Toshiba EXH104EU-V Kullanım kılavuzu

Kategori
Garanti
Tip
Kullanım kılavuzu

Bu kılavuz aynı zamanda aşağıdakiler için de uygundur:

GARANTİ UZATMA I TÜRKÇE 48
TR
SERVİS ALMA
Servis almak için lütfen yerel Yetkili Servis Sağlayıcınız veya Toshiba Destek
Merkezi ile irtibata geçin. Toshiba Destek Merkezi resmi tatiller hariç olmak
üzere hafta içi yerel saate göre 09:00 ve 17:00 saatleri arasında açıktır. En
güncel irtibat kişilerini şurada bulabilirsiniz:
toshiba-europe.com/asp-locator
Destek Merkezi Temsilcilerimize sorunu ve gereken yedek parçaları en etkili
şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için, lütfen karşılaştığınız tüm arızala
eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.
Arama yaparken lütfen Toshiba sisteminizi yanınızda bulundurun ve Toshiba
ürününüzün altında bulunan seri numarasını ve model numarasını sağlamaya
hazır olun.
Toshiba Destek Merkezi donanımla ilgili herhangi bir aza bulursa, söz konusu
arızanın belirlendiği tüm öğelerin Servis Merkezine gönderilmesi gerekir.
Ürünüz Teslim Alma ve İade Etme servisi hakkını sunuyorsa Toshiba, kusurlu
birimin bulunduğunuz yerden teslim alınmasına, onarılmasına ve onarıldıktan
sonra iade edilmesine ilişkin düzenlemeleri yapar. Toshiba, bu süreçteki tüm
onarım, lojistik ve sigorta maliyetlerini karşılayacaktır.
Toshiba, Yetkili Satıcıları ve Servis Sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini
kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi
(örn. Yetkili Satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme haknı saklı tutar.
MÜŞTERİ SORUMLULUKLARI
tfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak ürünüzü Toshiba Yetkili Servis
Sağlayıcınıza iade etmeden önce Toshiba ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz
olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi
ve bilgilerinizi cihazınızdan kaldırın.
Toshiba herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama
ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir
programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir.
Toshiba, kâr kayıplandan veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri
kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma
maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
PARÇA VE MALZEMELER
Toshiba, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm
ürünleri veya onlan parçalarını (piller hariç), tüm servis süresi boyunca
ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya diştirecektir.
Satın aldığınız Servise Pil Diştirme Servisi seçeneği de dahil değilse, piller
in garanti süresi parçanın doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırdır. ‘Ek Servis
seçenekleri’ bölümünde ayrıntılı açıklama bulunabilir.
Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ün veya parça,
ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya
üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır. Garanti
kapsanda diştirilen tüm ürün ve parçalar Toshiba'n mülkiyetine geçer.
Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin
sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.
SERVİS AÇIKLAMASI
Bu Garanti Uzatma seçeni, standart garantinizi satın alınan serviste belirtilen
ek bir süre için uzatmanıza izin verir.
Bu servis, Toshiba Dizüstü Bilgisayarları, Hepsi Bir Arada Bilgisayarlar,
Netbook'lar ve Tablet Bilgisayarlar için (buradan itibaren ürünler olarak
anılacaktır) geçerlidir. Ürün uyumluluğu ile ilgili daha fazla ayrıntı için lütfen şu
adresi ziyaret edin:
toshiba-turkey.com/service s
Bu uzatılmış garanti süresi içinde, arızalı Toshiba ünüzü bir Toshiba Yetkili
Servis Sağlayıcısı'na getirebilir ya da gönderebilirsiniz; ürünün onarımı için
gereken servis parçaları ve işçilik maliyetleri, yatırımınızın karşılığında kapsamlı
koruma sağlamak amacıyla ücretsiz olarak sunulur.
Standart garanti hüm ve koşullanın yanı sıra bu hükümler ve koşullar da
geçerlidir ve herhangi bir çatışma durumunda gerli olacaktır.
Bu servis, yalnızca Avrupa'da satın alınan ürünler için kullanılabilir.
Bu servis yasal haklarınızı etkilememektedir.
KAYIT VE SERVİS ETKİNLEŞTİRME
Bu servis, yalnızca Toshiba ürününüzün alındığı tarihten sonraki 1 yıl içerisinde
satın alınırsa geçerli olur ve satın alındıktan sonraki 30 gün içerisinde
etkinleştirilmelidir. Servisinizi etkinleştirmek için aşağıdaki Internet web
sitesinden ürünü kaydettirmeniz gerekir:
toshiba.eu/registration/tr
tfen kayıt işlemleri sırasında söz konusu servis, ürününüz ve kulla
verileriniz hakkında bilgi sağlamaya hazır olun. Toshiba Store alışverişiniz
