-44-
GARANTİ ŞARTLARI: 1. Garant süres, malın teslmnden başlar ve 2 (k) yıldır. 2. Malın bütün parçaları dahl ol-
mak üzere taamı frmamızın garants kapsamındadır. 3. Malın tamr süres en fazla 20 (yrm) ş günüdür. Bu süre,
mala lşkn arızanın servs stasyonuna, servs stasyonunun olmaması durumunda malın satıcısı, bay, acentes,
temslclğ, thalatçısı ve malatçısı-üretcsnden brsne bldrm tarhnden tbaren başlar. Malın arızasının 10
gün çersnde gderlememes halnde malatçı-üretc veya thalatçı malın tamr tamamlanıncaya kadar, benzer
özelklere sahp başka br malı tüketcnn kullanımına tahss etmek zorundadır. 4. Ürünün garant süres çersn-
de, gerek malzeme ve şçlk, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halnde şçlk masrafı, değştrlen
parça bedel ya da herhang br ad altında hçbr ücret talep etmekszn tamr yapılacaktır. 5. Tüketcnn onarım
hakkını kullanmasına rağmen malın; tüketcye teslm edldğ tarhten tbaren, belrlenen garant süres çnde
kalmak kaydıyla, br yıl çersnde; aynı arızanın kden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla
meydana gelmes veya belrlenen garant süres çersnde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsur-
larının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekl kılması, tamr çn gereken azam sürenn aşılması,
frmanın servs stasyonunun, servs stasyonunun mevcut olmaması durumunda sırasıyla satıcı, bay, acente,
temslclğ veya malatçı-üretcsnden brnn düzenleyeceğ raporla arızanın tamrn mümkün bulunmadığının
belrlenmes durumlarında tüketc malın ücretsz değştrlmesn, bedel adesn veya ayıp oranında ndrm ta-
lebn leteblr. 6. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar
garant kapsamı dışındadır. 7. Garant Belges le lgl olarak çıkablecek sorunlar çn Gümrük ve Tcaret Bakanlığı
Tüketcnn Korunması ve Pyasa Gözetm Genel Müdürlüğü’ne başvurulablr. GARANTI KAPSAMINA GIRMEYEN
HUSULAR (KULLANIM HATALARI): 1. Yasal garant süresnn dolmasından sonra meydana gelen arızalar, 2. Chazın
kullanıcı tarafından usulüne uygun olmayan bçmde kullanılması nedenyle meydana gelen arızalar, (chazın
kullanım kılavuzunda gösterldğ şeklde şletlmemes durumunda). 3. Dğer chazların lşkl kullanımda yol
açtığı arızalar, 4. Chazda üretcden kaynaklanmayan değşklkler veya hasarlar, örneğn chazın yetksne sahp
olmayan tamrhaneler tarafından açılması durumunda, 5. Elektrk ve telefon şebekesnden doğan tüm arızalar
(elektrk keslmes, voltaj dalgalanması v.b.), 6. Garantl ürünlere yetkl servs dışında herhang br müdahalenn
yapılması, 7. Garant etket olan ürünlerde etketn zarar görmes, 8. Ürünün dış yüzeynde oluşan kırık, çzk, v.b.
gb hasarlar, 9. Düşme, çarpma, darbe v.b. nedenlerden meydana gelen arızalar, 10. Tozlu, rutubetl, aşırı sıcak
ya da soğuk ortamlarda oluşan arızalar, 11. Sel, yangın, deprem, yıldırım düşmes v.b. gb doğal afetlern sebep
olduğu arızalar, 12. Vrüslerden ve yazılımlardan kaynaklanan her türlü problemler, 13. Ver kaybından doğacak
problemler, 14. Ürünlerde oluşacak elektrostatk (esd) hasarlar, 15. Hatalı paketleme sebeb le elden teslm/
kargo le gönderm sırasında oluşablen arızalar, garant kapsamı dışındadır. Destek ve rtbat: Ürünlermze lşkn
sorularınız olması ya da yardıma gereksnm duymanız halnde, www.teknoservs.net adres üzernden ücretsz
teknk destek servsmze başvurablrsnz. Ayrıca teknk destek ekbmz sze telefonla da danışma hzmet vere-
blr. Lütfen www.teknoservs.net nternet adresmzden sayfamızı zyaret ederek, sze en yakın teknk servsmzn
telefon numarasını bulunuz. Emnyet ve Kullanım Uyarıları: Bu üründe kullanıcı tarafından onarılablecek hçbr
parça bulunmamaktadır. Servs şlem yalnızca yetkl servs personel tarafından gerçekleştrlmeldr. Chaz
peryodk bakım gerektrmez, her kullanımdan sonra temzlğnn yapılması önerlr. Chazınızla brlkte gelen
aksesuarları kolaylıkla kendnz takıp çıkartablrsnz. Olası br arıza durumunda chazın çn açmayınız. Bu chaz
yalnızca evde kullanıma yönelktr.
Bakanlıkça tespt ve lan edlen kullanım ömrü 7 (yed) yıldır.
Ürünlerle lgl destek ve rtbat çn lütfen Jetservs’e başvurunuz. Servs ve ürün konusunda rtbat numarası :
+90 212 213 3013; www.jetservs.com; nfo@jetservs.com
TR
2 , .
, .
.
, , , ,
, ,
.
,
.
BG
În cazul acestui aparat perioada de garanie este de doi ani, calculată de la data vânzării. Prestarea serviciului
de garanie constă în înlocuirea sau repararea unui aparat care prezintă defeciuni materiale sau de fabricaie.
Înlocuirea cu un aparat nou sau luarea înapoi cu anularea contractului de vânzare-cumpărare nu este posibilă.
Serviciul de garanie nu este prestat în cazul uzurii normale, a utilizării abuzive sau necorespunzătoare, în cazul
modificării stării originale a aparatului, în cazul efectuării lucrărilor de curăare a aparatului sau în cazul deteriorării
aparatului de utilizator sau de persoane tere, în cazul pagubelor cauzate de condiii externe sau de baterii. Serviciul
de garanie este prestat numai în cazul în care produsul deteriorat este însoit de fișa de garanie datată și semnată
de unitatea de la care a fost achiziionatr produsul sau în cazul în care aparatul va fi trimis în vederea efectuării
lucrărilor de reparaii de către Cumpărător, care va anexa la aparat și chitana primită în momentul cumpărării apa-
ratului.
RO