HP 4752 Kullanım kılavuzu

  • Merhaba, bu belge Digital Projector cihazıyla ilgili bir kullanım kılavuzudur. Bu belge dijital projektörünüzün kullanımı, sorun giderme ve teknik destek seçenekleri hakkında bilgiler sunar. Kullanıcı kılavuzunu inceleyebilir, çevrimiçi destek alabilir, e-posta ile veya telefonla yardım talep edebilirsiniz. Ürünün özelliklerini ve kullanımını anlamanıza yardımcı olmaya hazırım, sorularınız olursa çekinmeden sorun.
  • HP teknik desteğine nasıl ulaşırım?
    Telefon desteği ne zaman kullanılabilir?
    Projemizde bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?
24
Destek Bilgileri
HP Teknik Desteğe Başvurma
HP dijital projeksiyon aygıtının kullanımı ve ilgili sorunların çözümü için
HP uzman desteği sağlamaktadır. Sunulan destek seçenekleri ürüne,
ülkeye/bölgeye ve dile bağlı olarak değişebilir. HP destek süreci,
aşağıdaki sırada yardım isterseniz, en etkin biçimde çalışır:
Adım 1: HP Dijital Projeksiyon Aygıtı Belgeleri
Kullanım kılavuzunu ekranda görüntülemek için verilen CD'yi kullanın.
Ayrıca, projeksiyon aygıtı ile birlikte verilen basılı kurulum kılavuzuna
bakın. Bizim deneyimlerimize göre, müşterilerin karşılaştığı sorunların
büyük bir yüzdesi kullanım kılavuzunda ele alınmış bulunmaktadır.
Adım 2: HP Teknik-Destek
HP Teknik-Destek, destek bilgilerine, yararlı ipuçlarına ve en son
güncelleştirmelere haftada yedi gün, günde 24 saat size ek masraf
getirmeksizin anında çevrimiçi erişim sağlar. Bu hizmet için Internet
erişimi gerekir. www.hp.com/support
adresindeki web sitemizi ziyaret
edin.
HP Teknik Destek Web Siteleri
Ürün yardımı ve kullanıcı forumları da dahil olmak üzere Internet'e
bağlanarak dijital projeksiyon aygıtı hakkında birçok çeşitli bilgi
alabilirsiniz.
HP Teknik Destek E-postası
Karşılıklı gönderilen e-postasi yöntemiyle bir HP servis teknisyeni
sorularınıza doğrudan yanıt verebilir. E-posta, size özel durumlar
hakkında soru sormanız için iyi bir yoldur. Sorunla ilgili mümkün olduğu
kadar ayrıntı belirtmenizde yarar vardır. Birçok e-postaya 1 saat içinde
yanıt verilir.
Adım 3: HP Telefon Desteği
HP, projeksiyon aygıtınızı kullandığınız sürece ek masraf getirmeksizin
telefon desteği sağlar. (Ancak, telefon şirketinin normal telefon ücretleri
size aittir.) Telefon desteği, ürünün dağıtımının HP tarafından yapıldığı
her ülkede verilir.
25
Telefon Etmeden Önce
Yardım için telefon etmeden önce yukarıdaki destek seçenekleri 1 ve 2.
adımları deneyin.
Bu kaynakları kullanarak sorunu çözemezseniz, bilgisayarınızın ve
projeksiyon aygıtınızın yanındayken bir HP servis teknisyenine telefon
edin. Lütfen aşağıdaki bilgileri vermeye hazır olun:
Dijital projeksiyon aygıtının model ve seri numarasını
Bilgisayarın model ve işletim sistemini
Sorun ortaya çıktığında görüntülenen mesajları
Şu sorulara yanıt vermeye hazır olun:
Bu durum daha önce de oldu mu?
Bunu yeniden oluşturabilir misiniz?
Bu durum ne zaman oldu?
Bu durumun başlamasından önce sisteme yeni bir donanım veya
yazılım eklediniz mi?
Sorunu çözmek için neler yaptınız?
Destek Telefon Numarası
Bir sorunu çözmek için yardı ma ihtiyacınız olduğunda bu kılavuzun
arkasındaki numaradan HP telefon desteğine başvurun. Ülkeniz veya
bölgenizle ilgili en son telefon numarası için www.hp.com/support
adresini ziyaret edin.
HP Onarım Hizmeti Alma
HP dijital projeksiyon aygıtınızın onarılması gerektiğinde HP telefon
desteğini arayın. Uzman bir HP servis teknisyeni sorununuzu tanılayacak
ve onarım sürecinin eşgüdümünü yapacaktır. HP destek sizi yetkili bir
hizmet sağlayıcısına veya HP’nin kendi tesislerine yönelterek, sizin için
en uygun çözümü sunacaktır. Sınırlı garanti kapsamındaki onarım, sınırlı
garanti süresi içinde ek masraf gerektirmez. Garanti süresi dolmuşsa,
onarım ücreti size bildirilecektir.
1/38