13
GARANTİYE DAHİL OLMAYANLAR
Aşağıda belirtilen hususlar garanti kapsamında hiçbir sorumluluğun ortaya çıkmasına neden olmayacaktır:
1. Aşağıda belirtilen hallere bağlı kusurlar, arızalar veya hatalı çalışmalar:
- Kurma sürecini ve kullanma talimatlarını doğru takip etmeme;
- Donanımın dışarıdan maruz kalacağı bir etki (darbe, yıldırım, yangın, saldırı, kötü niyetli
davranış, çeşitli sıvılarla veya haşaratla temas veya suyun neden olacağı her türlü hasar,
yanlış elektrik voltajı da dahil olmak ancak bunlarla sınırlı kalmamak üzere);
- Sagem Communication’in yazılı onayı olmadan donan
ım üzerinde yapılacak olan değişiklikler;
- Günlük bakımın yapılmaması (donanım ile birlikte verilen belgelerde açıklanan şekilde) veya
gerekli dikkatin ya da özenin gösterilmemesi;
- Yetersiz çevre koşulları, özellikle de ısı ve nem oranına bağlı olanlar, elektrik voltajındaki
dalgalanmaların etkileri, elektrik şebekesinden veya topraktan gelen parazitler;
- Sagem Communication tarafından yetki verilmeyen kişilerce yapılan onarım, çalışma
(donanımı açma veya açma girişiminde bulunma) veya bakım işlemi;
2. Donanımın Yetkili Onarım Merkezine geri gönderilirken yetersiz veya kötü biçimde
paketlenmesinden kaynaklanan hasarlar.
3. Donanımın ve aksesuarlarının normal günlük kullanımından kaynaklanan yıpranma ve aşınmalar.
4. Uygun olmayan çevre ile bağlantı
lı iletişim problemleri ve özellikle de aşağıdakiler:
-Erişim ağlarındaki kesintiler veya abone ya da muhatabı tarafından kullanılan hattın düzgün
çalışmaması gibi telefon şebekesine erişimde ve/veya bağlanmada yaşanan problemler,
- Transmisyon hataları (örneğin enterferans veya yetersiz hat kalitesi),
-Yerel şebeke hatası (kablolar, sunucular, çalışma istasyonları) veya transmisyon şebekesinin
çalışmaması (enterferans, şebekenin hatalı veya yetersiz kalitede olması gibi ancak bunlarla
sınırlı olmamak şartıyla)
5. Sagem Communication’in önceden alınmış onayı olmadan yazılımın yeni sürümlerinin temin
edilmesi,
6. Normal kullanım ile ilgili çalış
ma: teslimat, sarf malzemelerinin kurulması veya değiştirilmesi,
7. Sagem Communication’in onayı alınmadan değiştirilen veya eklenen her türlü donanım veya yazılım
üzerinde çalışma,
8. Donanımla uyumlu olmayan ürünlerin, sarf malzemelerinin veya aksesuarların kullanılmasından
kaynaklanan hatalı çalışma,
9. Yetkili Onarım Merkezine önceden onayı alınmadan geri gönderilen donanım,
Yukarıda belirtilen garanti haricinde ve 12 aylık garanti süresinin dolmasından sonra sunulan
hizmetler için yüklenen masraflar (onarım ve teslimat masrafları) donanımın Yetkili Onarım Merkezine
geri gönderilmesinden önce veya herhangi bir müdahaleden önce ödenmelidir.
GI AP2700.book Page 13 Mercredi, 20. septembre 2006 4:15 16