MALIN
SATICI FİRMANIN
CİNSİ
KULAKLIK
MARKASI : LG
MODELİ : ..................................................................................
BANDROL VE SERİ NO : ............................................................
TESLİM TARİHİ VE YERİ : ..........................................................
GARANTİ SÜRESİ : 2 YIL
AZAMİ TAMİR SÜRESİ : 20 İŞ GÜNÜ
ÜNVANI : ...............................................................................
ADRESİ : ...............................................................................
TELEFONU : ...............................................................................
TELEFAKSI : ...............................................................................
FATURA TARİHİ VE NO : ............................................................
TARİH-İMZA-KAŞE : ...................................................................
GARANTİ ŞARTLARI
1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 Yıldır.
2.
Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı rmamızın garantisi
kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde
geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş
günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis
istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası,
temsilciliği, ithalatcısı veya imalatçısından-üreticisinden birisine
bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının arızasının 10 iş
günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı;
malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir
malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse
montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı,
değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir
ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
5. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetim Genel
Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
6. Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; Satılanı
geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme;
- Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
- Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masraarı satıcıya ait
olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
- İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği
bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Ücretsiz onarım veya malın
ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da
kullanılabilir. Bu hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici
ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
devamı arka sayfada
MONTAJ KARTI
ADI-SOYADI : ........................
ADRESİ : ...............................
...............................................
...............................................
TEL : ...............................
İMZA : ...............................
MARKASI : ......................
MODELİ : .....................
SERİ NO : .....................
FATURA TARİHİ : ..............
FATURA NO : ..............
AZAMİ TAMİR SÜRESİ: 20 İŞ GÜNÜ
MONTAJ TARİHİ : .................
KAŞE-İMZA : .................
İMALATÇI / İTHALATÇI FİRMANIN
• Montaj kartı bölümü eksiksiz doldurularak yetkili servis tarafından
servis şi ekinde merkeze gönderilmelidir.
ÜNVANI : LG ELECTRONICS TİCARET A.Ş. MERKEZİ
ADRESİ : KAPTANPAŞA MAH. PİYALEPAŞA BULVARI NO 73
OKMEYDANI İSTANBUL
TELEFONU : (0212) 314 52 52
TELEFAKSI : (0212) 222 61 44
Üretici Firma: LG Electronics Inc. LG Twin Towers 20,
Yeoido-dong, Yeongdeungpo-gu, Seoul, Korea, 150-721
Tel: 82-2-3777-1114
FİRMA YETKİLİSİNİN
İMZASI - KAŞESİ
MÜŞTERİ BİLGİLERİ
CİHAZ BİLGİLERİ
YETKİLİ SERVİS