126
Arıza Giderme
Eğer aygıtınız donmuşsa:
10 saniyeliğine ON/OFF düğmesine basın ya da Donanım yeniden başlatı kullanın. Donanım yeniden
başlatı kullanmak için kürdan gibi ucu sivri bir nesne kullanarak “pim deliği başlat”a basın.
Eğer aygıtınız açılmıyorsa:
1. Aygıtınızı en az 10 dakika şarj edin.
2. 10 saniyeliğine ON/OFF düğmesine basın ya da Donanım yeniden başlatı kullanın. Donanım yeniden
başlatı kullanmak için kürdan gibi ucu sivri bir nesne kullanarak “pim deliği başlat”a basın.
Eğer aygıtınız tamamen boşalmışsa:
Çalışabilmesinden önce en az 10 dakika şarj edin.
Eğer batarya ömrünü uzatmak istiyorsanız:
Ekran parlaklığını düşürün ve kullanmadığınızda kablosuz bağlantılarını kapatın.
Eğer aygıtınız çok yavaş çalışıyorsa:
Güncel olarak kullanılmayan tüm uygulamaları kapatın. Sistem Monitörü uygulamasını kullanın.
Eğer WiFi alımı çok düşükse:
WiFi kablosuz erişim alanı yakınında olduğunuzdan emin olun.
Aygıt yazılımınızı güncelleyin: http://www.archos.com/support
Bağlantı parametrelerinizi restleyip yeniden tanımlayın.
WiFi bağlantı sağlayıcınızla iletişim kurun.
Eğer ürününüzü yenilemek istiyorsanız (şifreyi unutma, tüm ayarları silme):
1. Ses+’yı tutarken, aygıtı kapatmak için AÇMA KAPAMA düğmesine basın. Android sistem kurtarma
görüntülenecektir.
2. Onaylamak için Ses düğmelerini kullanın ve AÇMA KAPAMA düğmelerini kaydırın.
Şunları seçin: Veriyi Sil / Fabrika Ayarları ve onaylayın.
Şunları seçin: Evet – Tüm Kullanıcı Verisini Sil ve onaylayın.
Şunu seçin: Sistemi şimdi yeniden başlat ve onaylayın.