Xerox Workflow Central Kullanici rehberi

Tip
Kullanici rehberi
Sürüm 2.0
Ekim 2023
Xerox® Workflow
Central Platformu
Kullanım Kılavuzu
© 2023 Xerox Corporation. Tüm hakları saklıdır. Xerox®, Xerox Extensible Interface Platform®, AltaLink®,
VersaLink® and ConnectKey®, Xerox Corporation'ın ABD ve/veya diğer ülkelerdeki ticari markalarıdır.
BR39428
Diğer şirketlerin ticari markaları da onaylanmaktadır.
Belge Sürümü: 2.0 (Ekim 2023).
Belge Sürümü: 1.0 (Eylül 2021)
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu i
Ön Söz
Xerox® Workflow Central Platformu, dijital veya kağıt belge odaklı görevleri otomatikleştiren ve bulutta
barındırılan bir yazılım hizmetidir.
Bu belgenin Xerox® Workflow Central Platformunun ve Galeri uygulamasının daha iyi anlaşılması için son
kullanıcılarca kullanılması amaçlanmıştır. Bu belge ayrıca kullanılabilecek farklı iş akışlarını da açıklamaktadır.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu ii
İçerik
1. Açıklama ......................................................................................................................................................................................................... 1-1
Abonelik Planları ve Özellikler ............................................................................................................................................................... 1-1
Cihaz Gereksinimleri ................................................................................................................................................................................. 1-2
Tarayıcı Gereksinimleri ............................................................................................................................................................................ 1-2
2. Xerox® Workflow Central Platformunu Çok Fonksiyonlu Bir Cihaza Yükleme ............................................................... 2-3
Xerox App Gallery Web Portalından iş akışı merkez Uygulamasını Kurma (Abonelik Uygulaması) .............. 2-3
Xerox App Gallery Web Portalından iş akışı merkez Uygulamasını Kurma (Deneme Uygulaması) .............. 2-4
Workflow Central hesabının ilk kurulumu ................................................................................................................................. 2-4
Abonelik Sahibi ............................................................................................................................................................................................ 2-5
Kullanıcıları Yönet ................................................................................................................................................................................. 2-5
Aboneliği Yönet ..................................................................................................................................................................................... 2-6
Kullanıcılar ..................................................................................................................................................................................................... 2-7
3. Xerox Workflow® Central Platform Portalı ..................................................................................................................................... 3-8
İş Akışları ........................................................................................................................................................................................................ 3-8
MS Office Biçimine Dönüştür .......................................................................................................................................................... 3-9
Redakte Et ............................................................................................................................................................................................. 3-10
Çevir ......................................................................................................................................................................................................... 3-11
Sese Dönüştür ..................................................................................................................................................................................... 3-12
El Yazısından Metne ......................................................................................................................................................................... 3-13
Özetle ...................................................................................................................................................................................................... 3-14
Birleştir .................................................................................................................................................................................................... 3-15
Koruma (Gelişmiş Abonelik gerektirir) ..................................................................................................................................... 3-16
Etkin Belgeler ....................................................................................................................................................................................... 3-17
Faks Gönderme .................................................................................................................................................................................. 3-18
pdf dosyasına dönüştür .................................................................................................................................................................. 3-19
Kayıtlı iş akışları ................................................................................................................................................................................... 3-20
