GÜVENLİĞİ GARANTİ ETMEK İÇİN
7
NOT
Kullanıcıları aşağıdaki konularda bilgilendirin:
•
Vites değiştirirken krankı çevirmeye devam edin.
•
Ürünleri dikkatli şekilde taşıyın ve güçlü darbelere maruz bırakmaktan kaçının.
•
Ürünleri temizlemek için tiner veya benzeri maddeler kullanmayın. Bu maddeler yüzeylere zarar verebilir.
•
Karbon elyaf kollar durumunda, doğal bir deterjan kullanarak yumuşak bir bezle yıkayın. Aksi takdirde malzeme hasar görebilir ve malzemenin
dayanıklılığı etkilenebilir.
•
Karbon elyaf kolları yüksek sıcaklıklara maruz kalan yerlerde bırakmaktan kaçının. Aynı zamanda, ateşten uzak tutun.
•
Eğer dişli değiştirme işlemleri sırasında zorlanma hissediliyorsa, vites değiştiriciyi yıkayın ve tüm hareketli parçaları yağlayın.
•
Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye edilir. Tekerlek çıkarılırken fren koluna basmayın. Eğer pabuç aralık parçaları
takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Bu durumda satıcınıza danışın.
•
Fren sisteminin temizleme ve bakım işlemlerini yaparken sabunlu su ve kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik maddeleri veya susturucu
maddeler kullanmayın. Bunlar conta vb. parçalara hasar verebilir.
•
Ürünler doğal aşınma, normal kullanım ve eskime sonucu bozulmalara karşı garantili değildir.
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
•
Gidonu her iki tarafa sonuna kadar çevirdiğinizde bir miktar boşluk bırakacak uzunlukta bir fren hortumu/fren kablosu kullanın. Ayrıca, gidon
tamamen çevrildiğinde vites kolunun kadroyla temas edip etmediğini kontrol edin.
•
Düzgün çalışma için bir OT-SP kablo ve kablo rehberi kullanın.
•
Kullanmadan önce iç kabloyu ve fren kablosunun içini gresleyerek uygun şekilde kaydıklarından emin olun. İç kabloya toz yapışmasına izin vermeyin.
Eğer iç kablo üzerindeki gres silinirse, SIS SP41 gresi (Y04180000) uygulanması tavsiye edilir.
•
Vites değişim kablosu için özel bir gres yağı kullanılır. Yüksek kaliteli gres veya başka tipte gres yağları kullanmayın; aksi takdirde vites değiştirme
performansı zayıflayabilir.
•
Eğer vites değişim ayarları yapılamıyorsa, arma maşa uçlarının hizalanıp hizalanmadığını kontrol edin. Aynı zamanda, kablonun yağlanıp
yağlanmadığını ve fren kablosunun çok uzun veya çok kısa olup olmadığını kontrol edin.
•
Kol ünitesini çıkarmayın.
Disk fren
•
Eğer fren kaliperi bağlantısı ve maşa ucu standart boyutlarda değilse, disk fren rotoru ve kaliper birbirine temas edebilir.
•
Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye edilir. Pabuç aralık parçaları, tekerlek çıkarılırken fren koluna basılması
durumunda pistonun dışarı çıkmasını engelleyecektir.
•
Eğer pabuç aralık parçaları takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Fren pabuçlarının yüzeylerine hasar
vermemeye dikkat etmek suretiyle kanallı tornavida veya benzeri bir alet kullanarak fren pabuçlarını geriye bastırın. (Eğer fren pabuçları takılı değilse,
düz şekilli bir alet kullanmak suretiyle zarar vermemeye dikkat ederek pistonları düz olarak arkaya doğru bastırın.)Eğer fren pabuçlarını veya pistonları
geriye bastırmakta zorlanıyorsanız, hava alma vidalarını çıkararak tekrar deneyin. (Bu sırada rezervuar tankından bir miktar yağ taşabilir.)
•
Fren sisteminin temizleme ve bakım işlemlerini yaparken izopropil alkol, sabunlu su veya kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik
maddelerini veya susturucu maddeleri kullanmayın. Bunlar conta v.b. parçalara zarar verebilir.
•
Fren kaliperlerini sökerken pistonları çıkarmayın.
•
Eğer disk fren rotoru aşınırsa, çatlarsa veya deforme olursa, değiştirilmelidir.
•
Kelepçe bandı, kelepçe civatası ve kelepçe somunu diğer ürünlerle uyumlu değildir. Diğer ürünlerde kullanılan komponentlerle birlikte kullanmayın.
Bu el kitabı esas olarak ürünü kullanmak için gereken işlemleri açıklama amacı taşıdığından, gerçek ürün şekildekinden farklı
olabilir.