31
NOT: Destek web sitesinde Windows, Mac ve Linux bilgisayarlar için farklı Iomega Storage Manager
sürümleri vardır. İşletim sistemi uyumluluğu için web sitesini kontrol edin.
Iomega StorCenter ix2 Bağlantısını Kesme
Iomega StorCenter ix2 ağınızdaki sürekli olarak kullanım içindir. Bu aygıtı yeniden başlatmanız gerekirse, güç
anahtarını kullanarak aygıtı kapatmanız ve sonra tekrar açmanız yeterlidir. Iomega Iomega StorCenter ix2’ınız
yeniden başlatmadan sonar bir kaç saniye içinde keşfedilmeye hazırdır.
DİKKAT: Veri kaybını engellemek için, sürücüyü veya bağlı olan herhangi bir cihazı veri transferi sırasında
çıkarmayın.
Aygıtınızı Yedekleme
Iomega, kritik öneme sahip verilerinin sürekli korunmasını sağlamak için, tam aygıt yedeklenmesini ve daha sık
veri yedekleme yapılmasını önerir. Kurulum talimatlarının tamamı ve yedekleme stratejileri hakkında daha fazla
bilgi için aygıt yönetim web ara yüzündeki yazılım yardım dosyalarına bakın.
Kullanıcı Kılavuzu
Kullanıcı kılavuzlarının tamamı, ilave yapılandırma talimatları ve indirebileceğiniz en yeni yazılım sürümleri için
www.iomega.com/support adresini ziyaret edin.
Güvenlik Bilgisi
StorCenter ile çalışırken aşağıdaki hususlara dikkat edin:
1. StorCenter cihazı ve dokümantasyonundaki tüm talimatlara uyun.
2. Sadece StorCenter cihazı ile birlikte verilen güç kablosunu kullanın. Daima ülkeniz için uygun güç kaynağı kablosunu kullanın.
3. Temizlemeden önce StorCenter cihazını fişten çekin. Sıvı veya aerosol temizleyiciler kullanmayın. Temizlik için nemli bir bez kullanın.
4. StorCenter cihazını su yakınında kullanmayın. StorCenter cihazının üstüne veya içine sıvı dökmeyin.
5. StorCenter cihazını dengesiz yüzeyler üstünde kullanmayın.
6. StorCenter cihazını radyatör veya ısı kaynağı yakınına yerleştirmeyin.
7. StorCenter cihazının önünde ve arkasında yeterli havalandırma boşluğu olduğundan (en az 6” veya 127 mm) emin olun.
8. Güç kablosunun üzerine basmayın veya üzerine herhangi bir şey koymayın.
9. Pil yanlış şekilde değiştirilirse patlama tehlikesi vardır. Sadece ekipman üreticisi tarafından tavsiye edilen ile aynı veya denk tipte pil ile
değiştirin. Kullanılmış piller yerel, eyalet, bölge ve federasyon yönetmeliklerine uygun şekilde bertaraf edilmelidir.
Aşağıdaki durumlarda Iomega StorCenter’ı fişten çekin ve teknik destek ile görüşün: Güç kablosu veya fiş hasar gördüğünde, Iomega
StorCenter içine su döküldüğünde, kullanma talimatlarına uyulmasına rağmen Iomega StorCenter düzgün olarak çalışmadığında, Iomega
StorCenter yere düşerse veya kasası hasar görürse.
Sınırlı Garanti
Iomega bu donanımın garanti süresi boyunca malzeme ve işçilik yönünden hatasız olacağını garanti eder. Transfer edilemez olan bu sınırlı
garanti sadece ürünü satın alan ilk kişi için geçerlidir. Garanti satın alma tarihinde başlar, Amerika veya Asya-Pasifik bölgesinde bir (1) yıl;
bu bölgelerde satın alınan yenilenmiş Iomega ürünleri için doksan (90) gün; ya da son kullanıcı tarafından Avrupa, Orta Doğu veya Afrika’da
satın alınmış ürünler için iki (2) yıldır. Yeni ürünlerini satın alma işleminden sonraki 90 gün içerisinde www.iomegareg.com adresinde
kaydeden müşterilerin toplam garanti süreleri tüm bölgelerde üç (3) yıl olacak şekilde uzatılacaktır.
NOT: Mevcut olan bir dili kullanarak kayıt yapmalısınız. Yenilenmiş ürünler garanti uzatmasından yararlanamazlar.