Kombine İş Akışları (Gelişmiş Abonelik Gerektirir) ................................................................................................................... 3-21
Otomatik İş Akışları (Gelişmiş Abonelik Gerektirir) .................................................................................................................. 3-22
4. Xerox Workflow® Central Cihaz Uygulaması ............................................................................................................................. 4-25
MS Office Biçimine Dönüştür ....................................................................................................................................................... 4-25
Redakte Et ............................................................................................................................................................................................. 4-26
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu iii
Çevir ......................................................................................................................................................................................................... 4-27
Sese Dönüştür ..................................................................................................................................................................................... 4-28
El Yazısından Metne ......................................................................................................................................................................... 4-29
Özetle ...................................................................................................................................................................................................... 4-30
Faks Gönderme .................................................................................................................................................................................. 4-31
pdf dosyasına dönüştür .................................................................................................................................................................. 4-31
Kombine iş akışları ............................................................................................................................................................................. 4-32
Kayıtlı iş akışları ................................................................................................................................................................................... 4-32
5. Destek 5-33
6. Ek A Çok Fonksiyonlu Cihazla kullanım için Tek Oturum Açma Kurulumunu Yapılandırma ................................ 6-34
Tek seferlik oturum açmayı yapılandırma: uygulama xerox® workplace suite’te listeleniyor ....................... 6-34
Tek seferlik oturum açmayı yapılandırma: uygulama, Xerox Workplace Suite’de listelenmiyor ................. 6-34
7. Ek B Sık Sorulan Sorular ........................................................................................................................................................................ 7-36
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 1-1
1. ıklama
Xerox® Workflow Central Platformu, dijital veya kağıt belge odaklı görevleri otomatikleştiren ve bulutta
barındırılan bir yazılım hizmetidir. Bu hizmetler (Sese Dönüştür, MS Office'e Dönüştür, PDF Dosyasına
Dönüştür, El Yazısından Metne Çevir, Birleştir, Koru, Çevir, Redakte Et ve Özetle) PC, mobil veya MFD
cihazlarında kullanılabilir. Kullanıcı, ayrıca benzersiz iş akışları oluşturabilir ve bunları ileride kullanılmak üzere
depolayabilir. Otomatik özellik, kullanıcıların bir iş akışının çalıştırılacağı zamanı ayarlamasına olanak tanır.
Xerox® Workplace Solutions (Xerox® Workplace Suite ve Xerox® Workplace Cloud) çok fonksiyonlu cihazlar
için Tek Oturum Açma mekanizması görevini üstlenerek oturum açmayı hızlı ve kolay hale getirir. Xerox
Workflow Central Hizmeti, bir Xerox App hesabı kullanarak Xerox App Gallery’den uygulamayı satın alan ve
indiren müşteriler için mevcuttur. Uygulamayı belirli bir deneme süresi boyunca da kullanabilirsiniz.
Abonelik Planları ve Özellikler
Xerox Workflow Central, sınırsız kullanıcı ve sınırsız cihaz ile bir abonelik hizmeti olarak, Başlangıç ve Gelişmiş
olmak üzere 2 planda ve çok çeşitli paketlerde mevcuttur. Satın alınacak belirli plan paketleriyle ilgili
ayrıntılar için Xerox App Gallery’e göz atın, https://appgallery.services.xerox.com/#!/home/app-
details/a025da2a-24ca-4ad4-aa06-73f3da93a21c.
Her plan için özellikler şunları içerir:
Gelişmiş Tam güç ve imkanlara erişim
İki veya daha fazla iş akışını tek bir basit iş akışı
şeklinde birleştiren Bağımsız ve Birleştirilmiş İş
Akışları
Özel iş akışlarını paylaşın
İstenilen girdi sayfalarını seçmek için Sayfa
Seçici
Ek güvenlik ve esneklik ile daha fazla çıktı
seçeneği
Bulut Deposu yönlendirme
Maksimum güvenlik için belgeleri e-
posta yoluyla şifreleyin ve takip edin
Çoklu çıktılar/hedefler zamandan
tasarruf sağlar ve üretkenliği artırır
Başlangıç - Temel imkanlara erişim
Yalnızca gelişmiş abonelik ile kullanılabilen
Koruma haricinde sadece Bağımsız İş Akışları.
Basılı kopya tarama, dijital belgeleri sürükleyip
bırakma veya bir mobil cihazdan görüntü
yakalama ile basit girdi seçenekleri
Seçilebilir çıktı
Yazdırma, indirme ve/veya e-posta
gönderme
Belge Parolası ile güvenlik ekleyin
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 1-2
Cihaz Gereksinimleri
Xerox® Workflow Central, Xerox'ta desteklenir® AltaLink® ve Xerox® VersaLink® cihazları. Xerox® PrimeLink
DESTEKLENMEMEKTEDİR.
Bu kılavuzda “Cihaz” kelimesi Çok Fonksiyonlu Yazdırma ve Yazıcı ile eş anlamlı olarak ve birbirlerinin yerine
kullanılacaktır.
