9
"Sıfır Derece" bölmesinin çıkarılması:
Aşağıdaki adımları gerçekleştirin:
- bölmeyi daha kolay çıkarmak için, alt kapı raflarının boşaltılmasını (ve mümkünse çıkarılmasını)
öneriyoruz
- bölmeyi devre dışı bırakın
- bölmeyi yukarı doğru çevirerek çıkarın
- bölmenin altında yer alan beyaz plastik rafı çıkarın
Not: üst raf ve yan destekler çıkarılamaz.
“Sıfır Derece” bölmesini tekrar kullanmak için, çekmeceyi yerleştirerek işlevi tekrar devreye
almadan önce, beyaz plastik rafı dikkatli bir şekilde bölmenin altına yerleştirin.
Buzdolabının hacmini artırmak ve enerji tüketimini azaltmak için, “Sıfır Derece” bölmesini devre
dışı bırakmanız ve bölmeyi çıkarmanız önerilir.
Bölmeyi ve bileşenlerini, buzdolabının iç kısmını temizlemek için özel bir ılık su (çekmecenin
altındaki beyaz plastik rafı suya daldırmamaya dikkat edin) ve nötr temizlik maddeleri çözeltisi ile
bir bez kullanarak ara sıra temizleyin. Aşındırıcı temizlik maddeleri kullanmayın.
Bölmeyi temizlemeden önce (dışından da), bölmenin elektrik beslemesini kesmek için
çekmecenin çıkarılması gereklidir.
Cihazin kullanim omru 10 yildir
Satış Sonrası Hizmetler:
Indesit Company Beyaz Eşya Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Balmumcu Cad. Karahasan Sok.
No: 11, 34349 – Balmumcu Beşiktaş – İstanbul
Tel: (0212) 355 53 00
Taşıma ve Nakliye Sırasında Dikkat Edilecek Konular
Taşıma ve nakliye sırasında ambalajın tamamen kapalı olduğundan emin olunuz,
Taşıma ve nakliye işlemini orijinal ambalajı ile yapınız.
Taşıma esnasında üründe hasar ve arıza oluşmamasına, vurma, çarpma, düşürme vb. dış etkenler
nedeniyle ürünün zarar görmemesine dikkat ediniz.
Ambalajı zarar verebilecek nem, su, v.b. dış etkenlere karşı koruyunuz.
Cihazın montajı yetkili servis tarafından gerçekleştirilecektir.
Tüketicilerin Seçimlik Hakları
• Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun’un 11. maddesi çerçevesinde malın ayıplı olduğunun
anlaşılması durumunda tüketici, satıcıdan (i) satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek
sözleşmeden dönme, (ii) satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, (iii) aşırı
bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masraarı satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz
onarılmasını isteme, (iv) imkan varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik
haklarına sahiptir. Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya
ithalatçıya karşı da kullanılabilir.
• Ücretsiz onarım hakkının seçilmesi durumunda işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya
da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımı yapılacak veya
yaptırılacaktır.
• Ücretsiz onarım hakkının kullanması halinde malın, garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
tamiri için gereken azami sürenin aşılması, tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu,
satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında, malın bedel iadesi, ayıp
oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi (mevzuattaki istisnalar
saklı kalmak kaydıyla) talep edilebilecektir.
Sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkının seçildiği durumlarda, satıcı,
malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade edecektir.