75
Večino vprašanj je mogoče rešiti po telefonu z našimi sodelavci za tehnično
podporo pri Dysonu.
Če je vaš fen-ventilator potrebuje popravilo, nas pokličite in skupaj bomo
našli primerno rešitev. Če je fen-ventilator še v garanciji bo popravljen brez
dodatnih stroškov.
VAROVANJE ZASEBNOSTI
Vaše podatke bodo podjetje Dyson Limited in njegovi zastopniki uporabljali za
namene promocije, trženja in servisiranja.
Če se vaši osebni podatki spremenijo, če se spremeni vaše mnenje o
priljubljenih načinih oglaševanja ali če vas zanima, kako uporabljamo vaše
podatke, pokličite številko za pomoč uporabnikom v Sloveniji: 045376600.
INFORMACIJE O ODSTRANJEVANJU
• Izdelki Dyson so izdelani iz visoko kakovostnih materialov, ki jih je mogoče
reciklirati. Izdelek odstranite odgovorno in kjer je možno, reciklirajte.
• Preden napravo zavržete, morate iz nje odstraniti baterijo.
• Baterijo odstranite ali reciklirajte v skladu z lokalnimi odloki ali pravilniki.
• Ta oznaka kaže, da tega izdelka v EU ne smete odstranjevati skupaj s
preostalimi gospodinjskimi odpadki. Da bi preprečili morebitno škodo za
okolje ali človeško zdravje zaradi nenadzorovanega odstranjevanja odpadkov,
ta izdelek odgovorno reciklirajte in s tem spodbujajte trajnostno uporabo
materialnih virov. Če želite vrniti uporabljeno napravo, uporabite sisteme za
vračilo in zbiranje ali se obrnite na prodajalca, pri katerem ste kupili izdelek. Ti
lahko prevzamejo izdelek za okolju varno recikliranje.
TR
DYSON CİHAZINIZIN KULLANIMI
LÜTFEN DEVAM ETMEDEN ÖNCE BU DYSON KULLANMA
KILAVUZUNDAKİ 'ÖNEMLİ GÜVENLİK TALİMATLARI'NI OKUYUN.
DYSON CİHAZINIZIN BAKIMI
• Bu Dyson Çalıştırma Kılavuzunda gösterilenler veya Dyson Yardım
Hattı tarafından önerilen bakım ve onarım işleri haricinde herhangi bir
işlem yapmayın.
• Sorun olup olmadığını kontrol etmeden önce daima fişi elektrik prizinden çekin.
Cihaz çalışmazsa, önce elektrik prizinde elektrik beslemesi olduğunu ve fişin
prize doğru şekilde takıldığını kontrol edin.
ÇALIŞTIRMA
• Kullanmadan önce cihazın tamamen talimatlara göre monte edildiğinden
emin olun. Halka amplifikatörü yerleştirilmeden önce cihazı sökmeyin
veya kullanmayın.
• Hedeflenen sıcaklık oda sıcaklığından yüksek olmadıkça cihaz çalışmaz.
• Isıtma modu seçildiğinde, cihaz kısa bir kalibrasyon çevrimi gerçekleştirir. Bu
çevrim sırasında hava akımı otomatik olarak kontrol edilir. Kalibrasyon çevrimi
tamamlandığında cihaz, seçilen hava akımı hızına geri döner.
• Kumanda düğmelerine basıldığında cihaz salınım yapmaz.
• Bu cihazın hiç bir parçasını yağlamayın.
UZAKTAN KUMANDA OLMADAN KUMANDA
• Cihazı açmak/kapatmak için Bekleme düğmesine basın.
• Hedeflenen sıcaklığı ayarlamak için cihazın üzerindeki standby (bekleme)
düğmesine basın ve basılı tutun. Hedeflenen sıcaklık azalmadan önce
maksimum noktaya kadar yükselecektir. Hedeflenen sıcaklık 0°C'ye ayarlanırsa,
ısıtma modundan soğutma moduna geçer.
• Hava akışı, yayılmış ve kişisel ısıtma modları, salınım fonksiyonu ve uyku
zamanlayıcısı kontrolleri uzaktan kumanda olmadan çalıştırılamaz.
EğME IŞLEVI
• Tabanı ve ana gövdeyi dikkatli şekilde tutun. İstenen hava akışı açısını elde
etmek için amplifikatörü öne veya arkaya eğin.
