Stokke Steps Kullanici rehberi

Kategori
Mama Sandalyesi
Tip
Kullanici rehberi
Stokke
®
Steps
Chair User Guide
44
ÖNEMLİ! İLERİDE
BAVURMAK ÜZERE
SAKLAYIN
UYARI!
Tüm parçalar güvenli biçimde bağlanmadan bu
ürünü kullanmayın.
Yaklaşık olarak 1 ay kullandıktan sonra ayak
vidalarını tekrar sıkın. Düzenli olarak tekrar sıkın.
Bu ürün bir oyuncak değildir. Çocukların bu ürünle
oynamasına ya da Stokke tarafından önerilmeyen
bir konumda kullanmasına izin vermeyin.
Tepsi dahil olmak üzere bu ürünün hiçbir parça-
sını içinde bir çocuk varken takmayın, ayarlama-
yın ya da değiştirmeyin.
Tepsiye asla sıcak yiyecek ya da içecekler yerleş-
tirmeyin.
Sandalyeyi bir merdiven ya da basamak olarak
kullanmayın.
Bu sandalye yetkinler için değildir. Maks.
ağırlık: 85/187 kg/lbs
Çocuğun, anakucağına ya da tepsiye asılabilece-
ğini ve sandalyeyi devirebileceğini unutmayın.
Devrilme tehlikesi: sandalyeyi yer zaman belirli
bir sertle sahip düz, dengeli bir yüzeye yerleş-
tirin. Bazı yer döşemeleri ve yumuşak ya da uzun
gevşek uçlara sahip kilimler/halılar genellikle
mama sandalyeleri için uygun değildir. Her
zaman çocuğunuza uzanarak ulaşabileceğiniz
bir mesafede durun.
Masanın üst kısmının altında yer alan büyük bir
çerçevenin, çocuğun bacaklarını masaya doğru
itmesini ve geriye doğruşmesini kolaylaştı-
rabileceğini unutmayın. Sandalyenin 27.5 inç/
70 cm ile 29.5 inç/ 75 cm arası yüksekliklerdeki
yemek masaları için tasarlandığını unutmayın.
Ürün bilgileri
Sandalye işlenmiş kayın ağacından üretilmiştir. Cila herhangi zararlı bir
madde içermez ve formaldehitin ciladan serbest kalması E1 şartlarıyla
uyumludur.
Temizlik ve bakım:
Ahşap parçaları, temiz, nemli bir bezle silin. Kuru bir bezle fazla suyu
silin. Nem, çatlaklarda lekelere neden olacaktır. Deterjan ya da mikrofiber
bez kullanmanızı önermiyoruz. Plastik parçaları, sıcak su ve yumuşak
bir sabunla yıkayın. Sandalye güneşe maruz kalırsa renklerde değişim
meydana gelebilir.
Şikâyet hakkı ve genişletilmiş garanti
Buradan itibaren ürün adıyla anılacak olan Stokke® Steps Chair ile ilgili
olarak dünya çapında geçerlidir.
ŞİKÂYET HAKKI
Müşterinin, herhangi bir zamanda, ülkeden ülkeye değişebilen tüketiciyi
koruma yasaları uyarınca şikâyet hakkı mevcuttur.
Her ne kadar aşağıda tarif edilen “Genişletilmiş Garanti”ye göndermede
bulunulsa da genel anlamda STOKKE AS, herhangi bir zamanda geçerli
olan ve yasalarla belirlenmiş olan haklar dışında herhangi ek bir hak
tanımaz. Müşterinin, herhangi bir zamanda geçerli olan tüketiciyi koruma
yasaları uyarınca hakları, “Genişletilmiş Garanti” kapsamındaki haklara
ektir ve bundan etkilenmez.
STOKKE “GENİŞLETİLMİŞ GARANTİ”Sİ
Ancak, Parkgata 6, N-6003 Ålesund, Norveç adresinde bulunan
STOKKE AS, ürünlerini Garanti Veritabanı’mıza kaydettiren müş
-
terilerine bir “Genişletilmiş Garanti” hakkı tanır. Kayıt işlemi,
www.stokkewarranty.com adresindeki Web sayfamızdan yapılabilir.
Kayıt sonrasında, bir garanti sertifikası hazırlanarak müşteriye elektronik
yoldan (e-posta ile) veya normal postayla gönderilir.
Garanti Veritabanı’na kayıt, ürün sahibine aşağıdaki şekilde “Genişletilmiş
Garanti” hakkı verir:
Üründeki herhangi bir üretim hatasına karşı 3 yıllık garanti.
“Genişletilmiş Garanti”, ürünün hediye olarak edinilmesi veya ikinci el
olarak satın alınması durumunda da geçerlidir. Dolayısıyla, “Genişletilmiş
Garanti, garanti süresi içinde herhangi bir zamanda, ürünün sahibi
