20
türkçe
JABRA GO 6430
8. SIKÇA SORULAN SORULAR VE SORUN GİDERME
S: Kulaklığım neden cep telefonumla eşleşmiyor?
C: Aşağıdakileri kontrol edin:
• Kulaklığın şarjı olduğundan ve eşleştirme modunda olduğundan emin olun. Kulaklık açıksa çok fonksiyonlu
düğmesinden kulaklığı kapatın (4 sn. basılı tutun), sonra eşleştirme modunda tekrar açın (4 sn. basılı tutun).
Eşleştirme modunda LED sabit mavi yanmalıdır. Kulaklık LED'i kırmızı yanarsa kulaklığın şarj olması gerek
demektir.
• Cep telefonunuzda Bluetooth® özelliğinin etkin olduğundan emin olun ve telefonu Bluetooth® eşleştirme
moduna getirin.
S: Kulaklığım neden Jabra LINK 350 USB Bluetooth® Adaptörü ile eşleşmiyor?
C: Aşağıdakileri kontrol edin:
• Kulaklığın şarjı olduğundan ve eşleştirme modunda olduğundan emin olun. Kulaklık açıksa çok fonksiyonlu
düğmesinden kulaklığı kapatın (4 sn. basılı tutun), sonra eşleştirme modunda tekrar açın (4 sn. basılı tutun).
Eşleştirme modunda LED sabit mavi yanmalıdır. Kulaklık LED'i kırmızı yanarsa kulaklığın şarj olması gerek
demektir.
• Jabra LINK 350 USB Bluetooth® adaptörünün eşleştirme modunda olduğundan emin olun. Adaptörü
bilgisayara takın ve ardından adaptör LED'i maviye dönene kadar adaptör düğmesine basılı tutun.
S: Bilgisayarım neden LINK 350 USB Bluetooth® Adaptörünü algılamıyor?
C: USB Bluetooth® adaptörünü bilgisayarınızdaki başka bir USB portuna takmayı deneyin. Ayrıca, bu doğrudan
bir bağlantı olmalıdır, yani aygıtlar arasında USB hub olmamalıdır.
S: Kulaklığım neden yazılım telefonu (PC) veya cep telefonuyla çalışmıyor?
C: Aşağıdakileri kontrol edin:
• Kulaklığın şarjı olduğundan emin olun. Tam şarj olduğunda LED ışığı sabit yeşil yanar.
• Kulaklığın USB Bluetooth® adaptörünün veya cep telefonunun kapsama alanında olduğundan emin olun.
• Adaptör / cep telefonu ve kulaklık artık eşleştirilmiş durumda olmayabilir.
S: Cep telefonumla birlikte kullanırken kulaklığımdan neden ses gelmiyor?
C: Aşağıdakileri kontrol edin:
• Kulaklığın ve cep telefonunun eşleştirildiğinden ve kapsama alanında olduğundan emin olun.
• Kulaklıktaki dokunmatik panel üzerinde parmağınızı kaydırarak kulaklık hoparlörünün sesini açın.
S: Kulak kancam / kafa bandım / boyun bandım kırıldı. Yenisini nasıl alabilirim?
C: Yenisini sipariş etmek için yerel Jabra tedarikçinizle temas kurun.
S: Karşı taraf konuşmadığında neden kulaklıktan haf bir gürültü geliyor?
C: Kulaklığın hoparlör sesi çok yüksek olabilir. Sesi kısmak için parmağınızı dokunmatik panel üzerinde aşağı
doğru kaydırın.
S: Bilgisayardan gelen sesi veya müziği kulaklığımdan neden duyamıyorum?
C: Aşağıdakileri kontrol edin:
• Jabra LINK 350'nin, hem Windows ses kontrol panelinde hem de kullandığınız uygulamada mevcut ses
aygıtı olarak seçildiğinden emin olun.
• Bilgisayara olan ses bağlantısının açık olduğundan emin olun. Windows görev çubuğundaki Jabra Aygıt
simgesine sağ tıklayın.
• Jabra PC Suite'te yazılım telefonunun (PC) etkin olduğundan emin olun.
S: Wi-Fi Jabra GO 6430'u etkiler mi?
C: Hayır. Jabra GO 6430 uyarlanabilir frekans atlama teknolojisi kullanır; böylece Wi-Fi tarafından bloke edilen
kanallar kullanılmaz.
S: Jabra GO 6430 ile telefonlar dinlenebilir mi?
C: Bluetooth® kulaklık aracılığıyla telefon görüşmelerine yetkisiz erişim riski oldukça sınırlıdır. Jabra GO 6430,
128 bit şifreleme özelliğine sahiptir.
S: Jabra GO 6430'un kapsama alanı nedir?
C: Jabra GO 6430 kulaklık aşağıdaki maksimum kapsama alanlarını destekler:
• Jabra LINK 350'ye bağlıyken kapsama alanı maksimum 100 metredir.
• Cep telefonlarıyla (çoğu) konuşurken kapsama alanı maksimum 25 metredir.
S: Jabra GO kulaklıkla konuşma süresi nedir?
C: Yaklaşık 6 saat. Görüşme süresi kulaklığın bağlı olduğu aygıta göre değişir.