HP Kurtarma Yöneticisi ile işletim sistemini geri yüklemek ............................................................ 22
5 Linux kurma ve geri yükleme ......................................................................................... 23
HP Linux Destek Matrisi ........................................................................................................... 23
Linux için HP Yükleyici Kiti (HPIKL) ............................................................................................ 24
Red Hat Enterprise Linux kurma ................................................................................................ 24
HPIKL sürücü CD'si .................................................................................................. 24
HP Red Hat Linux sürücü CD'siyle yükleme ................................................................. 25
Garanti .................................................................................................................. 25
SUSE Linux Enterprise Desktop'ı (SLED) kurma ............................................................................ 25
Ön yüklü SLED'i kurma ............................................................................................ 26
CD Yükleme Kitiyle SLED'in yüklenmesi ...................................................................... 26
Garanti .................................................................................................................. 26
SLED'i geri yükleme (yalnızca ön yüklenmiş sistemler) .................................................. 26
Özel grafik sürücüleri ............................................................................................................. 26
6 İş istasyonunu güncelleme .............................................................................................. 28
İlk önyüklemeden sonra iş istasyonunu güncelleme ..................................................................... 28
BIOS’u yükseltme ................................................................................................................... 28
Geçerli BIOS sürümünün belirlenmesi ........................................................................ 28
BIOS'u yükseltme .................................................................................................... 28
Aygıt sürücülerini yükseltme ..................................................................................................... 29
7 Tanılama ve Ufak Sorunları Giderme .............................................................................. 30
Teknik desteği arama ............................................................................................................. 30
Kimlik etiketlerini bulma .......................................................................................................... 30
Garanti bilgilerini bulma ......................................................................................................... 31
HP sorun giderme kaynakları ve araçları ................................................................................... 32
HP Support Assistant ................................................................................................ 32
E-destek ................................................................................................................. 32
Sorun giderme ......................................................................................... 32
Instant Support (Anında Destek) ve Active Chat (Etkin Sohbet) ........................ 33
Müşteri Önerileri, Müşteri ve Güvenlik Bültenleri ve Müşteri Bildirimleri ........... 33
Ürün Değişiklik Bildirimleri ......................................................................... 33
Yararlı ipuçları ........................................................................................................ 33
Başlangıçta ............................................................................................. 33
İşletim sırasında ....................................................................................... 34
Müşteri kendi başına onarım ..................................................................... 35
Diğ
er sorun giderme seçenekleri ................................................................ 35
vi