12V Kurtarma Modu Kullanılması. Bas ve Tut
12V Kurtarma modu, eski, kullanılmayan, hasar görmüş,
tabakalı veya sülfatlanmış akülerin tamir edilmesi ve
depolanması için gelişmiş bir akü kurtarma modudur. Tüm
aküler kurtarılamaz. Düşük bir şarj’da tutulduğunda ve/veya
tam şarj alma fırsatı olmadığında, aküler hasar görebilirler.
Sülfatlaşma ve tabakalandırma en yaygın akü sorunlarıdır.
Hem sülfatlaşma hem de tabakalandırma, akünün açık
devre voltajını yapay olarak artırıp, düşük kapasite sunarken
akünün tam şarjlı olarak görünmesini sağlayacaktır. Bu
sorunları yaşamamak için 12V Kurtarma modunu kullanın.
En iyi sonuçlar için bu modu kullanmadan önce, 12V aküyü
tam şarj döngüsünden geçirerek aküyü tamamen şarj edin.
12V Kurtarma modu, kurtarma işlemini tamamlamak için 4
(dört) saat sürebilir ve tamamlandığında Başlatma moduna
döner.
DİKKAT. BU MODU DİKKATLİ KULLANIN. BU MOD
SADECE 12 VOLT KURŞUN-ASİT AKÜLERİ İÇİNDİR. BU
MOD YÜKSEK ŞARJ VOLTAJINI KULLANIR VE BAZI SULU
(ASİTLİ) AKÜLERDE SU KAYBI OLUŞABİLİR. BAZI AKÜLER
VE ELEKTRONİKLERİN YÜKSEK ŞARJ VOLTAJLARINA
HASSAS OLABİLECEKLERİNİ BİLİN. ELEKTRONİKLERE
RİSKLERİ AZALTMAK İÇİN, BU MODU KULLANMADAN
ÖNCE AKÜ BAĞLANTISINI KESİN.
JumpCharge.
JumpCharge, düşük voltajlı veya boş araç aküleri takviye
ile çalıştırmak için yenilikçi bir özelliktir. JumpCharge işlemi,
“motor çalıştırılması” özellikli geleneksel akü şarj cihazınızdan
çok daha farklıdır. JumpCharge, akünüzün ömrünü kısaltan
aşırı yüklenmesini önlemek için hassas şarj kontrolünü
kullanır.
JumpCharge’ı çalıştırmak için, şarj cihazı akü kıskaçları
ile 12V aküye bağlanmalıdır. Aracınızı hızlı çalıştırmak için
JumpCharge düğmesine basın.
İşlem başlatıldığında, Şarj LED’leri JumpCharge’in
ilerlemesini %25’den %100’e kadar gösterecektir. Bu modu
kullanırken, Şarj LED’leri akü şarj durumunu (SOC) değil
sadece JumpCharge ilerlemesini gösterecektir. %100 yeşil
LED sürekli yandığında ve %25, %50 ve %75 Şarj LED’leri