GARANTİ UZATMA I TÜRKÇE 52
TR
SERVİS ALMA
Servis almak için lütfen yerel Yetkili Servis Sağlayıcınız veya Toshiba Destek
Merkezi ile irtibata geçin. Toshiba Destek Merkezi resmi tatiller hariç olmak
üzere hafta içi yerel saate göre 09:00 ve 17:00 saatleri arasında açıktır. En
güncel irtibat kişilerini şurada bulabilirsiniz:
toshiba-europe.com/asp-locator
Destek Merkezi Temsilcilerimize sorunu ve gereken yedek parçaları en etkili
şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için, lütfen karşılaştığınız tüm arızaları
eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.
Arama yaparken lütfen Toshiba sisteminizi yanınızda bulundurun ve Toshiba
ürününüzün altında bulunan seri numarasını ve model numarasını sağlamaya
hazır olun.
Toshiba Destek Merkezi donanımla ilgili herhangi bir arıza bulursa, söz konusu
arızanın belirlendiği tüm öğelerin Servis Merkezine gönderilmesi gerekir.
Ürününüz Teslim Alma ve İade Etme servisi hakkını sunuyorsa Toshiba, kusurlu
birimin bulunduğunuz yerden teslim alınmasına, onarılmasına ve onarıldıktan
sonra iade edilmesine ilişkin düzenlemeleri yapar. Toshiba, bu süreçteki tüm
onarım, lojistik ve sigorta maliyetlerini karşılayacaktır.
Toshiba, Yetkili Satıcıları ve Servis Sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini
kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi
(örn. Yetkili Satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme hakkını saklı tutar.
MÜŞTERİ SORUMLULUKLARI
Lütfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak ürününüzü Toshiba Yetkili Servis
Sağlayıcınıza iade etmeden önce Toshiba ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz
olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi
ve bilgilerinizi cihazınızdan kaldırın.
Toshiba herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama
ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir
programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir.
Toshiba, kâr kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri
kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma
maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
PARÇA VE MALZEMELER
Toshiba, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm
ürünleri veya onların parçalarını (piller hariç), tüm servis süresi boyunca
ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya değiştirecektir.
Satın aldığınız Servise Pil Değiştirme Servisi seçeneği de dahil değilse, piller
için garanti süresi parçanın doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırlıdır. ‘Ek Servis
seçenekleri’ bölümünde ayrıntılı açıklama bulunabilir.
Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça,
ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya
üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır. Garanti
kapsamında değiştirilen tüm ürün ve parçalar Toshiba'nın mülkiyetine geçer.
Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin
sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.
SERVİS AÇIKLAMASI
Bu Garanti Uzatma seçeneği, standart garantinizi satın alınan serviste belirtilen
ek bir süre için uzatmanıza izin verir.
Bu servis, Toshiba Dizüstü Bilgisayarları, Hepsi Bir Arada Bilgisayarlar,
Netbook'lar ve Tablet Bilgisayarlar için (buradan itibaren ürünler olarak
anılacaktır) geçerlidir. Ürün uyumluluğu ile ilgili daha fazla ayrıntı için lütfen şu
adresi ziyaret edin:
toshiba-turkey.com/services
Bu uzatılmış garanti süresi içinde, arızalı Toshiba ürününüzü bir Toshiba Yetkili
Servis Sağlayıcısı'na getirebilir ya da gönderebilirsiniz; ürünün onarımı için
gereken servis parçaları ve işçilik maliyetleri, yatırımınızın karşılığında kapsamlı
koruma sağlamak amacıyla ücretsiz olarak sunulur.
Standart garanti hüküm ve koşullarının yanı sıra bu hükümler ve koşullar da
geçerlidir ve herhangi bir çatışma durumunda geçerli olacaktır.
Bu servis, yalnızca Avrupa'da satın alınan ürünler için kullanılabilir.
Bu servis yasal haklarınızı etkilememektedir.
KAYIT VE SERVİS ETKİNLEŞTİRME
Bu servis, yalnızca Toshiba ürününüzün alındığı tarihten sonraki 1 yıl içerisinde
satın alınırsa geçerli olur ve satın alındıktan sonraki 30 gün içerisinde
etkinleştirilmelidir. Servisinizi etkinleştirmek için aşağıdaki Internet web
sitesinden ürünü kaydettirmeniz gerekir:
toshiba.eu/registration/tr
Lütfen kayıt işlemleri sırasında söz konusu servis, ürününüz ve kullanıcı
verileriniz hakkında bilgi sağlamaya hazır olun.
Kayıt işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra, bir onay e-postası alacak ve bu
servisi kullanma hakkına sahip olacaksınız.
Bu servis yalnızca kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünü için geçerlidir.
MÜŞTERİ TARAFINDAN DEĞİŞTİRİLEBİLİR BİRİMLER (CRU)
Bazı servis parçaları ve aksesuarlar müşteri tarafından kolaylıkla çıkarılacak
ve değiştirilecek şekilde özellikle tasarlanmıştır ve bu parçalara CRU denir.
Uzaktan sorun giderme ve tanılama sırasında Destek Merkezi Temsilcisi onarım
işleminin sizin tarafınızdan gerçekleştirilebileceğine karar verirse Toshiba, hem
servis parçasını hem de belgelerini değişim işlemi için size gönderir. Toshiba
tarafından istendiği takdirde orijinal parçanın Toshiba'ya iade edilmesi gerekir.
Bu işleme ilişkin masraflar Toshiba tarafından karşılanır.
ÜLKE KAPSAMI
Avrupa Garanti Uzatma seçeneği satın aldıysanız, bu servis Toshiba'nın Yetkili
Servis Sağlayıcısının bulunduğu Avrupa'daki tüm ülkelerde kullanılabilir.
Uluslararası Garanti Uzatma seçeneği satın aldıysanız, bu servis Toshiba'nın Yetkili
Servis Sağlayıcısının bulunduğu dünya genelindeki tüm ülkelerde kullanılabilir.
TOSHIBA GARANTİ UZATMASI
TÜRKÇE SERVİS HÜKÜM VE KOŞULLARI 2