OTOMATIK GÜÇ KESME
• Bu cihaz, devrilme veya aşırı ısınma durumlarında güvenliğiniz için devreye
giren otomatik güç kesme anahtarlarıyla donatılmıştır. Bu anahtarlar devreye
girerse, cihazın fişini prizden çekin ve cihazı soğumaya bırakın. Cihazı tekrar
çalıştırmadan önce her türlü tıkanıklığı kontrol ederek giderin ve cihazın sert ve
düz bir yüzeyde olduğundan emin olun.
• Isıtma modunda cihaz, 9 saatlik sürekli kullanımın ardından otomatik
olarak ""KAPALI"" duruma gelir ve bekleme moduna döner. Makineyi
yeniden başlatmak için uzaktan kumanda üzerindeki veya tabandaki güç
düğmesine basın.
SORUN GIDERME
• Arıza kodları F4, F5, F6: Ekranda bu arıza kodlarından birisinin görünmesi
durumunda, cihazın fişini prizden çekin, 30-60 saniye bekleyin ve/veya cihazın
fişini farklı bir prize takın. Arıza kodunu görmeye devam ediyorsanız lütfen
Dyson Yardım Hattı ile irtibata geçiniz.
• Arıza kodları F2, F3, F7: Ekranda bu arıza kodlarından birisinin görünmesi
durumunda lütfen Dyson Yardım Hattı ile irtibata geçiniz.
PIL DEğIŞTIRME
DİKKAT
• Uzaktan kumanda üzerindeki pil bölmesinin vidalarını açın. Pili çıkarmak için
tabanı gevşetin ve çekin.
• Pilleri ters takmayın veya pillere kısa devre yaptırmayın.
• Pilleri parçalamaya veya şarj etmeye çalışmayın. Ateşten uzak tutun.
• Yeni pil takarken, pil üreticisinin talimatlarına uyun (pil tipi CR 2032).
• Uzaktan kumanda olmadan sınırlı sayıda işlev mevcuttur (bkz. 'Uzaktan
kumanda olmadan kumanda').
2 YILLIK SINIRLI GARANTİ
Dyson cihazınızın 2 yıllık garanti şartları
• Garanti, ürünün satın alındığı tarihte (teslim tarihi daha sonraysa, teslim
tarihinde) başlar.
• Tüm işleri Dyson veya yetkili satıcıları tarafından yerine getirilecektir.
• Değiştirilen tüm parçalar Dyson’ın malı olur.
• Fanın garanti kapsamında onarımı ve değiştirilmesi, garanti süresini uzatmaz.
• Garanti size ek birtakım faydalar sağlar ve bir tüketici olarak yasal haklarınıza
halel getirmez.
• Fanınızla ilgili herhangi bir çalışma yapılmadan önce alım/teslim belgesi
sunmanız gerekmektedir. Bu belge olmadan yapılacak işler ücrete tabidir.
Fiş, fatura veya irsaliyenizi lütfen saklayınız.
NELER DAHİLDİR
• Fanınızın onarımı veya değiştirilmesi (Dyson’ın takdirinde olmak üzere) Fanınızın
satın alma veya teslim tarihinden itibaren 2 yıl içinde kusurlu malzeme,
işçilik veya işlev sebebiyle bozuk olduğu tespit edilirse (herhangi bir parça
artık bulunamıyor veya üretilmiyorsa, Dyson bu parçayı çalışan bir parçayla
değiştirir).
• Bu cihaz Avrupa Birliği dışında satıldığında, bu garanti sadece cihazın satıldığı
ülkede kurulduğunda ve kullanıldığında geçerlidir.
• Bu cihaz Avrupa Birliği sınırları içinde satıldığında, bu garanti sadece (i) cihazın
satıldığı ülkede kullanıldığında veya (ii) cihaz Avusturya, Belçika, Fransa,
Almanya, İrlanda, İtalya, Hollanda veya Birleşik Krallık'ta kullanıldığında ve bu
cihaz ile aynı model ilgili ülkede aynı nominal gerilimle satıldığında geçerlidir.
NELER DAHİL DEğİLDİR
Dyson aşağıdaki sebeplerle bir üründe oluşacak onarım veya değiştirme
masraflarından sorumlu değildir:
• Normal eskime ve aşınma.
• Kaza sonucu oluşan hasarlar, dikkatsiz kullanım veya bakım sebebiyle oluşan
arızalar, ihmal, fanın bu kılavuzdaki talimatlara uygun olmayan şekilde
özensiz çalıştırılması.
• Derecelendirme tablosuna uygun olmayan şekilde kullanım sonucu
oluşan hasarlar.
• Tıkanıklıklar - lütfen fanda tıkanıklık olursa nasıl giderileceğinin detayları için
sayfanın arkasına bakınız.
• Fanın satın alındığı ülke dışında bir yerde kullanılması.
• Dyson’ın ürettiği veya tavsiye ettiği parça ve aksesuarlar dışında
aksamın kullanılması.
• Taşıma, hava koşulları, elektrik kesilmeleri veya aşırı yükleme gibi dış
unsurlardan kaynaklanan hasarlar.
• Dyson veya yetkili satıcıları haricindeki kişilerce yapılan onarım
veya değişiklikler.
• Dyson’ın kontrolü dışında kalan koşullardan kaynaklanan arızalar.
• Nelerin garanti kapsamında olduğu konusunda herhangi bir şüpheniz olursa,
lütfen Dyson Müşteri Hizmetleri Destek Hattını arayınız.
Unutmayın: Bir sorunu incelemeden önce daima cihazın fişini prizden çekin.
Fan çalışmazsa, önce elektrik prizinde akım olup olmadığına ve fişin prize tam
oturup oturmadığına bakın.
Dyson fanınızda hala sorun varsa, lütfen Dyson Müşteri Hizmetleri Destek
Hattını arayın.
LÜTFEN DYSON FAN SAHİBİ OLARAK KAYIT
OLUN
DYSON FANINI TERCİH ETTİğİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Çabuk ve etkin servis aldığınızdan emin olmamız için lütfen bir Dyson fan sahibi
olarak kayıt olun. Bunu 2 şekilde yapabilirsiniz:
• www.dyson.com.tr adresinden online olarak
• Dyson Müşteri Hizmetleri Destek Hattını arayarak.
Kaydınız, sigortanın kaybı halinde Dyson fan sahibi olduğunuzu teyit edecek ve
gerektiğinde sizinle temasa geçmemizi sağlayacaktır.
DYSON MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Dyson fanınızla ilgili bir sorunuz olduğu takdirde Dyson Müşteri Hizmetleri
Destek Hattını arayarak cihazın seri numarasını ve ne zaman nereden alındığı
bilgisini verin veya web sitemizden bize ulaşın.
Seri numarası ürünün altında yazmaktadır.
Soruların çoğu, Dyson Müşteri Hizmetleri Destek Hattı ekibimizden bir
personelimizle telefonda çözülebilir.
Fanınızın servise gitmesi gerekiyorsa, mevcut seçenekleri görüşmek için Dyson
Müşteri Hizmetleri Destek Hattını arayın. Fanınız garanti süresi içinde ve tamirat
da garanti kapsamındaysa, cihaz ücretsiz onarılacaktır.
GİZLİLİğİNİZ HAKKINDA
Kişisel bilgileriniz tanıtım, reklam ve servis amacıyla Dyson Limited ve bayileri
tarafından saklanır. Kişisel bilgileriniz değişir veya pazarlama tercihleriniz
konusunda fikir değiştirirseniz ya da kafanızda bilgilerinizi ne şekilde
kullandığımız hakkında bir soru işareti oluşursa, lütfen.
0212 288 45 46 nolu numara ile bize ulaşarak bilgi verin.
info@hakman.com.tr adresimizden bize e-posta da gönderebilirsiniz Gizliliğinizi
nasıl koruduğumuz hakkında daha fazla bilgi için www.dyson.co.uk/privacy
adresimizden gizlilik ilkelerimize bakabilirsiniz.
ELDEN ÇIKARMA BİLGİSİ
• Dyson ürünleri yüksek sınıf geri dönüşümlü malzemelerden yapılmıştır. Lütfen
bu ürünü sorumlu bir şekilde elden çıkarın ve mümkün olan yerlerde geri
dönüşümünü sağlayın.
• Ürün atılmadan önce pilin üründen çıkarılması gerekir.