16 | Sorun Giderme
Sorun Giderme
DDM Ekranınüzle çalışmazsa, DDM bildirim tepsinizde aşağıdaki simgeyi gösterecektir.
Simgeye tıklayın, DDM daha ayrıntılı bir hata mesajı gösterir.
Lütfen DDM'nin yalnızca Dell markalı monitörlerle çalıştığını unutmayın. Diğer üreticilerin
monitörlerini kullanıyorsanız, DDM bunları desteklemez.
DDM, desteklenen bir Dell Ekranınü algılamıyor ve/veya iletemiyorsa, lütfen sorun
gidermek için aşağıdaki işlemleri gerçekleştirin:
1. Video kablosunun Ekranınüze ve bilgisayarınıza doğru şekilde bağlandığından
emin olun. Özellikle konektörler sıkıca yerine yerleştirilmelidir.
2. DDC/CI'nin etkinleştirildiğinden emin olmak için monitör OSD'sini kontrol edin.
3. Grafik satıcısından (Intel, AMD, NVIDIA vb.) doğru ve en son ekran sürücüsüne
sahip olduğunuzdan emin olun. Ekran sürücüsü genellikle DDM hatası nedenidir.
4. Monitör ve grafik bağlantı noktası arasındaki tüm yerleştirme istasyonlarını veya
kablo uzatıcılarını veya dönüştürücüleri çıkarın. Bazı düşük maliyetli genişleticiler,
hub'lar veya dönüştürücüler DDC/CI'yi doğru şekilde desteklemeyebilir ve
DDM'de başarısız olabilir. En son sürüm mevcutsa, bu cihazın sürücüsünü
güncelleyin.
5. Bilgisayarı yeniden başlatın.
DDM aşağıdaki monitörlerle çalışmayabilir:
• 2013'ten önceki Dell monitör modelleri ve Dell monitörlerinin D serisi. Ayrıntılı
bilgi için, şuraya bakınız www.dell.com/support/monitors.
• Nvidia tabanlı G-sync teknolojisini kullanan oyun monitörleri
• Sanal ve kablosuz ekranlar DDC/CI'yi desteklemez
• DP 1.2 monitörlerinin bazı erken modelleri, monitör OSD'yi kullanarak MST/DP
1.2'yi devre dışı bırakması gerekebilir
Bilgisayarınız internete bağlıysa, kullanılabilir olduğunda daha yeni bir DDM sürümüne
yükseltmeniz istenir. En son DDM uygulamasını indirip yüklemeniz önerilir.