile grafik kartı bağlantı noktası arasındaki herhangi bir dok
istasyonunu veya kablo uzatıcısını alın. Bazı düşük maliyetli uzatıcılar,
göbekler veya konvertörler DDC/CI'yi doğru desteklemez ve DDM
arızalanabilir. En son sürüm kullanılamıyorsa, bu gibi bir aygıtın
sürücüsünü güncelleyin.
5. Sisteminizi yeniden başlatın.
DDM aşağıdaki monitörler ile çalışmayabilir:
• 2013 yılından önceki Dell monitör modelleri ve D-serisi Dell monitörleri.
Ayrıntılı bilgi için Dell Ürün Desteği web sitelerine bakınız
• NVIDIA-tabanlı G-senk teknolojisi kullanan oyun monitörleri
• Sanal ve kablosuz ekranlar DDC/CI'yi desteklemez
• DP 1.2 monitörlerinin bazı erken modellerinde monitör OSD'sini
kullanarak MST/DP 1.2'yi devre dışı bırakmak gerekli olabilir
Eğer PC'niz internete bağlı ise, DDM uygulamasının yeni bir sürümü hazır
olduğunda bir mesaj ile uyarılacaksınız. En yeni DDM uygulamasını indirmeniz
ve yüklemeniz önerilir.
'shift' tuşuna basılı tutarak DDM simgesine sağ tıklayıp yeni bir sürümü kontrol
edebilirsiniz.