tarafından sunulacak garanti sertifikasına bağlı olarak ürünün sahibi her
kimse onun tarafından işletilebilir..
STOKKE “Genletilm Garanti”si, aşağıdaki şartlara bağlıdır:
Normal kullanım.
Ürünün sadece tasarlandığı amaçla kullanılmış olması.
Ürüne, bakım/kullanım kılavuzunda tarif edildiği şekilde düzenli bakım
işlemlerinin uygulanmış olması.
“Genişletilmiş Garanti” işletildiğinde, üzerinde tarih damgası bulunan
orijinal faturayla birlikte garanti sertifikasının sunulması gerekir. Bu şart,
ürünün ikinci veya daha sonraki sahibi için de geçerlidir.
Ürünün orijinal durumunda olması, kullanılan bütün parçaların sadece
STOKKE tarafından sunulan ve ürün üzerinde veya ürünle birlikte kulla-
nılmak üzere tasarlanmış olan parçalar olması. Bu şartlardan herhangi
bir sapma durumunda STOKKE’den yazılı izin almak gerekir.
Ürünün seri numarasının tahrip olmamış veya çıkartılmamış olması.
STOKKE “Genletilm Garanti”si şunları kapsamaz:
Ürünü oluşturan parçalardaki normal gelişimden kaynaklanan sorunlar
(sözgelimi renk değişiklikleri veya eskiyip aşınma).
Malzemelerdeki küçük farklılıklardan kaynaklanan sorunlar (sözgelimi
parçalar arasındaki renk farkları).
Güneş/ışık, sıcaklık, nem, hava kirliliği vb. harici faktörlerin aşırı etkisiyle
oluşan sorunlar.
Kazalardan veya aksiliklerden kaynaklanan hasar; sözgelimi yüksekten
düşme. Aynı şey, sözgelimi içine konan ağırlık nedeniyle ürünün
zorlanması durumunda da geçerlidir.
Üründeki, dış etkilerden kaynaklanan zararlar; sözgelimi ürün taşınırken
veya bagaj olarak gönderilirken.
Başka bir hasarın sonucunda ortaya çıkan zararlar; sözgelimi bir kişiye
ve/veya eşyalara gelen zarar.
Eğer ürüne, Stokke tarafından sağlanmış olmayan herhangi bir aksesuar
takılırsa, “Genişletilmiş Garanti” geçersiz olur.
“Genişletilmiş Garanti, satın alınan veya ürünle birlikte verilen veya
sonradan edinilen herhangi bir aksesuarı kapsamaz.
STOKKE, “Genletilm Garanti” kapsamında, şunları yapar:
Ürünün bir yetkili satıcıya teslim edilmesi kaydıyla, arızalı kısmı veya
(gerekiyorsa) ürünün tamamını değiştirir veya – STOKKE’un tercihine
göre – tamir eder.
Yedek parçanın veya değiştirilen ürünün STOKKE’den, ürünün satın
alındığı yetkili satıcıya kadar olan normal nakliye masraflarını karşılar.
– Alıcının yolculuk masrafları garanti kapsamına girmez.
Garantinin işletildiği sırada, arızalı parçaları, yaklaşık olarak aynı
dizayndaki başka parçalarla değiştirme hakkını saklı tutar.
Garantinin işletildiği sırada artık üretimden kaldırılmış bir ürün söz konusu
olduğunda, ürünün yerine başka bir ürün gönderme hakkını saklı tutar.
Bu gibi ürünler, muadil kalitede ve değerde olacaktır.
“Genletilm Garanti” nasıl letilir:
Genel anlamda, “Genişletilmiş Garanti” ile ilgili bütün taleplerin, ürünün
satın alındığı yetkili satıcıya yöneltilmesi gerekir. Bu talepler, sorunun fark
edilmesinden itibaren mümkün olduğunca kısa süre içinde yöneltilmeli ve
beraberinde garanti sertifikasıyla ürünün faturası getirilmelidir.
Üretim hatasını doğrulayan belgeler veya deliller (normalde, ürünün yetkili
satıcıya getirilmesiyle sunulmalıdır) ve incelemesi için yetkili satıcıya veya
STOKKE satış temsilcisine gösterilmelidir.
Yetkili satıcı veya STOKKE satış temsilcisi, hasara bir üretim hatasının neden
olduğunu tespit ederse, sorun, yukarıdaki hükümler uyarınca giderilecektir.
TR
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46

Stokke Steps Kullanici rehberi

Kategori
Mama Sandalyesi
Tip
Kullanici rehberi