tr
verİ KUrtarMa servİsİ i tÜrKÇe 34
Bu servisten yararlanabilmeniz için talebinizin şu Toshiba web sitesinden
çevrimiçi olarak kaydettirilmesi gerekir:
toshiba.eu/option-claim
II) Yukarıda listelenmeyen Avrupa'daki diğer ülkeler:
Bu servisten yararlanabilmek için lütfen yerel Yetkili Servis Sağlayıcınız (ASP) ile
iletişime geçin. En güncel irtibat kişileri şu adresten bulunabilir:
toshiba-europe.com/asp-locator
Kayıt sırasında lütfen, süreci tamamlamak için gerekli olacağından Toshiba
ürününe ve ürün bilgilerine erişimizin olduğundan emin olun.
Lütfen dikkat: Toshiba veya Servis Sağlayıcıları verilerin kurtarılacağı garantisini
vermez.
Sunulan servisi kullanarak Toshiba'ya veya Servis Sağlayıcılarına, hasar
türünü ve veri kurtarma olasılığının ne olduğunu belirlemeleri için sabit disk
sürücünüzde inceleme yapma yetkisini vermiş olursunuz. Toshiba veya Servis
Sağlayıcıları HDD'deki verilere erişim sağlarken, tüm Veri Koruma Yasaları'na
uygun davranılması konusunda gereken her türlü hassasiyet gösterilir. Ayrıca,
Toshiba veya Servis Sağlayıcıları, Veri Kurtarma Servisi sağlanırken erişilen
her türlü veriyle ilgili tam gizlilik sağlamakla yükümlüdürler. Toshiba veya
Servis Sağlayıcıları; verileri, kendi amaçları veya üçüncü tarafların amaçları
doğrultusunda kullanmayacaktır. Toshiba'nın veya Servis Sağlayıcısı'nın,
kopyaları da dahil olmak üzere erişim sağlamış olabileceği her türlü veri, Veri
Kurtarma Servisi'nin bitiminden sonraki on gün içinde iade edilir veya yok edilir.
Veri Kurtarma Servisi'ni talep ederek, HDD'deki tüm verilerin yalnızca sizin
mülkiyetiniz olduğunu onaylamış olursunuz.
verİ KUrtarMa İŞLeMİ MÜMKÜNse:
• Veriler geri yüklenerek Toshiba veya Servis Sağlayıcıları'nın sunucularına
kaydedilir. Geri yüklenen verilerinizi yeni bir HDD'de alırsınız.
• Hasarlı HDD Toshiba'nın mülkiyetine geçer ve/veya üründe bulunan veriler,
bu verilerin geri getirilmesini imkansız kılan ve o anda kullanılabilir olan en
güncel teknik standartlara göre yok edilir.
• Yeni HDD'nin gönderilmesini izleyen on gün boyunca, geri yüklenen
verilerin bir kopyası Toshiba'nın veya Servis Sağlayıcıları'nın sunucularında
kayıtlı tutulur. Toshiba Destek Merkezi bu süre zarfında sizden herhangi bir
bildirim almadığı takdirde, kaydedilen veriler silinir ve bundan sonra hiçbir
kopya saklanmaz veya kullanılamaz.
verİ KUrtarMa İŞLeMİ MÜMKÜN değİLse:
• Bu durum size Toshiba veya Servis Sağlayıcısı tarafından bildirilir.
Bildirimden sonraki on gün içinde hasarlı HDD'nizin iadesini talep etmeniz
gerekir. Bu talep, Toshiba Çağrı Merkezi üzerinden yapılabilir.
• Böyle bir bildirim yapılmazsa, hasarlı HDD'niz yok edilir. Yok edilen verileri
geri getirmek imkansız olur. Yok edilen HDD'nin değeri için tazminat talep
etme hakkınızın bulunmadığını lütfen unutmayın.
GeNeL bİLGİLer
Bu servis, Toshiba Sabit Disk Sürücünüzün (HDD) garantisini Veri Kurtarma
Servisi'ne yükseltir ve standart garanti sürenizi uzatır (geçerliyse). Bu servis;
veri kurtarma olasılığının incelenmesini, mümkünse depolanmış verilerin
kurtarılmasını, verilerin yeni bir HDD'ye kaydedilmesini ve iade sürecinde
HDD'nin nakliyesini içerir.
Standart garanti hüküm ve koşullarının yanı sıra bu hükümler ve koşullar da
geçerlidir ve herhangi bir çatışma durumunda her zaman geçerli olacaktır.
Bu servis, yalnızca Avrupa'da satın alınan Toshiba ürünleri için kullanılabilir.
Bu servis yasal haklarınızı etkilememektedir.
servİs etKİNLeŞtİrMe
Bu servis, yalnızca Toshiba donanımınızın alındığı tarihten sonraki 90 gün
içerisinde satın alınırsa geçerli olur ve satın alındıktan sonraki 30 gün içerisinde
etkinleştirilmelidir. Servisinizi etkinleştirmek için aşağıdaki Internet web
sitesinden ürünü kaydettirmeniz gerekir:
toshiba.eu/registration/tr
Lütfen kayıt işlemleri sırasında söz konusu servis, ürününüz ve kullanıcı
verileriniz hakkında bilgi sağlamaya hazır olun. Toshiba Store alışverişiniz
sırasında servisinizi etkinleştirdiyseniz, servisi web sitemizden yeniden
etkinleştirmenize gerek yoktur.
Kayıt işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra, bir onay e-postası alacak ve bu
servisi kullanma hakkına sahip olacaksınız. Lütfen ürünün farklı bir adrese
taşınması durumunda aynı web sitesinin kayıt ayrıntıları arama bölümündeki
kayıt verilerinizi güncelleyerek Toshiba'yı bilgilendirin.
Bu servis yalnızca kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünü için geçerlidir.
servİs aÇiKLaMasi
Bu servis yalnızca Almanya, Avusturya, Belçika, Birleşik Krallık, Bosna Hersek,
Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Estonya, Fransa, Hırvatistan, Hollanda, İrlanda,
İspanya, İsrail, İtalya, Karadağ, Kıbrıs, Letonya, Litvanya, Lüksemburg,
Macaristan, Makedonya, Malta, Polonya, Portekiz, Romanya, Sırbistan,
Slovakya, Slovenya, Türkiye ve Yunanistan'da satın alınabilir ve bu servisten
yalnızca satın alındığı ülkede yararlanılabilir.
Bu servisi satın aldığınız ülkeye bağlı olarak talep etme süreci farklılık
gösterebilir.
I) Batı Avrupa Ülkeleri:
Almanya, Avusturya, Belçika, Birleşik Krallık, Fransa, Hollanda, İrlanda,
İspanya, İtalya, Lüksemburg, Portekiz
toshiba verİ KUrtarMa servİsİ
(toshiba sabİt dİsK sÜrÜcÜLer İÇİN)