16 | Sorun Giderme
Sorun Giderme
DDM Ekranınüzle çalışmazsa, DDM bildirim tepsinizde aşağıdaki simgeyi gösterecektir.
Simgeye tıklayın, DDM daha ayrıntılı bir hata mesajı gösterir.
Lütfen DDM'nin yalnızca Dell markalı monitörlerle çalıştığını unutmayın. Diğer üreticilerin
monitörlerini kullanıyorsanız, DDM bunları desteklemez.
DDM, desteklenen bir Dell Ekranınü algılamıyor ve/veya iletemiyorsa, lütfen sorun gidermek
için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin:
1. Video kablosunun Ekranınüze ve bilgisayarınıza doğru şekilde bağlandığından emin
olun. Özellikle konektörler sıkıca yerine yerleştirilmelidir.
2. DDC/CI'nin etkinleştirildiğinden emin olmak için monitör OSD'sini kontrol edin.
3. Grafik satıcısından (Intel, AMD, NVIDIA vb.) doğru ve en son ekran sürücüsüne sahip
olduğunuzdan emin olun. Ekran sürücüsü genellikle DDM hatası nedenidir.
4. Monitör ve grafik bağlantı noktası arasındaki tüm yerleştirme istasyonlarını veya kablo
uzatıcılarını veya dönüştürücüleri çıkarın. Bazı düşük maliyetli genişleticiler, hub'lar
veya dönüştürücüler DDC/CI'yi doğru şekilde desteklemeyebilir ve DDM'de başarısız
olabilir. En son sürüm mevcutsa, bu cihazın sürücüsünü güncelleyin.
5. Bilgisayarı yeniden başlatın.
DDM aşağıdaki monitörlerle çalışmayabilir:
• 2013'ten önceki Dell monitör modelleri ve Dell monitörlerinin D serisi. Ayrıntılı bilgi
için, şuraya bakınız www.dell.com/support/monitors.
• Nvidia tabanlı G-sync teknolojisini kullanan oyun monitörleri