Tüm cihazlarda şu şartların karşılanması gerekir:
Xerox Extensible Interface Platform® Uygulamanın kurulabilmesi için EIP etkinleştirilmelidir.
Cihazlar, EIP 3.7 veya üst sürümlerini desteklemelidir
Uygulamanın kurulabilmesi için Xerox® ConnectKey® Weblet Management (Security Installation Policy)
etkinleştirilmelidir.
Cihazın İnternet üzerinden iletişim kurabildiğinden emin olun.
NOT:
Bazı ağlar, İnternet ile iletişim kurabilmek için vekil sunucu gerektirir. Cihazda SSL Sertifika Doğrulanması
etkinleştirilmiş ise güvenlik sertifikalarının cihazda yüklü olduğundan emin olun.
Varsayılan olarak, Xerox tarafından geliştirilen uygulamaların ihtiyaç duyduğu tüm sertifika yetkilileri
mevcut tüm cihazlara önceden yüklenmiştir. Sertifikalarımıza xerox.app.[email protected]om
adresinden uygulama galerisi ekibiyle iletişime geçilerek ulaşılabilir.
Tarayıcı Gereksinimleri
Xerox® Workflow Central Service aşağıdaki tarayıcılarda çalışır:
Microsoft® Edge Ver.79 veya üzeri
Google Chrome sürüm 60.0 veya üzeri
Safari Mobile 12.0
Firefox sürüm 88 veya üzeri
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 2-3
2. Xerox® Workflow Central Platformunu Çok Fonksiyonlu
Bir Cihaza Yükleme
Aşağıdaki prosedürde, bir Xerox App Hesabı oluşturduğunuz varsayılmıştır. Bir Xerox App Hesabına erişiminiz
yoksa, bir hesap oluşturmaya ilişkin talimatlar için Xerox App Gallery Kullanıcı Kılavuzuna bakın
https://www.support.xerox.com/en-us/product/xerox-app-gallery/documentation
Bir cihaz ekleme ve Xerox App Hesabınıza Uygulama ekleme veya yükleme hakkında ayrıntılı talimatlar için
Xerox App Gallery Kullanıcı Kılavuzuna bakın https://www.support.xerox.com/en-us/product/xerox-
app-gallery/documentation
XEROX A PP G A L L E R Y WEB PORTALIN D AN İŞ A K IŞI MERKEZ UYGULAMAS I N I KURMA ( A BONELİK
UY G U L AMASI)
1. Xerox App Gallery URL’sine gidin: https://appgallery.services.xerox.com
2. Oturum Aç seçimini yapın.
3. Geçerli bir E-posta ve Parola girin.
4. Gerekirse, Cihazlar sekmesinden bir Çok Fonksiyonlu Yazıcı veya Yazıcı ekleyin. Not: Sadece Workflow
Central web portalını kullanmayı planlıyorsanız cihaz eklemenize gerek yoktur.
5. Tüm Uygulamalar sekmesinde, Workflow Central uygulamasını seçin.
6. İstediğiniz abonelik planı için Abone Ol düğmesini seçin.
7. Uygulama Son Kullanıcı Lisans Anlaşması’nı (SKLA) kabul edin.
8. Abonelik için Abonelik Süresini ve Kredi Miktarını seçin.
9. Ödeme seçimini yapın.
10. Fatura bilgilerini doldurup Sipariş Ver seçimini yapın.
11. Varsayılan olarak Otomatik Yenilemeyi Etkinleştir seçilidir. Otomatik Yenileme'ye katılmak
istemiyorsanız seçimi kaldırdığınızdan emin olun.
12. Bitti seçimini yapın.
13. Satın alma onayı için e-posta gelen kutunuzu kontrol edin.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 2-4
XEROX A PP G A L L E R Y WEB PORTALIN D AN İŞ A K IŞI MERKEZ UYGULAMAS I N I KURMA ( DENEME
UY G U L AMASI)
1. Xerox App Gallery URL’sine gidin: https://appgallery.services.xerox.com
2. Oturum Aç seçimini yapın.
3. Geçerli bir E-posta ve Parola girin.
4. Gerekirse, Cihazlar sekmesinden bir Çok Fonksiyonlu Yazıcı veya Yazıcı ekleyin. Not: Sadece Workflow
Central web portalını kullanmayı planlıyorsanız cihaz eklemenize gerek yoktur.
5. Tüm Uygulamalar sekmesinde, Workflow Central uygulamasını seçin.
6. İstediğiniz abonelik planı için Dene düğmesine dokunun.
7. Uygulama Son Kullanıcı Lisans Anlaşması’nı (SKLA) kabul edin.
8. Aboneliğiniz için Planı, Abonelik Süresini ve Kredi Miktarını seçin. Deneme süreniz sona erdiğinde, süreyi
manuel olarak yenilemeniz gerekecektir.
9. Ödeme seçimini yapın.
10. Fatura bilgilerini doldurup Sipariş Ver seçimini yapın.
11. Bitti seçimini yapın.
12. Satın alma onayı için e-posta gelen kutunuzu kontrol edin.
WORKF L O W CENTRAL HESABININ İLK K URUL UMU
Abonelik Sahibi
Abonelik Sahibi olarak, abonelik satın alındığında (yukarıdaki adımlara bakın), bir Hoş Geldiniz Mektubu
gönderilecektir.
1. Mektubu açın ve Başlayın düğmesine basın.
2. Xerox Workflow Central portalı açılacaktır.
3. Oturum Aç.
4. Uygulama Son Kullanıcı Lisans Anlaşması’nı (SKLA) kabul edin.
Temel Kullanıcı
Hesabın Uygulama Yöneticisi tarafından bir Temel Kullanıcı davet edilir.
1. Kullanıcı bir "Xerox Workflow Central'a Hoş Geldiniz" e-postası alacaktır.
2. Kullanıcının, eğer yoksa, bir Xerox App Hesabı oluşturması veya varolan bir hesapla portalda veya
cihazda basitçe oturum açması gerekir.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 2-5
Abonelik Sahibi
Abonelik Sahibi, kullanıcıları ve aboneliği yönetebilir.
KUL LANICIL ARI Y Ö N ET
Yönetici, oturum açtıktan sonra yeni kullanıcıları davet edebilir, Kullanıcının yetkilerini düzenleyebilir ve bir
kullanıcıyı kaldırabilir.
Kullanıcıyı Davet Et
Davet, tek bir kullanıcı için olabilir veya bir CSV dosyası kullanılarak en fazla 100 e-posta adresi gönderilebilir.
Aşağıda, csv dosyasının nasıl düzenlenmesi gerektiğine bir örnek verilmiştir.
Not: Dosya bir CSV UTF-8 (Virgülle ayrılmış) dosyası olmalıdır
A
Jane.Smith@wfctest.com
Chris.Maze@wfctest.com
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Kullanıcılar sekmesini seçin.
4. Davet seçimini yapın.
5. Tek bir e-posta adresi için e-postayı girmeniz yeterlidir.
6. Aynı anda birden fazla kullanıcıyı davet etmek için Gözat düğmesini seçin, .csv dosyasını yükleyin.
7. Dili seçin.
8. Varsayılan olarak, "Yeni kullanıcılar için şirketimin adını önceden doldurun." seçilidir. Doldurulmasını
istemiyorsanız seçimi kaldırın.
9. Tamam seçimini yapın.
Yeni kullanıcı(lar) daha sonra kullanıcı sekmesinde listelenecek ve bir durum gösterecektir.
Rolü Düzenle
Abonelik Sahibi, kullanıcıların rolünü düzenleme erişimine sahip olacaktır. Seçim, genel bir kullanıcı veya bir
Yöneticidir.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Kullanıcılar sekmesini seçin.
4. Düzenlemek istediğiniz kullanıcının yanındaki onay kutusunu seçin.
5. Rolü Düzenle seçimini yapın
6. Kullanıcı veya Yönetici düğmesini seçin.
7. Kaydet seçimini yapın.
Daha sonra kullanıcıya rolünün değiştirildiğini bildiren bir e-posta gönderilir.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 2-6
Kullanıcıyı Kaldır
Abonelik Sahibi, kullanıcıyı/kullanıcıları hesaplarından kaldırma yetkisine sahiptir.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Kullanıcılar sekmesini seçin.
4. Kaldırmak istediğiniz kullanıcı(lar)ın yanındaki onay kutusunu seçin.
5. Kaldır seçimini yapın.
6. İsteği onaylayın veya iptal edin.
Kullanıcı(lar) listeden kaldırılacaktır
ABO N E LİĞİ YÖNET
Hesabın Abonelik Sahibi, Mevcut Abonelik Bilgilerini inceleyebilir ve yönetebilir, Cihaz kurulumunu
gerçekleştirebilir ve Kredi Kullanımını görüntüleyebilir.
Abonelik Bilgisi
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Aboneliği Yönet sekmesini seçin.
4. Abonelik Ayrıntıları seçimini yapın (bu sizi Xerox App Gallery'e götürecektir).
5. Xerox App Gallery’e girdiğiniz zaman, satın alınan mevcut planı, satın alınan kredileri, kaç kredi kaldığını,
süresinin ne zaman dolduğunu ve kullanılan ödeme yöntemini görebileceksiniz. Otomatik Yenilemeyi
devre dışı bırakabilecek ve kullanılan Kredi Kartını Değiştirebileceksiniz.
Cihaz Kurulumu
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Aboneliği Yönet sekmesini seçin.
4. Cihaz Kurulumu seçimini yapın (bu sizi Xerox App Gallery'e götürür).
5. Yönetici daha sonra bir cihaz ekleyebilir, yeni bir cihaza kurulum yapabilir veya uygulamayı bir cihazdan
kaldırabilir.
Kredi Kullanımı
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. Aboneliği Yönet sekmesini seçin.
4. Kullanımı Görüntüle seçimini yapın.
5. Yeni bir pencere açılacak ve kullanıcılarınızın ve ne kadar kredi tükettiklerinin bir listesini gösterecektir.
Rapor ayrıca indirilebilir.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 2-7
Kullanıcılar
Abonelik Sahibi, kullanıcıları aboneliklerine davet eder. Davet edilen kullanıcı bir e-posta karşılama mektubu
alacaktır.
1. Kullanıcı, karşılama mektubunu açmalı ve alttaki düğmeye tıklamalıdır:
a. Xerox App Hesapları yoksa bir hesap oluşturun.
b. Zaten bir Xerox App Hesabı varsa, devam edelim.
2. Kullanıcılar, hesapları etkinleştikten sonra, Workflow Central’a giriş yapabilirler.
Genel kullanıcılar iş akışlarına erişebilir ve hesap bilgilerini güncelleyebilir.
İş Akışı Ayarları
Abonelik Sahibi İş Akışlarını ve Özellikleri etkinleştirme ve devre dışı bırakma yetkisine sahip olacaktır.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Abonelik Sahibi olarak oturum açın.
3. İş Akışları sekmesini seçin.
4. Sağ taraftaki İş Akışı Ayarları sembolünü seçin
5. Varsayılan olarak tüm iş akışları etkindir ancak devre dışı konumuna getirilebilirler.
6. Özellikler sekmesini seçin.
7. Varsayılan olarak Şifreleme, E-posta Çıktısını Takip Et ve Bulut Depoları etkindir ancak devre dışı
konumuna getirilebilirler.
8. Microsoft Kiracı Kısıtlamaları varsayılan olarak devre dışıdır ancak etkin konuma getirilebilirler.
a. Etkinleştirildikten sonra, Abonelik Sahibinin Kiracı Kimliğini eklemesi gerekecektir Kiracı
Kimliğinizi almak için sistem Yöneticiniz veya Ağ Yöneticinizle iletişime geçin
9. Tamamlandıktan sonra Ok tuşunu seçin
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-8
3. Xerox Workflow® Central Platform Portalı
Portal, Abonelik Sahibinin İş Akışlarını, Kullanıcıları ve Aboneliği yönetmesine izin verir. Başlangıç
kullanıcılarının farklı iş akışlarına erişmesine izin verilecektir.
İş Akışları
Xerox Workflow Central aşağıdaki iş akışlarını sağlar:
MS Office Biçimine Dönüştür
Belgenizi .docx, xlsx ve pptx dahil Microsoft Office biçimlerine dönüştürün
Redakte Et
Kişisel olarak tanımlanabilir bilgiler üzerinde otomatik redaksiyon gerçekleştirin
Çevir
Belgelerinizi istediğiniz bir dile anında çevirin.
Sese Dönüştür
Belgenizi istediğiniz yerde dinleyebilmek için bir ses dosyasına dönüştürün.
El Yazısından Metne
El yazısını veya notları düzenlenebilir bir belgeye dönüştürün.
Özetle
Daha hızlı okumak için otomatik olarak özet bir belge oluşturun.
Birleştir
5 adede kadar farklı biçimi kısa ve öz bir belgede birleştirin.
PDF dosyasına dönüştür
jpeg, pdf, png, tiff dosyalarınızı Aranabilir veya Arşivlenebilir bir PDF dosyasına dönüştürün.
Koru
Görüntülemeleri takip etmek, görüntüleyenleri takip etmek veya görüntüleyenleri belirli bir gün veya
takvim tarihi için kısıtlamak ve takip etmek için belgelerinize güvenlik ekleyin.
Faks Gönderme
Dijital bulut faks hizmetini kullanarak faks gönderin.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-9
MS O F F İ CE BİÇ İ M İNE DÖNÜŞ T ÜR
Kullanıcı en fazla 5 dosya yükleyebilir bu dosyalar jpeg, pdf, png, veya tiff uzantılı olmalıdır ve bunlar .docx,
.pptx, veya .xlsx biçimine dönüştürülebilir. Her girdi dosyası 200 sayfadan fazla olmamalıdır. En iyi sonuç için
el yazısı metin, karmaşık grafikler veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. MS Office Biçimine Dönüştür seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Belgenin Dilini seçin.
9. Sonraki seçimini yapın.
10. Açılır pencereden çıktı biçimini seçin (.docx, .pptx, xlsx). Varsayılan olarak .docx seçilidir. Aşağıdaki
karakterler kullanılamaz: "?;<>|:'*%^&#+`\/
11. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. Lütfen DİKKAT: Kullanıcı parolayı
kaybeder veya unutursa kurtarılamaz.
12. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle etkindir ancak devre dışı bırakılacak şekilde işaretlenebilir.
13. Varsayılan olarak Çıktı Türü indirilmeye ayarlıdır ancak e-posta ve bulut deposu için bir seçenek vardır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
14. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.
15. Çalıştır seçimini yapın
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-10
REDAKTE ET
Kullanıcı docx, jpeg, pdf, png, pptx, rtf, tiff, txt, xlsx dosyalarını yükleyebilir. Her bir girdi dosyası 200
sayfadan fazla olmamalıdır. En iyi sonuç için el yazısı metin, karmaşık grafikler veya arka plan rengi
içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Redakte Et seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Yer Seçin. Varsayılan olarak Amerika Birleşik Devletleri seçilidir. Mevcut diğer ülkeler Arjantin, Avustralya,
Belçika, Brezilya, Kanada, Şili, Çin, Kolombiya, Hırvatistan, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya,
Hong Kong, Hindistan, Endonezya, İrlanda, İsrail, İtalya, Japonya, Kore, Meksika, Hollanda, Yeni
Zelanda, Norveç, Paraguay, Peru, Polonya, Portekiz, İskoçya, Singapur, Güney Afrika, İspanya, İsveç,
Tayvan, Tayland, Türkiye, Birleşik Krallık, Uruguay ve Venezuela’dır.
9. 8. adımda seçilen konumla alakalı Standart Redaksiyon Öğeleri listelenecektir. Varsayılan olarak tüm
öğeler etkindir. Kullanıcı, onay kutusunu değiştirerek standart öğeleri devre dışı bırakabilir
10. Kullanıcı, Ekle/Düzenle düğmesini seçebilir ve standart liste için öğeler ekleyebilir veya kaldırabilir.
a. Kullanıcı, bir öğe eklemek için öğenin yanındaki onay kutusunu seçer.
b. Kullanıcı, bir öğeyi standart listeden çıkarmak için öğenin yanındaki onay kutusunun seçimini
kaldırır.
c. Öğe eklemeyi veya çıkarmayı tamamladığınız zaman Tamam seçimini yapın.
