Çevrimiçi teknik destek
Ürününüzün kullanım ömrü boyunca http://www.lenovo.com/support adresinden çevrimiçi
teknik destek alabilirsiniz
Telefonla teknik destek
Müşteri Destek Merkezi'nden telefonla yardım ve bilgi alabilirsiniz. Lenovo teknik destek
temsilcinizle iletişim kurmadan önce şu bilgileri hazır bulundurmaya çalışın: Model ve seri
numarası, hata iletisinin tam metni ve sorunun tanımı.
Teknik destek temsilciniz görüşme sırasında sizden cihazınızda yaşadığınız sorunun adımlarını
belirtmenizi isteyebilir.
Dünya Genelinde Lenovo Destek telefon listesi
Önemli: Telefon numaraları önceden bildirilmeksizin değiştirilebilir. Müşteri Destek Merkezi için
en güncel telefon listesini her zaman http://www.lenovo.com/support/phone adresinde
bulabilirsiniz.
Ülkenizdeki/bölgenizdeki telefon numarası listede yoksa Lenovo yetkili satıcınıza ya da Lenovo
pazarlama temsilcinize başvurun.
Garanti bilgileri
Lenovo Sınırlı Garanti bildirimi
Bu ürün, Lenovo Sınırlı Garanti L505-0010-02 08/2011 sürümü koşulları kapsamındadır. Lenovo Sınırlı
Garanti belgesine (LLW) şu adresten erişebilirsiniz: http://www.lenovo.com/warranty/llw_02.
LLW belgesini bu Web sitesinde pek çok dilde görüntüleyebilirsiniz. LLW belgesini Web
sitesinden görüntüleyemezseniz yerel Lenovo ofisine ya da yetkili satıcısına başvurarak LLW
belgesinin yazılı bir kopyasını edinin.
Garanti süresi ve Garanti hizmetinin tipi
Makinenin Satın Alındığı Ülke ya da Bölge Garanti Süresi
Fransa, Almanya, İtalya, Avusturya,
İngiltere, İsrail, Avustralya, Yeni Zelanda
Parça ve işçilik - 1 yıl
Pil Takımı - 1 yıl
1,3
Guatemala, Kosta Rika, Venezuela, Peru,
Uruguay, Ekvador, Kolombiya, Şili, Arjantin,
Endonezya, Vietnam, Hindistan, Malezya,
Tayland, Filipinler, Singapur, Hong Kong,
El Salvador
Parça ve işçilik - 1 yıl
Pil Takımı - 1 yıl
1,4
Garanti
Hizmetinin Tipi
6