5
< WH-M785-F >
•
Tekerlek, arazi sürüşü için tasarlanmıştır. Tepe inişi sürüşlerinde kullanmayın. Aksi takdirde tekerlek bükülebilir veya başka
şekilde hasar görerek kazalara yol açabilir.
< WH-M788-F15 / WH-M785-F15 >
•
WH-M788-F15 patika sürüşü için, WH-M785-F15 ise arazi sürüşü için tasarlanmıştır. Bu tekerlekleri tepe inişi sürüşü ve serbest
sürüş için kullanmayın. Aksi takdirde tekerlek bükülebilir veya başka şekilde hasar görerek kazalara yol açabilir.
•
WH-M788-F15/WH-M785-F15, tepe inişi bisiklet sürüşü ve serbest sürüş için tasarlanmamıştır. Bununla birlikte, sürüş koşuluna
bağlı olarak, hazne milinde bir çatlak oluşarak milin arızasına neden olabilir. Bu ise ciddi yaralanmaya ve hatta ölüme neden
olabilecek bir kazaya yol açabilir. Bisikleti sürmeden önce hazneleri dikkatli bir şekilde kontrol ederek millerde çatlaklar
olmadığından emin olmalı ve eğer herhangi bir çatlak belirtisi veya sıra dışı durum varsa bisikleti KULLANMAMALISINIZ.
•
WH-M788-F15/WH-M785-F15, özel bir ön maşa ve E İçi Boş Mille birlikte kullanılabilir. Eğer başka herhangi bir ön maşayla veya
sabit mille birlikte kullanılırsa, sürüş sırasında tekerleğin bisikletten ayrılmasına ve ciddi yaralanmaya neden olabilir.
•
Ön tekerlek için emniyete alma yöntemi ve sıkma torku, kullanılan ön süspansiyonlu maşanın tipine bağlı olarak değişir. Ön
tekerleği ön süspansiyonlu maşaya takarken, daima ön süspansiyonlu maşanın Servis Talimatında belirtilen uyarılara uyun. Eğer
Talimata uyulmazsa, ön tekerlek ön süspansiyonlu maşadan çıkarak ciddi yaralanmaya neden olabilir.
•
Eğer mil ayırma kolu disk fren rotoruyla aynı tarafta ise, disk fren rotoruna değme
tehlikesi söz konusudur. Mil ayırma kolunu avuç içinizle ve tüm gücünüzle sıksanız
bile, mil ayırma kolunun disk fren rotoruna değmediğinden emin olun. Eğer kol
disk fren rotoruna değerse, tekerleği kullanmayı bırakın ve satıcınıza danışın.
•
Eğer mil ayırma kolu doğru şekilde kullanılmazsa, tekerlek bisikletten çıkarak ciddi yaralanmaya neden olabilir.
< WH-M788-R / WH-M785-R >
•
WH-M788-R patika sürüşü için, WH-M785-R ise arazi sürüşü için tasarlanmıştır. Bu tekerlekleri tepe inişi sürüşü ve serbest sürüş
için kullanmayın. Aksi takdirde tekerlek bükülebilir veya başka şekilde hasar görerek kazalara yol açabilir.
•
WH-M788-R/WH-M785-R, tepe inişi bisiklet sürüşü ve serbest sürüş için tasarlanmamıştır. Bununla birlikte, sürüş koşuluna bağlı
olarak, hazne milinde bir çatlak oluşarak milin arızasına neden olabilir. Bu ise ciddi yaralanmaya ve hatta ölüme neden
olabilecek bir kazaya yol açabilir. Bisikleti sürmeden önce hazneleri dikkatli bir şekilde kontrol ederek millerde çatlaklar
olmadığından emin olmalı ve eğer herhangi bir çatlak belirtisi veya sıra dışı durum varsa bisikleti KULLANMAMALISINIZ.
Bisiklete Montaj ve Bakım için:
YOL tekerleğiyle ilgili açıklamalar
•
Alt link tipi süspansiyonlu maşalarla birlikte kullanmayın. Bu tip maşalarla birlikte kullanıldığında, süspansiyonun çalışması
nedeniyle hazne mili ve fren pabuçları arasındaki mesafe değişebilir ve frenler uygulandığında fren pabuçları jant tellerine
değebilir.
MTB tekerleğiyle ilgili açıklamalar
•
Bu tekerlekler, disk frenlerle birlikte kullanım için özel olarak tasarlanmıştır. Bu tekerlekleri jant frenleriyle kullanmayın.
Mil ayırma kolu
Disk fren rotoru