Sony VGC-LA3 Annex

Tip
Annex
GUARANTEE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
End User Software License
Agreement. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Sony Support services . . . . . . . . . . . . . 51
GARANTIA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Contrato de utilização
de software. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
Serviços de apoio Sony. . . . . . . . . . . . . 55
TAKUU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .11
Loppukäyttäjän
käyttöoikeussopimus . . . . . . . . . . . . . . 38
Sonyn tukipalvelut . . . . . . . . . . . . . . . .59
GARANT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
Programvarulicensavtal
för slutanvändare
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Sonys supporttjänster. . . . . . . . . . . . . . 63
ΕΓΓΥΗΣΗ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
Σύμαση άδειας ρήσης λγισμικύ
απ τν τελικ ρήστη
. . . . . . . . . . . . . . 42
Υπηρεσίες υπστήριης Sony
. . . . . . . . . 67
ZÁRUKA
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21
Licenční smlouva na software
s koncovým uživatelem
. . . . . . . . . . . . . . 44
Poskytování odborné pomoci
společností Sony
. . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
GARANTİ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Son Kullanıcı Yazılım Lisans
Sözleşmesi
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Sony Destek hizmetleri
. . . . . . . . . . . . 76
GWARANCJA. . . . . . . . . . . . . . . . . . .27
Umowa Licencyjna Użytkownika
Oprogramowania . . . . . . . . . . . . . . . .47
Usługi pomocy technicznej firmy Sony .80
GARANŢIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Acord de licenţă a aplicaţiilor software
cu utilizatorul final . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49
Servicii de asistenţă Sony. . . . . . . . . . . . . . .84
EN
PT
FI
SV
EΛ
CS
TR
PL
RO
3-211-480-11.fm Page 3 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
24
GARANTİ
Sayın Müşterimiz,
Sony ürününü satın aldığımız için teşekkür ederiz. Ürünü kullanmaktan memnun kalacağınızı umarız.
Ürününüzün garantili hizmete ihtiyaç duyması halinde lütfen VAIO-Link ile (http://support.vaio.sony.eu) ya
da satıcınız veya Avrupa Ekonomik Bölgesi’ndeki (EEA) ya da işbu Garanti veya beraberindeki broşürlerde
belirtilen yetkili hizmet ağımızın (ASN) bir üyesi ile temasa geçiniz. Gereksiz zahmete yol açmaması için
garanti hizmetini talep etmeden önce belgeleri dikkatlice okumanızı öneririz.
Garantiniz
Bu garanti, ürününüzle birlikte verilen broşürlerde ürününüzün Garanti Bölgeleri dahilinde satın alındığı
belirtilmesi halinde Sony ürününüz için geçerli olur. Bu garantiyle birlikte Sony, satın alınma tarihinden
itibaren BİR YIL’dan az olmayacak şekilde ürününüzde malzeme ve işçilikten kaynaklanan arızaların
çıkmayacağını garanti eder. Garantinizin tam geçerlilik tarihi için bu belgede bulunan sayfa 26 bakın ya da
http://support.vaio.sony.eu adresine gidin. Bu garantiyi sağlayan ve sağlayacak olan Sony şirketi, bu
Garantide ya da beraberindeki broşürlerde, garanti hizmetini aradığınız ülkede gösterilmiştir.
Garanti süresi dahilinde ürünün uygunsuz malzeme ya da işçilikten dolayı arızalı olduğuna (orijinal satın
alınma tarihinde) karar verilirse Sony ya da Garanti Bölgesindeki bir Yetkili Servis Ağı (YSA) üyesi, işçilik
ya da parçalar için ücret almadan, aşağıdaki koşullar ve sınırlamalar dahilinde ürünü ya da arızalı parçaları
onar
ır ya da (Sony’nin takdiriyle) değiştirir. Sony ve YSA üyeleri arızalı ürün ya da parçaları, yeni ya da
onarılmış ürün ya da parçalarla değiştirebilir. Değiştirilen tüm ürün ve parçalar Sony'nin malı haline gelir.
