122
BBiirr aarrzzaannnn nneeddeenniinnii bbeelliirrlleemmeekk mmüümmkküünn ddeeğğiillssee,, bbiirr yyeettkkiillii SSaattşş SSoonnrraass SSeerrvviiss MMeerrkkeezziinnee bbaaşşvvuurruunn
.
PPrroobblleemmlleerr OOllaass nneeddeennlleerr ÇÇöözzüümmlleerr
Az buhar var veya hiç yok.
Hazne boştur (krmz şk yanyor). Hazneyi doldurun.
Buhar debisi en düşüğe ayarldr. Buhar debisini arttrn.
Taban ss maksimuma ayarldr. Jeneratör normal bir şekilde çalşyor
ama buhar çok scak ve kuru
dolaysyla daha az görünüyor.
Kapağın etrafından buhar sızıyor.
Kapak iyi sklmamş. Kapağ skn.
Kapağn contas hasarl. Jeneratörü artk kullanmayn ve bir
Yetkili Servis Merkezi ile temas kurun.
Cihaz arzal. Jeneratörü artk kullanmayn ve bir
Yetkili Servis Merkezi ile temas kurun.
“Çkarlabilir su haznesi boş” krmz
şğ yanyor.
Yeniden başlatma “Restart”
düğmesine basmamşsnz.
Gösterge tablosu üzerindeki yeniden
başlatma « Restart » düğmesine
basn.
Cihazn altndan buhar veya su çkyor. Cihaz arzal. Jeneratörü artk kullanmayn ve bir
Yetkili Servis Merkezi ile temas kurun.
.
GARANT
İ
BELGES
İ
GARANTİ İLE İLGİLİ OLARAK DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Groupe Seb İstanbul tarafndan verilen bu garanti, ürünün kullanma klavuzunda yer alan hususlara
aykr kullanlmasndan doğacak arzalarn giderilmesini kapsamadğ gibi, aşağdaki durumlar garanti
dşdr.
1. Kullanma hatalarndan meydana gelen hasar ve arzalar,
2. Hatal elektrik tesisat kullanlmas nedeniyle meydana gelebilecek arza ve hasarlar,
3. Tüketici ürünü teslim aldktan sonra, dş etkenler nedeniyle (vurma, çarpma, vs.) meydana gelebilecek
hasarlar,
4. Garantili onarm için yetkili servise başvurulmadan önce Groupe Seb yetkili personeli veya yetkili ser-
vis personeli dşnda birinin, cihaz onarm veya tadiline kalkşmas durumunda,
5. Üründe kullanlan aksesuar parçalar.
Yukarda belirtilen arzalarn giderilmesi ücret karşlğ yaplr.
GARANTİ ŞARTLARI
Bu ürün ev kullanm için tasarlanmştr. Profosyönel kullanm için uygun değildir.
1. Garanti Süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yldr.
2. Ürünün bütün parçalar dahil olmak üzere tamam firmamzn garantisi kapsamndadr.
3. Ürünün garanti süresi içinde arzalanmas durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
4. Ürünün tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün servis istasyonuna, servis istasyonunun
olmamas durumunda, ürünün satcs, bayii, acentas, temsilciliği, ithalatçs veya imalatçsndan birine bil-
dirim tarihinden itibaren başlar.
5. Sanayi ürününün arzasnn 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatç veya ithalatç; ürünün
tamiri tamamlanncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir sanayi ürününü tüketicinin kullanmna
tahsis etmek zorundadr.
6. Ürünün garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarndan dolay
arzalanmas halinde, işçilik masraf, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altnda hiçbir
ücret talep etmeksizin, tamiri yaplacaktr.
7. Ürünün:
-Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydyla bir yl içerisinde, ayn arzay ikiden
fazla tekrarlamas veya farkl arzalarn dörtten fazla veya belirlenen garanti süresi içerisinde farkl
arzalarn toplamnn altdan fazla olmas unsurlarnn yan sra, bu arzalarn üründen yararlanmamay
sürekli klmas,
-Tamiri için gereken azami sürenin aşlmas,
-Servis istasyonunun mevcut olmamas halinde srasyla satcs, bayii, acentas, temsilciliği, ithalatçs
Notice Protect 17L 1800111440 13/02/08 14:47 Page 122