12 | Dell Display Manager Kullanıcı Kılavuzu
Eğer DDM desteklenen bir Dell monitörünü algılayamıyorsa ve/veya iletişim
ku
ramıyorsa, lütfen sorun gidermek için aşağıdaki adımları yerine getirin:
1. V
ideo kablosunun monitörünüze ve PC'nize doğru bağlandığından emin
olun, özellikle konektörler konumuna düzgün bir şekilde yerleştirilmelidir.
2. DD
C/CI'nin etkinleştirildiğinden emin olmak için monitör OSD'sini kontrol
edin.
3. G
rafik kartı satıcılarının (Intel, AMD, NVIDIA vb.) doğru ve en yeni ekran
sürücüsüne sahip olduğunuzdan emin olun. Ekran sürücüsü sıklıkla DDM
arızasına sebep olur.
4. M
onitör ile grafik kartı bağlantı noktası arasındaki herhangi bir dok
istasyonunu veya kablo uzatıcısını alın. Bazı düşük maliyetli uzatıcılar,
göbekler veya konvertörler DDC/CI'yi doğru desteklemez ve DDM
arızalanabilir. En son sürüm kullanılamıyorsa, bu gibi bir aygıtın
sürücüsünü güncelleyin.
5. Siste
minizi yeniden başlatın.
DDM aşağıdaki monitörler ile çalışmayabilir:
• 2013 yılından önceki Dell monitör mod
elleri ve D-serisi Dell monitörleri.
Ayrıntılı bilgi için Dell Ürün Desteği web sitelerine bakınız
• NVIDIA-tabanlı G-senk teknolojisi k
ullanan oyun monitörleri
• Sanal ve kablosuz ekranlar
DDC/CI'yi desteklemez
• DP 1.2 monitörlerinin bazı erken modellerinde monitör OSD'sini
kullanarak MST/DP 1.2'yi dev
re dışı bırakmak gerekli olabilir
Eğer PC'niz internete bağlı ise, DDM
uygulamasının yeni bir sürümü hazır
olduğunda bir mesaj ile uyarılacaksınız. En yeni DDM uygulamasını indirmeniz
ve yüklemeniz önerilir.
'shift' tuşuna basılı tut
arak DDM simgesine sağ tıklayıp yeni bir sürümü kontrol
edebilirsiniz.