Koşullar
1 Garanti hizmetleri yalnızca arızalı ürünle birlikte garanti süresi içinde orijinal fatura ya da (satış tarihini,
model adını ve bayi adını gösteren) satış makbuzunun gösterilmesi halinde sağlanır. Bu belgeler
gösterilmediğinde ya da eksik ya da okunaksız olduğunda, Sony ve YSA üyeleri ücretsiz garanti
hizmetini vermeyi reddedebilir. Ürün üzerindeki model adı ya da seri numarası değiştirilmiş, silinmiş,
sökülmüş ya da okunaksız hale getirilmiş ise bu garanti geçerli değildir.
2 Veri depolama ortamına ve aksesuarlara zarar gelmesini ya da bunların kaybolmasını/silinmesini
önlemek için ürününüzü garanti servisine vermeden önce bunları çıkarmalısınız.
3 Bu garanti, ürününüzün Sony ya da bir YSA üyesine ya da buradan nakliyle bağlantılı nakliye
masraflarını ya da risklerini kapsamaz.
4 Bu garantinin kapsamı dışı
ndakiler şöyledir:
periyodik bakım ve onarım ya da parçaların aşınma ve yırtılma sebebiyle değiştirilmesi
sarf malzemeleri (bir ürünün kullanım ömrü süresince periyodik olarak değiştirilmeleri gereken pil gibi
bileşenler)
normal kişisel ya da yerel kullanımla örtüşmeyen şekilde kullanım, işletme ya da davranıştan
kaynaklanan hasar ya da arızalar
aşağıda belirtilenleri içeren yanlış kullanım sonucu üründe oluşan hasar ya da değişiklikler:
üründe fiziksel, kozmetik ya da yüzey hasarına yol açan ya da likit kristal ekranlarda hasara yol açan
davranışlar
ürünün normal amacına yönelik olarak ya da Sony kurulum ya da kullanım talimatlarına göre
kurulmaması ya da kullanılmaması
ürün bakımı
nın Sony’nin düzenli bakım talimatlarına göre yapılmaması
ürünün, kurulduğu veya kullanıldığı ülkedeki teknik ya da emniyet yasalarına veya standartlarına
uygun olmayan şekilde kurulması ya da kullanılması
virüs bulaşması veya ürünün, ürünle birlikte verilmeyen ya da yanlış kurulan yazılımla kullanılması
ürünün kullanıldığı ya da ürünle birlikte kullanılmak üzere üretilmiş diğer Sony ürünleri dışındaki
sistemlerin durumu bunlarda meydana gelen hatalar
Sony tarafından öngörülenden farklı bir türde durum ve standarda sahip aksesuarların, çevre
birimlerinin ya da diğer ürünlerin ürünle birlikte kullanılması.
Sony veya YSA üyeleri dışındaki kişilerce yapılan onarım ya da onarım girişimi
TR
3-211-480-11.fm Page 24 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
25
aşağıdakiler dahil olmak üzere Sony’nin önceden yazılı izni alınmadan yapılan düzeltmeler ya da
uyarlamalar:
kullanım kılavuzunda tanımlanan teknik özellikler dışında ürünün güncellenmesi ya da
ürünün özellikle tasarlandığı ve üretildiğinin dışındaki ülkelerde ürünün ulusal veya yerel teknik ya da
emniyet standartlarına uyması için üründe yapılan modifikasyonlar
ihmal
kazalar, yangın, sıvılar, kimyasallar ya da diğer maddeler, su basması, titreşimler, aşırı sıcaklar,
yetersiz havalandırma, elektrik kesintileri, aşırı ya da uygunsuz besleme veya giriş voltajı, radyasyon,
yıldırım dahil elektrostatik boşalımlar, diğer dış güçler ve etkiler
5 Bu garanti yaln
ızca ürünün donanım bileşenlerini kapsar. Son kullanıcı lisans sözleşmesi ya da ayrı
taahhüt/ garanti ifadeleri ya da çıkarımların verildiği veya verilmek istendiği yazılımları (Sony'nin ya da
diğerlerinin) kapsamaz.
6 Aşağıdaki durumlarda ürününüzle ilgili teşhis ücretinin tarafınızdan ödeneceğini belirtmek isteriz:
a) Sony ya da yetkili Sony Servisi tarafından yapılan teşhisin, sorunu gidermek için (hangi sebeple olursa
olsun) bu garanti altında onarım yapamayacağınızı kanıtlaması durumunda;
b) ürününüzün düzgün çalışması ve herhangi bir hatanın bulunmaması durumunda.
