Aksesuarların sipariş edilmesi
Bu cihazın aksesuarlarını satın almak için lütfen www.shop.philips.com/
service adresindeki çevrimiçi mağazamızı ziyaret edin. Ülkenizde
çevrimiçi mağaza bulunmuyorsa, Philips bayinize veya bir Philips servis
merkezine gidin. Cihazın aksesuarlarını satın alma konusunda sorun
yaşıyorsanız, lütfen ülkenizdeki Philips Müşteri Destek Merkezi’ne
başvurun. İletişim bilgilerini garanti kitapçığında bulabilirsiniz.
Çevre
- Kullanım ömrü sonunda, cihazı normal ev atıklarınızla birlikte atmayın;
bunun yerine, geri dönüşüm için resmi toplama noktalarına teslim
edin. Böylece, çevrenin korunmasına yardımcı olursunuz (Şek. 18).
- Dahili şarj edilebilir piller, çevreyi kirletebilecek maddeler içermektedir.
Cihazı atacağınız zaman pilleri çıkarın. Pilleri normal ev atıklarınızla
birlikte atmayın; bunun yerine, resmi toplama noktalarına teslim edin.
Ayrıca, cihazı bir Philips servis merkezine de verebilirsiniz. Bu merkezin
personeli pilleri sizin için çıkaracak ve atık işlemleri çevreye zarar
vermeyecek şekilde gerçekleştirilecektir (Şek. 19).
Garanti ve Servis
Servise ya da daha fazla bilgiye ihtiyaç duyarsanız veya bir sorunla
karşılaşırsanız, www.philips.com/support adresindeki Philips web
sitesini ziyaret edin veya ülkenizde bulunan Philips Müşteri Destek Merkezi
ile iletişim kurun. Telefon numarasını dünya çapında geçerli garanti
belgesinde bulabilirsiniz. Ülkenizde bir Müşteri Destek Merkezi yoksa, yerel
Philips bayiine başvurun.
Sorun giderme
Bu bölüm, cihazda en sık karşılaşabileceğiniz sorunları özetlemektedir.
Sorunu aşağıdaki bilgilerle çözemiyorsanız, sık sorulan sorular listesi için
www.philips.com/support adresini ziyaret edin veya ülkenizdeki Müşteri
Destek Merkezi ile iletişim kurun.
TÜRKÇE 57