1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren baĢlar ve 2 yıldır.
2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Firmamızın garantisi kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir
süresi en fazla 20 iĢ günüdür. Bu süre, mala iliĢkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması
durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı - üreticisinden birisine bildirim
tarihinden itibaren baĢlar. Malın arızasının 10 gün içerisinde giderilememesi halinde imalatçı-üretici veya ithalatçı
malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip baĢka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek
zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve iĢçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde,
iĢçilik masrafı, değiĢtirilen parça bedeli ya da baĢka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri
yapılacaktır.
5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
a. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı
arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi
içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan
yararlanamamayı sürekli kılması,
b. Tamiri için gereken azami süresinin aĢılması,
c. Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi
temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün
bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiĢtirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda
bedel indirimi talep edebilir.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı
dıĢındadır.
7. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin
Korunması Genel Müdürlüğü’ne baĢvurabilir.
Garanti Kapsamı DıĢına Çıkan Durumlar
1. Satıcı firma kaĢe ve imzası ile satıĢ tarihi ve ürün serisi numarası bulunmayan garanti belgesi geçersizdir. Garanti
belgesi üzerinde değiĢiklik yapılması, ürünün üzerindeki seri numarasının; bulunmaması veya değiĢtirilmesi,
2. Ürünün öngörülen güç sınırının üzerinde bir güç harcaması yapacak durumda olan cihazlara bağlanması,
3. Kullanma Kılavuzunda belirtilenlerin dıĢındaki çevre ve çalıĢma koĢullarına maruz bırakılması,
4. Ürünün uzun süre akü Ģarjı yapılmadan bırakılması nedeniyle akülerin kullanılmaz hale gelmesi,
5. Ürünün teknik koĢullara uygun olmayan toprak ve nötr bağlantılı elektrik prizi ve tesisatına bağlanarak zarar görmesi
ve kablolarının kesilmesi,
6. TaĢıma, yer değiĢtirme ve kullanıma bağlı olarak dıĢ kabin ve bağlantılı elemanlara verilecek hasarlar nedeniyle, gerek
üründe ve gerekse bağlı cihazlarda ve tesisatta arızalar oluĢması.
7. 6KVA ve üzeri güçlerdeki ürünler yetkili servis tarafından devreye alınarak garantisi baĢlatılır. Yetkili servis tarafından
devreye alınmamıĢ cihazlar arızalanmaları durumunda garanti Ģartlarından faydalanamaz.
8. Arıza servis sırasında müĢteri, ürünün devreye alma servis formunu gelen teknisyene ibraz etmek zorundadır.
9. Ö lçümü uzmanlık gerektiren aĢındırıcı gaz, buhar ve tozlar nedeniyle arıza yapan ürünler garanti Ģartlarından
faydalanamaz.