Teşhis ücretini öğrenmek için lütfen http://support.vaio.sony.eu adresini ziyaret edin.
7 Ölü Piksel Politikası:
ISO 13406-2 gereksinimlerini karşılayacak düz panel ekranlarda izin verilen ölü piksel sayısı
toplamın %0.0005’i kadardır. VAIO-Link web sitesinin Son Haberler| Son Güncellemeler bölümü
(http://support.vaio.sony.eu/hotnews/Data/pixels) VAIO bilgisayarınız için geçerli olan Ölü Piksel
Politikasını kontrol elmenizi sağlayan bir “Ölü Piksel Politikası” başlığı içerir.
Hariç durumlar ve sınırlamalar
Yukarıda belirtilenlerin haricinde Sony, ürünle ya da beraberinde gelen ya da içinde bulunan yazılımın belirli
bir amaca yönelik ya da başka şekilde kalitesi, performansı, doğruluğu, güvenilirliği ve uygunluğuyla ilgili
(açık, dolaylı, kanuni ya da başka şekilde) taahhütte bulunmaz. Bu hariç olma durumuna izin verilmemişse
ya da uygulanan yasalar tarafından tam izin verilmemişse, Sony taahhütlerini yalnızca yürürlükteki kanunun
izin verdiği ölçülerde hariç tutar ya da sınırlar. Tam olarak hariç tutulmayan her türlü taahhüt (yürürlükteki
yasalar tarafından izin verildiği müddetçe) işbu Garantinin süresiyle sınırlandırılır.
Sony’nin bu Garanti altındaki tek yükümlülüğü, bu Garanti kayıt ve şartlarına tabi olan ürünleri onarmak ya
da değiştirmektir. Sony, - ekonomik ya da manevi kayıplar – ürün için ödenen fiyat – kazanç, gelir, veri,
eğlence ya da ürün ya da ilgili her türlü ürünün kullanım kaybı – dolaylı, tesadüfi ya da sonuç olarak
meydana gelen kayıp ya da zarar dahil olmak üzere - ürünler, hizmet, bu Garanti ya da başka
şeylerle ilgili
hiçbir kayıp ya da zarardan sorumlu değildir. Bu, kayıp ya da zararın aşağıdaki koşullarla ilgisi olması
durumunda uygulanır:
Arıza veya Sony ya da bir YSA üyesine ulaşılamaması yüzünden ürünün ya da ilgili ürünlerin bozulması
veya çalışmaz duruma gelmesinin neden olduğu çalışma zamanı kaybı, yazılımların veya taşınabilir
depolama medyalarının zarar görmesi veya kaybedilmesi ya da virüs bulaşması ve diğer sebeplerle ürün
veya ilgili ürünlerin neden olduğu zaman ya da iş kayıpları
Bu durum, ihmal ya da diğer haksız fiiller, sözleşmenin, açık ya da ima edilen taahhüdün ihlali ve kati
yükümlülük (Sony ya da YSA üyesi bu gibi zararların olabileceğinden haberdar olsa bile) dahil her türlü
hukuki kuram altındaki kayıp ya da zararlar için de geçerlidir.
Yürürlükteki yasaların bu yükümlülük harici durumlarını
yasakladığı ya da sınırladığı durumlarda Sony,
yükümlülüğünü yalnızca yürürlükteki kanunların izin verdiği ölçüyle sınırlandırır. Örneğin kimi ülkeler, ihmal,
ağır ihmal, kasıtlı kötü idare, aldatma ya da benzer davranışlardan kaynaklanan zararın hariç tutulmasını
ya da sınırlandırılmasını yasaklamaktadır. Sony'nin bu garanti altındaki yükümlülüğü hiçbir durumda ürün
için ödenen tutarı aşmayacak fakat yürürlükteki yasaların sadece yüksek yükümlülük sınırlamalarına izin
verdiği durumlarda daha yüksek yükümlülükler uygulanacaktır.
3-211-480-11.fm Page 25 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
26
Saklı olan kanuni haklarınız
Tüketiciler, tüketici ürünlerinin satışıyla bağlantılı yürürlükteki ulusal yasalar altında yasal (kanuni) haklara
sahiptir. Bu garanti, ne sahip olduğunuz hariç tutulamayan ya da sınırlandırılamayan kanuni haklarınızı ne
de ürünü satın almış olduğunuz kişinin kanuni haklarını etkilemez. Sahip olduğunuz her türlü hakkı kendi
takdirinize göre koruyabilirsiniz.
Sony Vaio of Europe,
a division of Sony Service Centre (Europe) N.V.
The Corporate Village
Da Vincilaan 7 - D1
B-1935 Zaventem - Belçika
Yeni ve tamir edilmiş (satılan) VAIO ürünleri in Sony garanti süresi
VAIO dizüstü ve masaüstü
Avusturya 2 yıllık garanti süresi
Belçika 1 yıllık garanti süresi
Danimarka 1 yıllık garanti süresi
Finlandiya 1 yıllık garanti süresi
Fransa 1 yıllık garanti süresi
Almanya 2 yıllık garanti süresi
Yunanistan 1 yıllık garanti süresi
Irlanda 1 yıllık garanti süresi
Italya 1 yıllık garanti süresi
Lüksemburg 1 yıllık garanti süresi
Hollanda 1 yıllık garanti süresi
Norveç 1 yıllık garanti süresi
Portekiz 2 yıllık garanti süresi
Ispanya 1 yıllık garanti süresi
Isveç 1 yıllık garanti süresi
Isviçre 1 yıllık garanti süresi
Çek Cumhuriyeti 2 yıllık garanti süresi
Türkiye 2 yıllık garanti süresi
Birleşik Krallı
k1 yıllık garanti süresi
Ukrayna 1 yıllık garanti süresi
Polonya 1 yıllık garanti süresi
Romanya 1 yıllık garanti süresi
3-211-480-11.fm Page 26 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
46
Son Kullanıcı Yazılım Lisans Sözleşmesi
Bu Son Kullanıcı Yazılım Lisans Sözleşmesi (“EULA”) siz, Japonya Kanunlarına tabi olan Sony
Corporation (“SONY”), SONY bilgisayar sisteminizin üreticisi (“SONY DONANIM”) ve SONY
YAZILIMIN herhangi bir Sony üçüncü şahıs lisans sahibi (“ÜÇÜNCÜ ŞAHIS LİSANS SAHİPLERİ) arasında
geçerlidir. Sony yazılımınızı veya bu EULA’nın birlikte verildiği üçüncü taraf yazılımlarınızı (“SONY
YAZILIMI”) yüklemeden veya kullanmadan önce lütfen bu EULA’yı dikkatli bir biçimde okuyun. SONY
YAZILIMINI yüklemeniz ve kullanmaya başlamanız durumunda bu EULA'nın şartlarını kabul etmiş
sayılacaksınız. SONY YAZILIMINI sadece SONY DONANIMI ile bağlantılı olarak kullanabilirsiniz. SONY
YAZILIMI lisanslıdır ve satılmaz.
Yukarıdaki paragrafa bakılmaksı
zın, sınırlı olmamak kaydıyla Microsoft Corporation tarafından üretilen
Windows
®
işletim sistemi de dahil olmak üzere ayrı bir Son Kullanıcı Yazılım Sözleşmesiyle (“Üçüncü Şahıs
EULA”) birlikte verilen yazılımlar Üçüncü Şahıs EULA çerçevesinde değerlendirileceklerdir.
Bu EULA’da yazılı koşul ve şartları kabul etmiyorsanız lütfen SONY YAZILIMINI VE SONY DONANIMINI
aldığınız yere geri iade edin.
1 Lisans. SONY, bu SONY YAZILIMI ve birlikte verilen belgelerin lisansını size vermiştir. SONY
YAZILIMINI bir ağa bağlı olmayan tek bir SONY DONANIMINDA, yalnızca yedekleme amacıyla bir
bilgisayar tarafından okunabilecek şekilde sadece kişisel amaçlarınız için kopyalayabilirsiniz.
