E-postaya Tara'yı Etkinleştirme
Xerox WorkCentre M118i
3
E-postaya Tara'yı Etkinleştirme
E-postaya Tara özelliğini etkinleştirmek için:
1. Kontrol panelinde, Oturum Aç/Kapat düğmesine basın.
2. Ekranın alt kısmındaki Seç düğmesine basarak Sistem Ayarları'nı seçin.
a. Şifre girmek için sayısal tuş takımını kullanın. Varsayılan şifre 11111'dir.
b. Onayla'yı seçmek için Seç düğmesine basın.
3. Yazdırma Ayarları'nı seçin ve Giriş düğmesine basın.
4. Ekranda Yazılım Seçeneği'ni görene kadar Seç düğmesine basın ve sonra Giriş düğmesine basın.
5. E-postaya Tara için Yazılım Seçeneğini girmek üzere sayısal tuş takımını kullanın ve sonra Giriş
düğmesine basın. Şifre, E-postaya Tara Yönergeleri'nin iç kapağındadır.
E-postaya Tara'yı Yapılandırma
E-postaya Tara etkinleştirildikten sonra, E-postaya Tara özelliğini ağınızda yapılandırmak için bu adımları
izleyin.
Yöneticinin E-posta Adresini Ayarlama
1. Bilgisayarınızda web tarayıcınızı başlatın.
2. Makinenin IP adresini tarayıcının Adres alanına (http://xxx.xxx.xxx.xxx) girin.
3. Özellikler sekmesini tıklatın.
4. Sol kenar çubuğundan Makine Ayrıntıları'nı seçin.
a. Makinenin e-posta adresini Yönetici E-posta Adresi alanına girin. Bu makinenin e-posta adresi
oluşturulmamışsa, kendi e-posta adresinizi girin. E-posta adresi bu M118i makine için kullanılabilir
olduğunda, bu 1 ile 5 arasındaki adımları yineleyerek e-posta adresinizi makinenin e-posta adresi ile
değiştirebilirsiniz.
b. Sayfanın altındaki Ye ni Ay arlar ı Uygula düğmesini tıklatın.
c. CentreWare Internet Hizmetleri yöneticisinin Kullanıcı
Adı'nı ve Şifre'sini girin ve sonra Tamam
düğmesini tıklatın.
Not
Var sa yılan CentreWare Internet Hizmetleri yöneticisi Kullanıcı Adı admin ve Şifre x-admin'dir.
Bunlar, ağ ayarları tamamlandıktan sonra değiştirilmelidir.
d. Yeniden başlatma komut isteminde, Yeniden Başlat düğmesini tıklatın.
5. Yeniden başlatmanın tamamlanması için bir dakika bekleyin ve sonra tarayıcının Yenile düğmesini
tıklatın.