Tablo 5. SupportAssist kullanıcı arayüzündeki bildirimler (devamı)
Bildirim görüntülendiğinde Eylem
● SupportAssist’in bildirimi tekrar görüntülemesini durdurmak için
Hiçbir Zaman Hatırlatma öğesine tıklayın.
Bilgisayar servis planınızı yenilediniz. Bildirimi gizlemek için Tamam öğesine tıklayın.
SupportAssist OS Recovery, bilgisayarınız için etkinleştirilmiştir
● SupportAssist’in bildirimi tekrar göstermesini durdurmak için
Teşekkürler, anladım öğesine tıklayın.
● SupportAssist OS Recovery Kullanıcı Kılavuzu belgesini
görüntülemek için Daha fazla bilgi öğesine tıklayın.
Sisteminiz Dell Software Desteği (DSS) servis planı için uygunsa ve
SupportAssist, bir tarama sırasında gereksiz dosyalar, ağ bağlantısı
sorunları veya virüs veya kötü amaçlı yazılım tespit ederse.
NOT: DSS hizmet planı, ABD'de etkin bir Temel veya süresi
dolmuş hizmet planına sahip XPS, Alienware ve Inspiron G
Serisi bilgisayarlarda kullanılabilir.
● Dell Software Desteği hizmet planı hakkında daha fazla bilgi için
Daha fazla bilgi edinin öğesine tıklayın.
● SupportAssist'in hizmet planı hakkında daha sonra size
bildirimde bulunmasını istiyorsanız Daha sonra anımsat
öğesine tıklayın.
● SupportAssist’in bildirimi tekrar göstermesini durdurmak için
Kapat öğesine tıklayın.
Görev çubuğu veya Windows İşlem Merkezi’ndeki Bildirimler
Bilgisayarınızda yüklü işletim sistemi sürümüne bağlı olarak, SupportAssist görev çubuğunda veya Windows İşlem Merkezi'nde bildirimler
gösterir.
● Microsoft Windows 8 veya 8.1’de, bildirimler görev çubuğunda gösterilir.
● Microsoft Windows 10’da, bildirimler Windows İşlem Merkezi’nde gösterilir.
Aşağıdaki tabloda görev çubuğunda veya Windows İşlem Merkezi’nde görüntülenen farklı bildirim türlerinin özeti bulunmaktadır.
Tablo 6. Görev çubuğu veya
Windows İşlem Merkezi bildirimleri
Bildirim görüntülendiğinde Eylem
Dell Data Assistant kullanıcı arabiriminde, verilerinizi yeni
bilgisayarınıza taşıdıktan sonra eski bilgisayarınızı silmeyi ertelediniz.
Dell Data Assistant'ı açmak veya bildirimi ertelemek için bildirime
tıklayın.
SupportAssist kullanıcı arabiriminde, verilerinizi eski bilgisayardan
yeni bilgisayarınıza taşıdıktan sonra eski bilgisayarınızı silmeyi
ertelediniz.
SupportAssist’i açmak için bildirime tıklayın.
Planlanmış tarama sırasında, acil bir sürücü güncelleştirmesi
algılandı.
Sürücü ayrıntıları sayfasını görmek için bildirime tıklayın. Sürücü
güncellemelerini kurma talimatları için bkz. Sürücü güncellemelerini
yükleme sayfa 27.
Manuel olarak başlatılmış veya planlanmış bir tarama sırasında
algılanan donanım sorunu için destek talebi oluşturulması gerekir.
Sorun ayrıntıları sayfasını görmek için bildirime tıklayın. Destek talebi
oluşturmayla ilgili talimatlar için bkz. Tarama ile algılanan bir sorun
için destek talebi oluşturma sayfa 39.
Manuel olarak başlatılmış veya planlanmış bir tarama sırasında
algılanan donanım sorunu için destek talebi otomatik olarak
oluşturulur.
Eylem gerekli değil.
Manuel olarak başlatılmış veya planlanmış bir tarama sırasında
potansiyel istenmeyen programlar (PUP'ler) algılandı.
Tarama tarafından algılanan PUP’leri incelemek veya kaldırmak için
bildirime tıklayın. PUP’leri kaldırmayla ilgili talimatlar için bkz.
İstenmeyen programları kaldırma sayfa 35.
Manuel olarak başlatılmış tarama veya planlanmış bir tarama
sırasında virüs veya kötü amaçlı yazılımlar algılandı.
Tarama sırasında algılanan virüslerin veya kötü amaçlı yazılımların
ayrıntılarını görmek için bildirime tıklayın.
Bilgisayarın servis planının süresi dolmak üzere ya da süresi dolmuş. SupportAssist’i açmak için bildirime tıklayın. SupportAssist kullanıcı
arayüzünde servis planını yenilemek için bir bağlantı görüntülenir.
Bilgisayarınız için oluşturulan destek talebinin durumu yakın
zamanda güncellendi.
NOT: Destek isteği kapatıldığında bildirim gösterilmez.
SupportAssist'i açmak ve destek talebinin durumunu çevrimiçi
görüntülemek için bildirime tıklayın.
18 Ev Bilgisayarları için SupportAssist kullanmaya başlarken