2 Sınırlamalar. SONY YAZILIMI telif hakları ve mülkiyet hakları kapsamında olan materyale sahiptir. Bu
hakların korunması amacıyla, uygulanan kanunları
n dışına çıkmadan SONY YAZILIMINI kodlayamaz,
tersine mühendislik işlemine tabi tutamaz veya bozamazsınız. SONY YAZILIMINI SONY
DONANIMIYLA birlikte bu EULA'nın koşul ve şartların kabul ettikten sonra herhangi bir üçüncü şahısa
satamaz veya kiralayamazsınız.
3 Sınırlı Garanti. SONY, SONY YAZILIMININ üzerine kopyalanacağı medyanın satın alım tarihi itibariyle
(makbuzla belgelenmelidir) doksan (90) gün boyunca fiziksel kusuru olmayacağını garanti eder.
Uygulanacak garanti süresi içerisinde, kusurlu olduğu kanıtlanan medyalar, adınız, adresiniz ve satın
alım tarihini gösteren makbuz ile birlikte satın alındıkları yerlere düzgün bir biçimde paketlenerek geri
iade edilmeleri koşuluyla SONY tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir. SONY kaza, kötü veya yanlış
kullanımdan doğan hasarlardan sorumlu değildir. Yukarı
da yazılı sınırlı garanti kanunlar tahtında veya
bir başka biçimde ima veya ifade edilen diğer tüm beyan, koşul ve garantilerin yerine geçmektedir ve
SONY VE LİSANS VEREN ÜÇÜNCÜ ŞAHISLAR, KALİTE TATMİNİ VE ÖZEL BİR AMACA UYGUNLUK
HUSUSUNDA İFADE EDİLMİŞ TÜM GARANTİ VE/VEYA KOŞULLARI İÇERECEK BİÇİMDE, ANCAK
BUNLARLA SINIRLI OLMAMAK KAYDIYLA DİĞER TÜM GARANTİ VE KOŞULLARI AÇIKÇA
REDDETMEKTEDİRLER. Bu sınırlı garantinin taşıdığı koşullar yasal haklarınızı etkilememekte veya
bunlara zarar vermemekte, SONY’nin ihmali üzerine doğabilecek ölüm veya kişisel yaralanmalarsın
getireceği yükümlülükleri kısıtlamamakta veya hariç tutmamaktadır.
4 Yükümlülüklerin Sın
ırlandırılması. SONY VE ÜÇÜNCÜ TARAF LİSANS SAHİPLERİ, SONY YAZILIMI
VEYA SONY DONANIMIYLA İLGİLİ AÇIK VEYA ZIMNİ GARANTİLERİN İHLALİ, SÖZLEŞMENİN
İHLALİ, İHMAL, KUSURSUZ SORUMLULUK VEYA DİĞER HERHANGİ BİR BAŞKA YASAL TEORİNİN
İHMALİNİN DOĞURACAĞI DOLAYLI, ÖZEL, BEKLENMEDİK, DOLAYLI ZARARLARDAN SORUMLU
OLMAYACAKTIR. BU HASARLAR SONY VEYA LİSANS VEREN ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA BİLDİRİLMİŞ
OLSALAR DAHİ SINIRLI OLMAMAK KAYDIYLA KAZANÇ VE GELİR KAYBI, VERİ KAYBI, ÜRÜN VEYA
İLGİLİ EKİPMAN KAYBI, BOZUK KALMA SÜRESİ VE SATIN ALANIN UĞRAYACAĞI ZAMAN KAYBINI
İÇERMEKTED
İR. HER TÜRLÜ DURUMDA SONY VEYA LİSANS VEREN ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARIN BU
ANLAŞMA HÜKÜMLERİ ÇERÇEVESİNDEKİ YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN TAMAMI YAZILIM İÇİN
ÖDEDİĞİNİZ GERÇEK BEDELİ GEÇMEYECEKTİR. BAZI YASALAR BELLİ HASARLARIN HARİÇ
TUTULMASI VEYA KISITLANMASINA İZİN VERMEDİĞİNDEN YUKARIDA GEÇEN HARİÇ TUTMA
VEYA KISITLAMA SİZİN İÇİN UYGULANMAYABİLİR.
