5
GÜVENLİĞİ GARANTİ ETMEK İÇİN
• Disk fren kaliperleri ve disk fren rotoru frenler çalışırken ısınır, bundan dolayı sürüş
sırasında veya bisikletten indikten hemen sonra bu parçalara dokunmayın. Aksi halde
elleriniz yanabilir. Fren sistemi bakımına başlamadan önce fren sisteminin yeterince
soğuduğundan emin olun.
• Disk frenlerin kullanım kılavuzunu dikkatli bir şekilde okuyun.
• Lastikler, kullanımdan önce lastikler veya jantlar üzerinde belirtilen basınç değerine kadar
şişirilmelidir. Lastikler veya jantlar üzerinde maksimum basınç belirtilmişse gösterilen alt
değeri aşmadığınızdan emin olun.
• Mil ayırma kolu doğru şekilde kullanılmadığı takdirde, tekerlek bisikletten çıkarak ciddi
yaralanmaya neden olabilir.
• E-THRU Mil hakkında ayrıntılı bilgi için, E-THRU Mil kullanım kılavuzuna bakın.
F12 (Ön 12 mm Mil), R12 (Arka 12 mm Mil) Tekerlek (İçi Boş Mil)
• Bu tekerlek, sadece özel ön maşa/kadro ve içi boş mille birlikte kullanılabilir. Başka
herhangi bir ön maşayla/kadroyla veya içi boş mille birlikte kullanılırsa sürüş sırasında
tekerleğin bisikletten ayrılmasına ve ciddi yaralanmaya neden olabilir.
TL: Tubeless tekerlek
• Lastikler elle takılmalı ve çıkarılmalıdır.
Bu işlem zorsa tubeless tekerlekler için plastik bir tekerlek lastiği manivelası kullanılabilir.
Bu tip durumlarda jant yüzeyinin çökmüş, çizilmiş veya çatlamış olmadığından emin olun,
bu durum lastikle jant arasındaki hava contasında hasar riskine neden olur, bu da hava
kaçağına yol açabilir. Karbon jantlarda karbon soyulması veya çatlaması olmadığından
emin olun. Son olarak hava kaçağı olmadığından emin olun.
• WH-RX570-TL: Maksimum basınç = 5 bar/72 psi /500 kPa
Belirtilenden daha yüksek bir basınç, lastiğin aniden delinmesine ve/veya ayrılmasına
neden olarak ciddi yaralanmaya sebebiyet verebilir.
DİKKAT
Kullanıcıları aşağıdaki konularda bilgilendirin:
• Yüksek bir jantın rüzgardan daha fazla etkileneceğini ve sürüşün dengesini bozacağını
unutmayın.
• Delik onarma maddesi kullanacaksanız satın aldığınız yer veya distribütöre danışın.