TR
Kurulum Adımları
LaCie Setup Assistant'ı başlatmak için:
Windows kullanıcıları: “Bilgisayarım” da bulunan LaCie sürücü simgesini çift tıklatın.
Mac kullanıcıları: Masaüstünüzde bulunan “LaCie Setup Assistant” simgesini çift tıklatın.
NOT: LaCie Setup Assistant yazılımını başlatmaz veya biçimlendirme başladıktan sonra yazılımdan çıkarsanız, sürücünüz
kullanıma hazır olmaz ve manuel olarak biçimlendirilmesi gerekir.
NOT: LaCie Setup Assistant'ın kullanılması, LaCie sürücünüzü biçimlendirmek veya bölümlemek için bilgisayarınızın kendi
disk yardımcı programını kullanmanıza engel olmaz. Tek yapmanız gereken Setup Assistant'ı sonuna kadar takip ettikten
sonra, sürücünüzü yeniden biçimlendirmek için bilgisayarınızın kendi disk yardımcı programını (Windows için Disk Yönetimi,
Mac için Disk Utility) kullanmaktır. Daha fazla bilgi için kullanım kılavuzuna bakın.
Akıllı yüzey: LaCie Setup Assistant’ı çalıştırdıktan sonra akıllı yüzeye dokunduğunuzda tetiklenecek eylemleri
atamak için LaCie Desktop Manager’ı başlatın. Daha fazla bilgi için kullanım kılavuzuna başvurun.
Önlemler
İki (2) taneden fazla LaCie | Starck Desktop’u birlikte yığın yapmayın. Sürücüyü yığın yaptığınızda 35° C (95° F) veya 30° C (86° F)
üzerindeki sıcaklıklara maruz bırakmayın. Cihazı sıvılara maruz bırakmayın. Yalnızca aygıtla birlikte verilen güç kablosunu kullanın.
Garanti Bilgileri
LaCie, ürününüzü normal kullanılması koşuluyla, belirtilen garanti süresi boyunca her türlü malzeme ve işçilik hatalarına karşı
garanti eder. Garanti sevkiyat tarihinden itibaren geçerlidir. Bu ürünün garanti süresince kusurlu bulunması durumunda,
LaCie kusurlu ürünü kendi tasarrufunda olmak üzere onarabilir veya değiştirebilir. Aşağıdaki durumlarda bu garanti
geçerliliğini yitirir:
• Ürün anormal kullanım veya bakım koşullarında çalıştırılmış/saklanmışsa;
• LaCie tarafından yazılı olarak onarım, modiye etme veya değiştirme yetkisi verilmeden ürün üzerinde onarım,
modikasyon veya değişiklik yapılırsa;
• Ürün kötü kullanım, ihmal, elektrik arızası, yanlış paketleme, kaza veya doğal felaketlere maruz kalırsa;
• Ürünün kurulumu doğru yapılmamışsa;
• Ürünün seri numarası silinmişse veya yoksa;
• Arızalı parça, yedek bir parçaysa; örneğin, tepsi, vb.;
• Kasasındaki mühür damgası açılmışsa.
En yeni belgeler ve yazılım güncellemeleri için lütfen şu adrese gidin:
http://www.lacie.com/us/support/documents/index.htm?id=10007