5 Sona Erme. Bu EULA sona ereceği tarihe kadar geçerli kalacaktır. SONY YAZILIMINI, ilgili belgeleri ve
tüm kopyaları imha ederek bu EULA'yı dilediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. Bu EULA, koşullarından
herhangi birisini yerine getirmemeniz halinde SONY tarafından bir bildirimde bulunulmaksızın derhal
geçersiz hale gelecektir. Bu aşamadan sonra SONY YAZILIMINI, ilgili belgeleri ve tüm kopyaları imha
etmeniz gerekir.
6 Uygulanacak Kanun. Bu EULA Japonya kanunlarına tabi olacak ve bu kanunlara göre yorumlanacaktır.
Bu EULA veya sınırlı
garanti konusundaki sorularınız için VAIO-bağlantısı ile temas kurun.
TR
3-211-480-11.fm Page 46 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
76
Sony destek hizmetleri
Sony bilgisayarınız için aşağıdakileri içeren birkaç destek seçeneği sunmaktadır:
e-Destek;
VAIO-Link müşteri desteği;
Burada anlatılan online özelliklere erişebilmeniz için bir Internet hesabı kurmanız gereklidir.
e-support
e-Support nedir?
Kılavuzlarımıza ve web sitemize baktınız fakat sorunuzun ya da probleminizin cevabını bulamadınız mı? e-Support tam
size göre bir çözüm!
e-Support Web Portal’ımız, VAIO’nuzla ilgili her türlü teknik sorguda bulunabileceğiniz ve kendini adamış destek
ekibimizden cevaplar alabileceğiniz etkileşimli bir web sitesidir.
Sizinle e-Support Ekibimiz arasında sorunsuz bir iletişimin kurulmasını sağlamak amacıyla yaptığınız her sorgu, benzersiz
bir “konu numarası” sonucuyla geri gelir.
e-Desteği kimler kullanabilir?
Kayıtlı tüm VAIO müşterileri, VAIO-Link e-Support sitesine sınırsız erişim hakkına sahiptir.
VAIO-Link e-Support portalına nasıl erişebilirim?
VAIO bilgisayarınızı kaydettirdiğinizde, birkaç saat sonra otomatik olarak e-Support linki, müşteri kimli
ğinizi ve bazı temel
ıklamaları içeren bir e-posta alırsınız. Tek yapmanız gereken e-postada bulunan linke tıklayarak hesabınızı
etkinleştirmektir. Artık ilk işleminizi yapmaya hazırsınız! Etkin bir internet bağlantısına sahip her bilgisayardan VAIO-Link
e-Support Portalına erişebilirsiniz. Kapsamlı bir yardım dosyası e-Support hizmetini kullanmanıza yardımcı olmak için
e-Support’te bulunmaktadır.
Ana dilimde soru sorabilir miyim?
Sizi doğrudan merkez veritabanımıza bağlayan bir portal üzerinden e-Support Ekibimizle etkileşimde olacağınızdan,
e-Support yalnızca İngilizce, Fransızca ya da Almanca olarak yapılan sorguları kabul edip değerlendirmektedir.
Dilediğim zaman soru sorabilir miyim?
Elbette, 7/24 sorularını
zı iletebilirsiniz fakat e-Support Ekibimizin yalnızca Pazartesi’den Cuma’ya sabah 8 ile akşam 6 arası
sorguları değerlendirebileceğini unutmayın.
e-Desteği kullanmanın bir bedeli var mı?
Hayır, bu hizmet, kayıtlı tüm VAIO kullanıcılarına sunulan ücretsiz bir hizmettir.
e-Support Ekibinin sorgumu/konumu ne zaman incelediklerini nasıl bileceğim
?
Konunuz e-Support Ekibimiz tarafından incelenir incelenmez, konunuzun güncellendiğine dair bir e-posta alacaksınız.
VAIO-Link müşteri desteği
VAIO-Link nedir?
VAIO-Link, VAIO Müşterilerimize geniş ölçekli teknik ve müşteri desteği imkanlarına ulaşmaları için verdiğimiz kişisel bir
bağlantı sağlamak için Sony tarafından geliştirilmiş bir programdır. Bu imkanların amacı, VAIO ürün gamımızın büyük
çoğunluğunda sizlere yardımcı olmak ve olabilecek en iyi hizmeti verebilmektir.