sırasında servisinizi etkinleştirdiyseniz, servisi web sitemizden yeniden
etkinleştirmenize gerek yoktur.
Kayıt işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra, bir onay e-postası alacak ve bu
servisi kullanma hakkına sahip olacaksınız.
Bu servis yalnızca kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünü için geçerlidir.
MÜŞTERİ TARAFINDAN DEĞİŞTİRİLEBİLİR BİRİMLER (CRU)
Bazı servis parçaları müşteri tarafından kolaylıkla çıkarılacak ve değiştirilecek
şekilde özellikle tasarlanmıştır ve bu parçalara CRU denir. Uzaktan sorun
giderme ve tanılama sırasında Destek Merkezi Temsilcisi onam işleminin
sizin tarafınızdan gerçekltirilebilecine karar verirse Toshiba, hem servis
parçasını hem de belgelerini değişim işlemi için size gönderir. Toshiba
tarafından istendiği takdirde orijinal parçanın Toshiba'ya iade edilmesi gerekir.
Bu işleme ilişkin masraflar Toshiba tarafından karşılanır.
ÜLKE KAPSAMI
Avrupa Garanti Uzatma seçeneği satın alysanız, bu servis Toshiba'nın Yetkili
Servis Sağlayıcısının bulunduğu Avrupa'daki tüm ülkelerde kullanılabilir.
Uluslararası Garanti Uzatma seçeneği satın aldıysanız, bu servis Toshiba'nın Yetkili
Servis Sağlayıcısının bulunduğu dünya genelindeki tüm ülkelerde kullanılabilir.
TOSHIBA GARANTİ UZATMASI
TÜRKÇE SERVİS HÜKÜM VE KOŞULLARI 2
GARANTİ UZATMA I TÜRKÇE 49
TR
SERVİS SINIRLAMALARI
Bu servis, yalnızca parçaları ve işçiliği kapsar ve herhangi bir dış neden, kaza
sonucu hasar, yanlış kullanım, taşıma, aşınma ve yıpranma, virüsler, Toshiba
dışındaki parça veya yazılımların kullanımı, yapılan değişiklik ve uyarlamalar,
hatalı kurulumlar, yanlış bakım uygulamaları, yazılım düzeltmeleri veya
ihmalden kaynaklanan arıza veya kusurlar için geçerli değildir.
Bu servis hiçbir yazılım için geçerli değildir. Ürünün bu servis kapsamında
olmayan bir nedenden ötürü onarılması gerekirse Toshiba; parçaları, işçiliği ve
masrafları size fatura etme hakkını saklı tutar.
Ürün ya da parçadaki arızan, Toshiba Yetkili Satıcısı veya Yetkili Servis
Sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan
kaynaklanması veya ürün ya da parça etiketlerinin/seri numaralarının
değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu servis ve
standart garanti geçerli olmaz.
Aksesuarlar bu servis kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda
tfen yerel Toshiba satıcınızla temas kurun.
Toshiba, servisi bir Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcısı'na yaptırma haknı saklı
tutar.
Standart Garantiye ilişkin istisnalar bu Garanti Uzatması için de gerlidir.
Garanti istisnaları hakkında daha fazla bilgi için lütfen ününüzle beraber
verilen standart garanti hüküm ve koşullarına bakın.
EK SERVİS SEÇENEKLERİ
ağıdaki Ek Servis seçeneklerinden bir veya birkaçına sahip olmanız
durumunda şu hüküm ve koşullar geçerlidir:
a) Sabit Sürücünün Teslim Alınması
Sabit Sürücün Teslim Alınması Servisi seçeneğini satın almış olduğunuz söz
konusu Garanti Uzatması süresine bağlı olarak, ilk kusurlu sabit sürünün
teslim alınması (servis süresi dahilinde diştirilmesi gerektiği takdirde) hakna
sahip olursunuz. Sabit sücü sizin mülkiyetinizdedir, ancak gelecekteki
destek işlemleri için hak sağlanmaz. Garanti kapsamında değiştirilen diğer
sabit sürücülerin yanı sıra ek ürünler ve parçalar da Toshiba'nın mülkiyetinde
olacaktır.
Sabit sürücü ün geri çekme sürecine tabi tutulursa, bu servisin kapsamından
çıkacakr ve sürücünün Toshiba'ya iade edilmesi gerekecektir.
b) Pil Değiştirme Servisi
Pil Diştirme Servisi seçeneğini satın almış olduğunuz söz konusu Garanti
Uzatması süresine bağlı olarak, pillerinizin garantisi de aynı şekilde uzatılır. Bu
re boyunca, pilinizin Standart Garanti süresinin dolmasının ardından bir kez
Pil Değiştirme talebinde bulunma hakkına sahip olursunuz.
Bu servis yalnızca pil kapasitesi %50'nin altındaysa geçerlidir. Servis talebinde
bulunmadan önce, kalan pil kapasitesini belirlemek için Toshiba tarafından
sağlanan bir tanı aracını indirmeniz, yüklemeniz ve çalıştırmanız gerekir.
Toshiba Yetkili Servis Slayınız, ürünü aldıktan sonra kalan pil kapasitesini
kontrol etmekle yükümlüdür. Yetkili Servis Sağlayıcısı pil kapasitesinin
%50'den fazla olduğuna karar verirse Yetkili Servis Sağlayıcısı parçalar, işçilik
ve masraflar için geçerli bir fiyat verme haknı saklı tutar.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EXH104EU-V Kullanım kılavuzu

Kategori
Garanti
Tip
Kullanım kılavuzu
Bu kılavuz aynı zamanda aşağıdakiler için de uygundur: