Xerox® Workflow Central Platform Kullanım Kılavuzu 3-10
REDAKTE ET
Kullanıcı docx, jpeg, pdf, png, pptx, rtf, tiff, txt, xlsx dosyalarını yükleyebilir. Her bir girdi dosyası 200
sayfadan fazla olmamalıdır. En iyi sonuç için el yazısı metin, karmaşık grafikler veya arka plan rengi
içermeyen basit bir belge düzeni en iyisidir.
1. Workflow Central portalını açın.
2. Oturum Aç.
3. İş Akışları seçimini yapın.
4. Redakte Et seçimini yapın.
5. Gözat seçimini yapın ve belgeyi bulun veya pencereye sürükleyip bırakın.
6. Gerekliyse Sayfa Seçiciye sayfa aralığı girin
7. Sonraki seçimini yapın.
8. Yer Seçin. Varsayılan olarak Amerika Birleşik Devletleri seçilidir. Mevcut diğer ülkeler Arjantin, Avustralya,
Belçika, Brezilya, Kanada, Şili, Çin, Kolombiya, Hırvatistan, Danimarka, Finlandiya, Fransa, Almanya,
Hong Kong, Hindistan, Endonezya, İrlanda, İsrail, İtalya, Japonya, Kore, Meksika, Hollanda, Yeni
Zelanda, Norveç, Paraguay, Peru, Polonya, Portekiz, İskoçya, Singapur, Güney Afrika, İspanya, İsveç,
Tayvan, Tayland, Türkiye, Birleşik Krallık, Uruguay ve Venezuela’dır.
9. 8. adımda seçilen konumla alakalı Standart Redaksiyon Öğeleri listelenecektir. Varsayılan olarak tüm
öğeler etkindir. Kullanıcı, onay kutusunu değiştirerek standart öğeleri devre dışı bırakabilir
10. Kullanıcı, Ekle/Düzenle düğmesini seçebilir ve standart liste için öğeler ekleyebilir veya kaldırabilir.
a. Kullanıcı, bir öğe eklemek için öğenin yanındaki onay kutusunu seçer.
b. Kullanıcı, bir öğeyi standart listeden çıkarmak için öğenin yanındaki onay kutusunun seçimini
kaldırır.
c. Öğe eklemeyi veya çıkarmayı tamamladığınız zaman Tamam seçimini yapın.
11. Kullanıcı aynı zamanda Özel Kelimeler veya İfadeler ekleyebilir.
a. Ekle düğmesini seçin.
b. Özel sözcük veya ifade girin.
c. Açılır düğmeden belgenin sözcüğü veya cümleyi İçerip İçermediğini veya Eşleşip Eşleşmediğini
seçin.
d. Ekle seçimini yapın.
e. Kullanıcı, “İçeriği” sembolünün yanındaki Eksi düğmesini seçerek Özel Sözcüğü veya Cümleyi
kaldırabilir.
12. Sonraki seçimini yapın.
13. Çıktı dosya adını seçin. Varsayılan olarak .docx seçilidir. Aşağıdaki karakterler kullanılamaz:
"?;<>|:'*%^&#+`\/
14. Varsayılan olarak tarih ve saati ekle seçilidir ancak devre dışı bırakılacak şekilde değiştirilebilir.
15. Varsayılan olarak Belge Parolası etkin değildir ancak etkinleştirilecek şekilde değiştirilebilir.
a. Etkinleştirilirse kullanıcının bir parola girmesi yeterlidir. NOT: Kullanıcı parolayı kaybeder veya
unutursa kurtarılamaz.
16. Varsayılan olarak Çıktı Türü indire ayarlıdır ancak e-posta, bulut deposu ve Cihazda Yazdır seçenekleri
bulunmaktadır.
a. E-posta etkinleştirildiğinde Alıcı E-postası ve Onay E-postası oturum açmış olan kullanıcı
adresiyle önceden doldurulur
i. Ek 5 kredi karşılığında RMail® by RPost® kullanarak e-posta şifreleyin ve takip edin. Bu
seçenek varsayılan olarak seçili değildir.
ii. Varsayılan olarak seçilmemiş bir “Kaynak dosyaya bağlantı ekleyin” ayarı
bulunmaktadır.
b. Bulut Deposu etkinleştirildiğinde (Gelişmiş seçenek), kullanıcı desteklenen depoları açılır listede
görebilir. (DocuShare® Go United States, DocuShare® Go Europe, Microsoft® 365 SharePoint,
Microsoft® OneDrive, Google DriveTM, DropBox® ve Box®). Kaynak Dosyayı Dahil Etme
seçeneği vardır. Varsayılan olarak bu seçili değildir
c. Cihazda Yazdır seçeneği etkinken. Dosya, cihazdaki Workflow Central uygulamasını kullanarak
herhangi bir Xerox çok fonksiyonlu yazıcıdan yazdırabileceğiniz bir buluta gönderilecektir.
17. Önceden abonelik ve kombine seçeneği ile kullanıcı İş Akışı İşlemesi'ni kullanma seçeneğine sahip
olacaktır. Bunun seçilmesi halinde iş akışının her bir adımından sonra indirmeye olanak sağlamak adına
duraklayacaktır. Varsayılan olarak bu seçili değildir.