Bu garanti şunları kapsamaz: (a) Iomega yazılım ürünleri; (b) sigortalar veya lambalar gibi bileşenler; ya da (c) garanti kapsamındaki ürün
ile birlikte verilen üçüncü parti ürünler, donanım veya yazılımlar. Iomega bu tür ürünlerle ilgili hiç bir garanti sağlamaz bu ürünler “OLDUĞU
GİBİ” temin edilir. Bu garanti kaza, yanlış kullanım, ihmal, Iomega tarafından onaylanmamış ortamların kullanımı, ortamların aşırı manyetik
alanlara maruz kalması veya harici çevre koşullarından kaynaklanan hasarları kapsamaz.
Kapsama giren kusurlu ürün ile ilgili olarak talep edebileceğiniz tek şey onarım ya da değiştirme olabilir, bu konuyla ilgili tek karar verici
Iomega’dır, masraflar (gönderi ücreti olabilir) son kullanıcıya aittir, Iomega yeni veya yenilenmiş ürün veya parça kullanma hakkına sahiptir.
Değiştirilen parça/ürün orijinal garanti süresinin geri kalanı boyunca veya bu tür parça/ürünün gönderiliş tarihinden itibaren üç (3) ay
boyunca, hangisi daha uzunsa garanti altındadır. Eğer Iomega kusurlu ürünü tamir edemez veya değiştiremezse, bu durumda alternatif
olarak orijinal satın alma bedelini talep edebilirsiniz.
Bu garanti ile ilgili olarak Iomega’nın tek sorumluluğu yukarıda yazılanlardır. IOMEGA HİÇ BİR DURUMDA, İNDİREKT, DURUMSAL, SONUÇ
OLARAK ORTAYA ÇIKAN VEYA VERİ KAYBI YA DA IOMEGA’YA BU TÜR BİR OLASILIK BİLDİRİLMİŞ OLSA BİLE KAR KAYIPLARI DAHİL ÖZEL
HASARLARDAN YA DA KAYIPLARDAN SORUMLU DEĞİLDİR. Iomega’nın sorumluluğu hiç bir durumda orijinal satın alma bedelinden fazla
olamaz. Bazı yetki alanlarında, durumsal veya sonuç olarak ortaya çıkan hasarlarla ilgili istisnalar ve sınırlamalar kabul edilmemektedir, bu
yüzden yukarıdaki sınırlandırmalar ve istisnalar sizin için geçerli olmayabilir.
Garanti Hizmeti Alma
Garanti hizmeti almak için Iomega’yı garanti süreci içinde bilgilendirmelisiniz. Teknoloji ve pazar koşulları değişebileceği için, Iomega’nın
spesifik müşteri politikaları (hizmet ücretleri dahil) ve prosedürleri zaman içinde değişebilir. Iomega’nın mevcut politikaları veya garanti
hizmetleri ile ilgili bilgi edinmek için lütfen web sitemizi www.iomega.com/supportpolicy.html ziyaret edin veya Iomega Customer Service,
4059 South 1900 West, Roy, UT 84067 adresine yazın. Iomega Müşteri Hizmetleri için Avrupa iletişim bilgilerini Destek web sitemizde www.
iomega.com/europe/support bulabilirsiniz. Eğer ürününüz garanti servisi için uygunsa, ürününüzü Iomega’ya gönderirken düzgün şekilde
etiketleyerek Iomega web sitesinden veya Iomega müşteri temsilcisinden aldığınız iade onay numarası ve satın alma belgesi ile birlikte
göndermelisiniz. Iomega garanti hizmeti süresince bilgilerini korumayacak, kurtarmayacak veya geri getirmeyecektir, bu yüzden verilerinizi
göndermeden önce yedeklemelisiniz.
Kısıtlamalar
YUKARIDAKİ GARANTİ ÖZELDİR VE DOĞRUDAN YA DA DOLAYLI DİĞER TÜM GARANTİLERİN YERİNİ ALIR. Kanunların izin verdiği sınırlar
içinde, IOMEGA TİCARİ OLARAK UYGUNLUK VEYA BELİRLİ BİR AMACA UYGUN OLMA DAHİL TÜM DOLAYLI GARANTİLERİ AÇIK ŞEKİLDE RED
EDER. Yürürlükteki yasalarca gerekli olan tüm dolaylı garantiler ekspres garanti şartlarının süresi ile sınırlıdır. Bazı yetki alanlarında sınırlı