Hizmet durumu
Sony PC tabanlı ürünlerini, kullanım kolaylığı sağlamak amacıyla kaliteli malzemeler ve yüksek düzeyde işçilik ve tasarım
kullanarak üretmektedir. Ürünlerimi aldıklarında müşterilerimizin memnun olması Sony’nin hedefi olmasına karşın,
teknolojinin karmaşık olmasından dolayışterilerin zaman zaman Sony’den destek ve yardım almalarını
gerektirecek
güçlüklerle karşılaştıkları bilinmektedir. Sony, VAIO-Link denilen bir hizmet programı oluşturmuştur. Bu programın ardında,
bünyesinde tam kalifiye çalışanları barındıran, kendini adamış bir cevap merkezi ve onarım operasyonu bulunmaktadır.
Çalışanlar sizlere olası en iyi hizmeti verebilmek için eğitilmiştir.
VAIO-Link’i kimler kullanabilir?
VAIO garantisinin kapsadığı tüm kayıtlışteriler, VAIO-Link hizmetlerini kullanabilir. Garanti dışı olan bir VAIO için belli
bir ücret alınacaktır.
Rakamlar değiştirilebilir ve önceden uyarı yapılmadan güncellenebilir.
VAIO Ürününüzün kaydedilmesi
Size olabilecek en iyi hizmeti sunabilmemiz açısından ve garantiniz süresince PC konfigürasyonunuzun kayıtlarını ve
bizimle yapmış olduğunuz tüm görüşme kayıtlarını tutmamıza yardımcı olacağından, ürünün kaydedilmesi bizim için büyük
önem taşımaktadır. Bu durum ayrıca bilgisayarınıza bilgi ve yazılım güncellemelerine otomatik olarak doğrudan erişim
sağlamamıza yardımcı olur. Kısaca hizmetimizi size özel hale getirmemizi sağlar. Bilgisayarınızda kurulu olan VAIO Online
Registration ile kaydolabilirsiniz.
TR
3-211-480-11.fm Page 76 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
77
Bu seçenek İnternet bağlantısına ihtiyaç duyar.
VAIO-Link hizmetlerine erişilmesi?
Tüm müşterilerimize kolay erişim sağlamak amacıyla VAIO-Link hizmetlerine şu şekilde ulaşılabilir:
http://support.vaio.sony.eu : Siteyi kullanmanıza her an yardımcı olacak şekilde çok güçlü bir web sitesi tasarlamış
bulunmaktayız. Çözümleri, güncellemeleri, vb. İçin arama yapabilmenizi sağlar. Çözümü bulamıyor musunuz? e-
Desteği kullanarak bir durum yaratabilir, bunu takip edip güncelleyerek sorunu çözebilirsiniz.
Web sitesi bir dosya indirme bölümünün yanında her türden sorulan binlerce soruya yanıtları içeren bir veri tabanına
da sahiptir. VAIO’nuzun serviste bulunduğu süre boyunca onarım durumlarını da takip edebilirsiniz.
Telefon: ürünlerimizin şu anda satıldığı çoğu ülke için ulusal faks numaralarımız verilir.
İnternet sitemize haftanın 7 günü 24 saati ulaşabilirsiniz. Telefon desteği için VAIO-Link’e aşağıdaki saatlerde
erişilmektedir:
(yerel saat ile) Sabah 8’den Akşam 6’ya, Pazartesi’den Cuma’ya kadar;
VAIO-Link hafta sonları, 25 Aralık ve 1 Ocak tarihlerinde kapalıdır.
Aşağıda, özel telefon numaralarını bulacaksınız. Bunların ayrıntıları ve güncellemeleri, kayıt bilgilerinde ve web sitemizde
bulunmaktadır.
Rakamlar önceden uyarı yapılmadan zaman içerisinde güncellenecektir.
Ülke Dil Telefon numarası VAIO’nuza ilişkin aşağıda verilen
durumlarda bu numarayı arayın…
Avusturya Almanca 0179 56 73 33 … garanti dahilinde.
0900 270 31505 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Belçika Felemenkçe 02 717 32 18 … garanti dahilinde.
0900 51 503 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Fransızca 02 717 32 19 … garanti dahilinde.
0900 51 501 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Kıbrıs İngilizce 800 911 50 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Danimarka
İngilizce 070 11 21 05 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Finlandiya Fince
İngilizce
0969 37 94 50 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Fransa Fransızca 08 25 33 33 00 … garanti dahilinde.