11. Kullanıcı aynı zamanda Özel Kelimeler veya İfadeler ekleyebilir.
a. Ekle düğmesini seçin.
b. Özel sözcük veya ifade girin.
c. Açılır düğmeden belgenin sözcüğü veya cümleyi İçerip İçermediğini veya Eşleşip Eşleşmediğini
seçin.
d. Ekle seçimini yapın.
e. Kullanıcı, “İçeriği” sembolünün yanındaki Eksi düğmesini seçerek Özel Sözcüğü veya Cümleyi
kaldırabilir.
12. Sonraki seçimini yapın.
13. Çıktı dosya adını seçin. Varsayılan olarak .docx seçilidir. Aşağıdaki karakterler kullanılamaz:
"?;<>|:'*%^&#+`\/
14. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle seçilidir ancak devre dışı bırakılacak şekilde değiştirilebilir.
15. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. NOT: Kullanıcı parolayı kaybeder veya
unutursa kurtarılamaz.
16. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda Yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
c. Cihazda Yazdır seçeneği etkinken. Dosya, cihazdaki Workflow Central uygulamasını kullanarak
herhangi bir Xerox çok fonksiyonlu yazıcıdan yazdırabileceğiniz bir buluta gönderilecektir.
17. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-11
18. Çalıştır seçimini yapın
ÇEV İ R
Kullanıcılar bir doc, docx, jpeg, pdf, png, ppt, pptx, rtf, tiff, txt, xls, xlsx dosyası yükleyebilir. En iyi sonuç için el
yazısı metin, karmaşık grafikler veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir. Her bir girdi
dosyası 200 sayfadan veya 30 MB’dan fazla olmamalıdır.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Çevir seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın. 5 adete kadar dosya seçin.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Girdi dosyasının Dilini seçin. NOT: Toplu gönderim özelliği kullanılıyorsa, tüm işlerin aynı dilde olması
gerekmektedir.
9. Dilin yanındaki onay kutusunu seçerek Çıktı Dillerini seçin. En fazla 5 dil seçilebilir.
10. Sonraki seçimini yapın.
11. Dosya Türü varsayılan olarak .docx şeklinde ayarlıdır veya kullanıcı açılır menüyü seçip ardından PDF
biçimini seçebilir.
12. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle seçilidir ancak devre dışı bırakılacak şekilde değiştirilebilir.
13. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. Lütfen DİKKAT: Kullanıcı parolayı
kaybeder veya unutursa kurtarılamaz.
14. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda Yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
c.
15. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.
16. Çalıştır seçimini yapın.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-12
SE S E DÖNÜŞT Ü R
Kullanıcı docx, jpeg, pdf, png, pptx, rtf, tiff, txt, xlsx dosyalarını yükleyebilir. En iyi sonuç için el yazısı metin,
karmaşık grafikler veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir. Her bir girdi dosyası 30
sayfadan fazla olmamalıdır.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Ses Dosyasına Dönüştür seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın. 5 adete kadar dosya seçin.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Girdi Dilini seçin. NOT: Toplu gönderim özelliği kullanılıyorsa, tüm işlerin aynı dilde olması
gerekmektedir.
9. Sonraki seçimini yapın.
10. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle etkindir ancak devre dışı bırakılacak şekilde değiştirilebilir.
11. Varsayılan olarak Çıktı Türü indirilmeye ayarlıdır ancak e-posta ve bulut deposu için bir seçenek vardır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
12. Çalıştır seçimini yapın.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-13
EL Y AZISINDA N M E T N E
Kullanıcılar jpeg, pdf, png, pptx, tiff dosyaları yükleyebilir. En iyi sonuç için el yazısı metin, karmaşık grafikler
veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir. Her bir girdi dosyası 200 sayfadan fazla
olmamalıdır.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. El Yazısından Metne seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın. 5 adete kadar dosya seçilebilir.
6. Sonraki seçimini yapın.
7. Girdi dosyasının Dilini seçin. NOT: Toplu gönderim özelliği kullanılıyorsa, tüm işlerin aynı dilde olması
gerekmektedir.
