Edimax 5/8 Ports Desktop Kullanım kılavuzu

Kategori
Ağ anahtarları
Tip
Kullanım kılavuzu

Bu kılavuz için de uygundur

35
Türkçe.
Ürünün Kullanım İçin Hazırlanması
(Bağlantı ve Montaj)
LED Tanımları
LED Renk Durum Tanım
Işık Var
Güç verilmiş
durumda
PWR
(Güç)
Yeşil
Işık Yok Güç yok
Işık Var
Geçerli bir link
kuruldu
Yanıp
Sönüyor
Veri paketleri alınıyor
LNK/ACT
(Link/Çalışma)
Yeşil
Işık Yok Link yok
Işık Yok 10 Mbps hızında
Yeşil 100 Mbps hızında
HIZ
(1000/100/10M)
Sarı 1000 Mbps hızında
36
1. Çalışma Ortamı
Bu Switch belirtilen sıcaklık (32-1310F) ve nem oranlarında
kurulmalı ve çalıştırılmalıdır. Cihazın üzerine hiçbir şey
koymayınız. Cihazın yanlarındaki hiçbir havalandırma deliğini
kapamayınız. Cihazı, ısıtıcı, kalorifer veya direkt gelen güneş
ışınları gibi doğrudan sıcaklık veren etkenlerden uzak tutunuz.
Cihazın içine su ve nem girişini önleyin. Gerekliyse, nem oranını
azaltmak için rutubet önleyici bir alet kullanın.
2. Network Cihazlarına Bağlanma
Switch’deki RJ-45 portları Auto-MDI/MDI-X portları olarak
tasarlandıklarından, kablo ister çapraz ister düz olsun, switch bir
iş istasyonu veya başka bir switch/hub’a bağlanabilir.
Network kablosunun bir ucunu ön paneldeki RJ-45 portuna, ve
diğer ucunu da network cihazının RJ-45 portuna bağlayın.
Switch’in bütün RJ-45 portları için aynı işlemi uygulayın. UTP
network kabloları 100Mps veri iletimi için EIA/TIA 568
şartnamesine uymalı ve Category 5 standartında olmalıdır. UTP
kablo ile, Switch ve bağlı olduğu cihaz için maksimum uzaklık
100 metredir (300ft). Network kablosu iki uca da düzgün bir
şekilde bağlandığında yeşil LNK/ACT LEDi yanmalıdır.
3. Gücü Bağlama
Güç kablosunu cihazın arka panelinde bulunan prize takın.
Diğer ucunu da elektrik prizine takın. Ön panelde bulunan yeşil
Power LED’i yanmalı.
37
Sorun Giderme
1. Power LED’i yanmıyor.
Güç kablosunun prize ve Switch’e doğru takıldığını kontrol edin.
Switch’teki güç düğmesinin açık olduğunu kontrol edin. Güç
kablosunun Switch’in prizine düzgün takıldığından emin olun.
2. 100Mbps bir cihaza bağlanmak isterken Link/Activity
yanmıyor.
z Switch’e bağlı cihazın güç düğmesinin açık olduğundan
emin olun.
z Network kablosunun Switch’e ve diğer network cihazına
doğru bağlandığını kontrol edin.
z Network kablosunu kontrol edin; UTP kabloların
EIA/TIA-568 ve Category 5 standartlarında olduğunu
kontrol edin.
38
Garanti Kapsamı
1. Cihazın değiştirilme işlemi Yetkili Teknik Servislerin vereceği rapor doğrultusunda yapılır.
2. Müşteri ithalatçı firmanın veya ithalatçı firma tarafından bakım/onarım yetkisi verilmiş Teknik Servisler
dışında cihaza hiçbir şekilde müdahale ettirmeyecektir.Yetkili kişiler dı şında ürüne müdahalede
bulunulursa,ürün garanti dışı sayılır.
3. İthalatçı firma garantisi taşımayan ve ithalatçı firma tarafından yetki verilmiş dağıtıcılardan temin
edilmeyen orjinal yedek parçalar dışında malzemeler kullanılması halinde ürün garanti kapsamı
dışında kalır.
4. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti
kapsamı dışındadır.
5. Garanti; kaza ve felaketten kaynaklanan hasarları onarma hizmetini kapsamaz.
6. Onarım parçaları ve değiştirilecek ürünler değişim esasına göre sağlanacak, yeni veya yeniye eşit
olacak duruma getirilecektir. Değişmesi gereken parçalar ve ürünler ithalatçı firmanın malı olacaktır.
Garanti Şartları
1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garantisi kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis
istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya
imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının arızasının 5 işgünü içerisinde
giderilmemesi halinde, imalatçı veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere
sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı
arızalanması halinde,işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında
hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
5. Malın;
• Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden
fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu maldan
yararlanamamanın süreklilik kazanması,
• Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
• Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği,
ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün
bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti
kapsamı dışındadır.
7. Garanti süresi içerisinde, servis istasyonları tarafından yapılmasının zorunlu olduğu, imalatçı veya
ithalatçı tarafından şart koşulan periyodik bakımlarda; verilen hizmet karşılığında tüketiciden işçilik
ücreti veya benzeri bir ücret talep edilemez.
8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve
Rekabetinin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurulabilir.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40

Edimax 5/8 Ports Desktop Kullanım kılavuzu

Kategori
Ağ anahtarları
Tip
Kullanım kılavuzu
Bu kılavuz için de uygundur