08 92 39 02 53 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Almanya Almanca 0180 577 67 76 … garanti dahilinde.
09001 101 986 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Yunanistan Yunanca 00800 4412 1496 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Irlanda İngilizce 01 407 30 40 … garanti dahilinde.
1530 501 002 … garanti dı
şı.
… AB dışında satın alınmış.
Italya İtalyanca 848 801 541 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
3-211-480-11.fm Page 77 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
78
Lüksemburg Fransızca 342 08 08 538 … garanti dahilinde.
342 08 08 380 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Hollanda Felemenkçe 020 346 93 03 … garanti dahilinde.
0900 04 00 278 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Norveç İngilizce 23 16 25 92 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Portekiz Portekizce 808 201 174 … garanti dahilinde.
707 200 672 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Rusya
Federasyonu
Rusça 495 258 76 69 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Ispanya İspanya 914 534 087 … garanti dahilinde.
803 111 933 … garanti d
ışı.
… AB dışında satın alınmış.
Isviçre Almanca 01800 93 00 … garanti dahilinde.
0900 000 033 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Fransızca 01800 97 00 … garanti dahilinde.
0900 000 034 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Isveç İsveççe 08 58 769 220 … garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Birleşik Krallık İngilizce 0870 240 24 08 … garanti dahilinde.
0905 031 00 06 … garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Türkiye Türkçe 444 82 46 … garanti dahilinde.
444 04 70 … garanti dı
şı.
… AB dışında satın alınmış.
Ukrayna Rusça (44) 390 8246
… garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
Çek
Cumhuriyeti
Çek +420 2 9676 0422
… garanti dahilinde.
… garanti dışı.
… AB dışında satın alınmış.
3-211-480-11.fm Page 78 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
79
VAIO donanım onarım hizmetleri
Bu hizmetin nasıl verildiğiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için VAIO-Link web sitesini ziyaret ediniz
(http://support.vaio.sony.eu). Sorunların büyük çoğunluğu Internet ya da telefonla çözülebilirken kimi zaman sorunun
çözümü, müdahaleyi ya da onarımı gerektirebilmektedir.
şteri Destek Analistlerimiz onarımın gerekip gerekmediğine karar verecektir. VAIO-Link’i aramadan önce ve daha iyi
hizmet verilmesi amacıyla lütfen aşağıdaki yönergelerin takip edildiğinden emin olun:
VAIO’unuzun seri numarasını ya da konu numarasını el altında bulundurun.
Eğer önceden kaydolmadıysanız, bilgilerinizi müşteri veritabanımıza girerken bekleyin.
Sorununuzu açık şekilde tarif edin.
PC sisteminde ve/veya bilgisayarda çalışan uygulamalarda ve/veya bilgisayara bağlı çevre birimlerinde yapmış
olduğunuz belirgin değişiklikleri ayrıntılı olarak verin.
İstenildiğinde diğer ilave dosyaları ya da verileri temin edin.
şteri Destek Analistimizin onarım ihtiyacını doğrulaması halinde, VAIO’nuzu yerinden almadan önce aşağıdaki önemli
konulara dikkatinizi çekmek isteriz:
Verilerinizin yedeklenmesinden sorumlu olduğunuz için ve Sony, onarım sürecinde bilgisayarınızdaki programların
bütünlüğünü garanti edemeyeceği için, sabit diskinizdeki tüm dosyaları (örneğin çıkarılabilir bir ortama) yedeklemeniz
gerekir.
şteri Destek Analistimiz tarafından aksi söylenmedikçe sevkıyat içerisine aksesuarları koymayın.
Onarıma devam etmemeyi seçmeniz halinde garanti dışı cihazlar için maktu ücret uygulanacaktır.
Teslimat kuryemizin ve geri-ofis ekibimizin başarılı şekilde çalışmaları için adres, telefon numarası ve mesai saatlerinde
erişilebilecek bir kontak kişinin bulunması zorunludur.
3-211-480-11.fm Page 79 Friday, March 9, 2007 2:05 PM
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88

Sony VGC-LA3 Annex

Tip
Annex

diğer dillerde