8. Sonraki seçimini yapın.
9. Dosya Türü varsayılan olarak .docx şeklinde ayarlıdır veya kullanıcı açılır menüyü seçip ardından .txt
biçimini seçebilir.
10. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle etkindir ancak devre dışı bırakılacak şekilde değiştirilebilir.
11. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. Lütfen DİKKAT: Kullanıcı parolayı
kaybeder veya unutursa kurtarılamaz.
12. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
c. Cihazda Yazdır seçeneği etkinken. Dosya, cihazdaki Workflow Central uygulamasını kullanarak
herhangi bir Xerox çok fonksiyonlu yazıcıdan yazdırabileceğiniz bir buluta gönderilecektir.
13. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.
14. Çalıştır seçimini yapın.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-14
ÖZE T L E
Kullanıcı docx, jpeg, pdf, png, pptx, rtf, tiff, txt yükleyebilir. En iyi sonuç için el yazısı metin, karmaşık grafikler
veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir. Her bir girdi dosyası 200 sayfadan fazla
olmamalıdır.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Özetle seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Açılır menüden Özetleme Uzunluğu öğesini %10-%90 aralığında seçin. Varsayılan olarak %25 seçilidir.
9. Açılır menüden Etki Alanı seçimini yapın. Etki alanı, belgenizin kategorisidir. Tarayacağınız belgeye en
uygun etki alanını seçin. Varsayılan olarak Genel seçilidir.
10. Sonraki seçimini yapın.
11. Dosya adını seçin.
a. Açılır menüyü seçin ve çıktının .docx, .pdf veya .txt biçiminde olup olmayacağını seçin.
Varsayılan olarak .docx seçilidir.
12. Varsayılan olarak Tarih ve saati ekle seçeneği etkindir ancak kullanıcı bunu devre dışı olacak şekilde
işaretleyebilir.
13. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. Lütfen DİKKAT: Kullanıcı parolayı
kaybeder veya unutursa kurtarılamaz.
14. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
c. Cihazda Yazdır seçeneği etkinken. Dosya, cihazdaki Workflow Central uygulamasını kullanarak
herhangi bir Xerox çok fonksiyonlu yazıcıdan yazdırabileceğiniz bir buluta gönderilecektir.
15. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.
16. Çalıştır seçimini yapın.
Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-15
BİR L EŞTİR
Kullanıcı docx, jpeg, pdf, png, pptx, rtf, tiff, txt, xlsx dosyalarını yükleyebilir. En iyi sonuç için el yazısı metin,
karmaşık grafikler veya arka plan rengi içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir. Her bir girdi dosyası 200
sayfadan fazla olmamalıdır
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Birleştir seçimini yapın.
5. Kullanıcı aşağıdaki seçeneklere sahiptir:
a. En fazla 5 belgeyi arka arkaya birleştirin.
b. Tek bir belgeyi başka bir belgeye ekleyin.
6. Birleştir seçildiğinde:
a. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
b. En fazla 5 belge için taramayı tekrarlayın ve bulun.
c. Kullanıcı daha sonra son belgede istenen sırayı belirtmek için bir belgeyi kullanıcının istediği
sıradaki yönün okunu seçerek yukarı veya aşağı taşıyabilir.
7. Ekle seçildiğinde Belge 1, Belge 2'ye eklenecektir.
a. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
b. İkinci belge için gözat ve bul işlemlerini tekrarlayın.
c. Belge 1'de sayfa seçin sonrasında Belge 2 eklenecektir.
8. Sonraki seçimini yapın.
9. Varsayılan olarak Tarih ve saati ekle seçeneği etkindir ancak devre dışı bırakılacak şekilde işaretlenebilir.
10. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. Lütfen DİKKAT: Kullanıcı parolayı
kaybeder veya unutursa kurtarılamaz.
11. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
12. Cihazda Yazdır seçeneği etkinken. Dosya, cihazdaki Workflow Central uygulamasını kullanarak herhangi
bir Xerox çok fonksiyonlu yazıcıdan yazdırabileceğiniz bir buluta gönderilecektir.
13. Çalıştır seçimini yapın.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53

Xerox Workflow Central Kullanici rehberi

Tip
Kullanici rehberi