GÜVENLİĞİ GARANTİ ETMEK İÇİN
5
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
•
Ön tekerlek için emniyete alma yöntemi ve sıkma torku, kullanılan ön süspansiyonlu maşanın tipine bağlı olarak değişir. Ön tekerleği ön süspansiyonlu
maşaya takarken, daima ön süspansiyonlu maşanın Servis Talimatında belirtilen uyarılara uyun. Eğer talimata uyulmazsa, ön tekerlek ön süspansiyonlu
maşadan çıkabilir ve ciddi yaralanma oluşabilir. Ön tekerlek, servis talimatına uygun şekilde ön süspansiyonlu maşa üzerinde sıkıldığında, ön tekerleğin
dönüşü sertleşebilir; fakat talimatlara daima uyulmalıdır.
•
Sadece SHIMANO hazne ile birlikte verilen hazne milinin kullanılması şiddetle tavsiye edilir. Eğer hazneyi sabitlemek için farklı bir hazne mili
kullanılırsa, mil arka hazneyi emniyete almak için yeterli kuvvete sahip olmayabilir ve yetersiz mukavemet nedeniyle kırılabilir. Bu ise tekerleğin
yerinden çıkmasına ve ciddi yaralanmaya neden olabilir.
•
Aynı zamanda, disk fren Servis Talimatını da dikkatli bir şekilde okuyun.
DİKKAT
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
•
Disk fren rotor tespit bileziğini çıkarmak ve takmak için SHIMANO orijinal aletini (TL-LR15) kullanırken, ellerinizle disk fren rotorunun dışına
dokunmamaya dikkat edin. Ellerinizi kesilmeye karşı korumak için eldiven giyin.
Alışma süresi
•
Disk frenlerin bir alışma süresi vardır. Alışma süresi ilerledikçe frenleme kuvveti kademeli olarak artar. Frenlerin alışma süresi içerisinde frenleme
gücündeki artışa dikkat edin. Aynı durum fren pabuçları veya disk fren rotoru değiştirildiğinde de gerçekleşir.
NOT
Kullanıcıları aşağıdaki konularda bilgilendirin:
•
Bu ürün, sürüş sırasında sıçrama benzeri uygunsuz kullanımlardan veya bisikletin devrilmesinden kaynaklanan hasara karşı garantili değildir
(buarızaların üretim yöntemlerinden kaynaklanması durumu haricinde).
•
Ürünler doğal aşınma, normal kullanım ve eskime sonucu bozulmalara karşı garantili değildir.
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
•
Eğer tekerlek sertleşir ve zor dönmeye başlarsa, gres yağıyla yağlayın.
•
Haznenin iç parçalarını yağlamayın. Aksi takdirde gres dışarı akacaktır.
•
E - İÇİ (E-THRU) BOŞ Mili değiştirirken, yedek E - İÇİ (E-THRU) BOŞ Milin kadroya takılmış olan mevcut E - İÇİ (E-THRU) BOŞ Mille aynı model olduğundan
emin olun.
Mil uzunluğu, vida ölçüsü, muhafaza çapı vb. farklılıkları nedeniyle, farklı bir model kadroya uygun şekilde takılamayabilir.
•
Ön hazneyi tekerlek düzeltme aletine bağlarken TL-FH12'yi kullanın.
Bu el kitabı esas olarak ürünü kullanmak için gereken işlemleri açıklama amacı taşıdığından, gerçek ürün şekildekinden farklı
olabilir.