10
Sınırlı Garanti
ViewSonic
®
Zero Client
Garanti kapsamı:
ViewSonic, ürünlerinin garanti süresi boyunca her tür malzeme ve işçilik kusurlarından münezzeh olduğunu
garanti eder. Garanti süresi içinde bir ürünün malzeme veya işçilik yönünden kusurlu olduğu kanıtlanırsa,
ViewSonic, kendi seçimi doğrultusunda ilgili ürünü onarır veya benzer bir ürünle değiştirir. Değiştirilen ürün
veya parçalar, yeniden üretilmiş ya da yenilenmiş parçalar ya da bileşenler içeriyor olabilir. Değiştirilen ünite,
müşterinin orijinal sınırlı garantisinde kalan süre boyunca garanti kapsamında olacaktır. ViewSonic, ürünle
birlikte verilen veya müşteri tarafından kurulan üçüncü taraf yazılımları hakkında hiçbir garanti vermez.
Garanti ne kadar etkili kalır:
ViewSonic Zero Client ürünleri, son kullanıcı tarafından satın alındıkları tarihten itibaren parça ve işçilik
konusunda üç (3) yıl garantilidir.
Kullanıcı, üniteyi servise göndermeden önce tüm verilerini yedeklemekten sorumludur. ViewSonic hiçbir veri
kaybından sorumlu tutulamaz.
Garanti kimin için verilmektedir:
Bu garanti sadece ürünü ilk satın alan kişi için verilmektedir.
Garanti neyi kapsamamaktadır:
1. Seri numarasının kazındığı, değiştirildiği veya çıkarıldığı herhangi bir ürün.
2. Aşağıdakilerden kaynaklanan hasar, bozulma veya arızalanma:
a. Kaza, yanlış kullanım, ihmal, yangın, su, yıldırım veya diğer doğal afetler, ürünün izinsiz
değiştirilmesi veya ürün ile birlikte verilen talimatların yerine getirilmemesi.
b. Nakliye sebebiyle üründe meydana gelen herhangi bir hasar.
c. Ürünün sökülmesi veya kurulumu.
d. Elektrik gücündeki dalgalanmalar veya arızalanmalar gibi üründen kaynaklanmayan sebepler.
e. ViewSonic'in teknik özelliklerini yerine getirmeyen malzemeler veya parçalar.
f. Normal yıpranma ve yırtılma.
g. Ürün arızası ile ilgili olmayan diğer bir sebep.
3. Üründe uzun süreli olarak statik görüntü oluştuğunda meydana gelen ve genel olarak "görüntü yanması"
olarak bilinen bir durumdaki herhangi bir ürün.
4. Sökme, kurma, tek yönlü taşıma, sigorta ve ayar hizmeti için olan masraflar.
Nasıl hizmet alırım:
1. Garanti altında hizmet almak için, ViewSonic Müşteri Destek hattı (lütfen Müşteri Destek sayfasına
bakınız) ile temasa geçiniz. Ürünün seri numarasını vermeniz.
2. Garanti altında hizmet almak için aşağıdakileri sağlamanız gerekecektir (a) satış tarihi bulunan satış
makbuzu, (b) adınız, (c) adresiniz, (d) sorunun açıklaması ve (e) ürünün seri numarası.
3. Ürünü ön ödemeli olarak yetkili bir ViewSonic servis merkezine veya ViewSonic'e orijinal kutusunda
gönderin.
4. Ek bilgi almak için ua da en yakın ViewSonic servis merkezini öğrenmek için ViewSonic ile temas
kurunuz.
Zımni garanti sınırlaması:
Satışa uygunlukla ilgili olarak verilen zımni garanti ve belli bir amaca uygunluk da dahil olmak üzere zımni ya
da beyan edilen herhangi bir garanti bulunmamaktadır.
4.3: ViewSonic Zero Client Warranty Page 1 of 2 MC_LW01 Rev. 1a 09-02-11