4.2 Hata Mesajları
Ekran Neden ve Çözüm
Kaydedilemiyor
Ana monitöre bağlanamıyor.
Wi-Fi’ı bu akıllı telefon için etkinleş-
tir.
Ana monitöre bağlanamıyor. Wi-Fi
bağlantısını kontrol edin.
R Kablosuz yönlendiricinin sinyal gücü zayıf.
→ Cihazlarınızı mobil cihazınız ve ana monitör kablosuz yönlendiricinize daha
yakın olacak şekilde yeniden konumlandırın.
R Kayıt prosedürünü belirtilen süre içerisinde tamamlamadınız.
→ Kablosuz yönlendiricinin açık olduğundan ve ana monitör ile mobil cihazınızın
kablosuz yönlendiricinize bağlı olduğundan emin olun ve daha sonra mobil
cihazınızı kablosuz yönlendiriciye yeniden kaydetmeyi deneyin.
R Mobil cihazınızın Wi-Fi özelliği kapalı.
→ Mobil cihazınızın Wi-Fi özelliğini açın.
R Mobil cihazınız kablosuz yönlendiricinin menzili dışında.
→ Kablosuz yönlendiricinin açık olduğundan ve ana monitör ile mobil cihazınızın
kablosuz yönlendiricinize bağlı olduğundan emin olun ve daha sonra mobil
cihazınızı kablosuz yönlendiriciye yeniden kaydetmeyi deneyin.
Ana monitöre bağlanamadı.
Lütfen ana monitöre giden gücü ve
Wi-Fi bağlantısını kontrol edin.
R Ana monitör kablosuz yönlendiriciye bağlı değil.
→ Kablosuz yönlendiricinin açık olduğundan ve ana monitör ile mobil cihazınızın
aynı kablosuz yönlendiriciye bağlı olduğundan emin olun ve daha sonra tekrar
deneyin.
Kapı telefonu yok R Ana monitör ve kapı telefonu arasında bir sorun var.
→ Kapı telefonunun gücü aldığından emin olun.
→ Kapı telefonu ve ana monitör arasındaki bağlantıda bir problem olmadığından
emin olun.
Sunucuya bağlanılamıyor. Ayarları
kontrol edin.
R Posta sunucusu ayarları yanlış.
→ Ayarları gerektiği gibi değiştirin ve tekrar deneyin (sayfa 12).
R Kablosuz yönlendirici İnternet’e bağlanamıyor.
→ Kablosuz yönlendiricinizin, kendisine bağlı cihazlar internete bağlanabilecek
şekilde yapılandırıldığından emin olun.
İzin hatası
Güvenlik tipini ve SMTP izni ayarla-
rını kontrol edin.
R Güvenlik ayarları yanlış.
R SMTP kimlik doğrulama ayarları gerekli ancak yanlış.
→ Ayarları gerektiği gibi değiştirin ve tekrar deneyin (sayfa 12).
İzin hatası
Hes. adınızı veya parola. doğrulayın
R SMTP kimlik doğrulaması için kullanılan kullanıcı adı ve/veya şifre ayarları yanlış.
→ Ayarları gerektiği gibi değiştirin ve tekrar deneyin (sayfa 12).
Bağlantı arızası R Ana monitör kablosuz yönlendiriciye bağlı değil.
→ Kablosuz yönlendiricinin açık olduğundan ve ana monitörün kablosuz yön-
lendiriciye bağlanabildiğinden emin olun.
Yeni bir kablosuz erişim noktasına
(SSID) bağlanıldı. Eklemek ister mi-
siniz?
R Değiştirdiğiniz için veya kablosuz yönlendiricinizi yenisiyle değiştirdiğiniz için uy-
gulamayı son kullanımınızdan bu yana kablosuz yönlendirici SSID’si değişmiş.
→ Kablosuz erişim noktasını kablosuz erişim noktası listesine ekleyin (say-
fa 14). (Azami 10 kablosuz erişim noktası kaydedilebilir.)
4.3 Ticari Markalar ve Telif Hakkı Bilgileri
Ticari markalar
R Wi-Fi, Wi-Fi Alliance’ın tescilli ticari markası veya ticari markasıdır.
R iPhone ve iPad, ABD ve diğer ülkelerde tescilli Apple Inc. ticari markalarıdır.
R Android, Google Inc.’ın ticari bir markasıdır.
R Burada tanımlı diğer tüm ticari markalar ilgili sahiplerinin malıdır.
Telif hakkı bilgileri
R Bu ürünün kısımları açık kaynaklı yazılım kullanır. Açık kaynaklı yazılım Free Software Foundation’ın LGPL şartlarına ve diğer
şartlara dayanarak verilir.
Telif hakkı belirtimi ve lisanslama bilgileri aşağıdaki web sitesinde mevcuttur.
20
4. Genel Bilgiler