GARANTİ ŞARTLARI
1. Garantisüresi,malınteslimtarihindenitibarenbaşlarve3yıldır.
2. Malınbütünparçalarıdahilolmaküzeretamamıgarantikapsamındadır.
3. Malınayıplıolduğununanlaşılmasıdurumundatüketici,6502sayılı
TüketicininKorunmasıHakkındaKanunun11incimaddesindeyeralan;
a- Sözleşmeden dönme,
b- Satış bedelinden indirim isteme,
c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
haklarından birini kullanabilir.
4. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda
satıcı;işçilikmasrafı,değiştirilenparçabedeliyadabaşkaherhangibir
adaltındahiçbirücrettalepetmeksizinmalınonarımınıyapmakveya
yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya
ithalatçıyakarşıkullananilir.Satıcı,üreticiveithalatçıtüketicininbuhakkını
kullanmasından müteselsilen sorumludur.
5. Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
-Garantisüresiiçindetekrararızalanması,
-Tamiriiçingerekenazamisüreninaşılması,
-Tamirininmümkünolmadığının,yetkiliservisistasyonu,satıcı,üretici
veyaithalatçıtarafındanbirraporlabelirlenmesidurumlarında;
tüketici malin bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan
varsamalınayıpsızmisliiledeğiştirilmesinisatıcıdantalepedebilir.
Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi
durumundasatıcı,üreticiveithalatçımüteselsilensorumludur.
6. Malıntamirsüresi20 iş gününü,binekotomobilvekamyonetleriçin
ise 30 iş gününügeçemez.Busüre,garantisüresiiçerisindemalailişkin
arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti
süresidışındaisemalınyetkiliservisistasyonunateslimtarihindenitibaren
başlar.Malınarızasının10 iş günüiçerisindegiderilememesihalindeüretici
veyaithalatçı;malıntamiritamamlanıncayakadar,benzerözelliklere
sahipbaşkabirmalıtüketicininkullanımınatahsisetmekzorundadır.Malın
garantisüresiiçerisindearızalanmasıdurumunda,tamirdegeçensüre
garanti süresine eklenir.
7. Malınkullanmakılavuzundayeralanhususlaraaykırıkullanılmasında
kaynaklananarızalargarantikapsamıdışındadır.
8. Tüketici,garantidendoğanhaklarınınkullanılmasıileilgiliolarak
çıkabilecekuyuşmazlıklardayerleşimyerininbulunduğuveyatüketici
işlemininyapıldığıyerdekiTüketiciHakemHeyetineveyaTüketici
Mahkemesinebaşvurabilir.
9. Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmesi durumunda, tüketici
GümrükveTicaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi
Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
AR 2008 MİNİ TOST MAKİNESİ
BELGE NO: 0056 BELGE TARİHİ: 10/08/2015
İTHALATÇI FİRMA
UNVAN : ARZUM ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
ADRES : OTAKÇILAR CADDESİ NO: 78 KAT: 1 B BLOK NO: B1b
34050 EYÜP-İSTANBUL
TEL : (0212) 467 80 80 FAKS: (0212) 467 80 00
E-POSTA :
FİRMA YETKİLİ İMZASI:
ARZUM ELEKTRİKLİ
EV ALETLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
ÜRÜNÜN CİNSİ : TOST MAKİNESİ
MARKASI : ARZUM
MODELİ : MİNİMAX MONO
TYPE NO : AR 2008
BANDROL VE SERİ NO :
TESLİM TARİHİ VE YERİ :
GARANTİ SÜRESİ : 3 YIL
AZAMİ TAMİR SÜRESİ : 20 İŞ GÜNÜ
SATICI FİRMA
UNVAN :
ADRES :
TEL - FAKS :
E-POSTA :
FATURA TARİH VE NO :
TESLİM TARİHİ VE YERİ :
TARİH, İMZA VE KAŞE :
GARANTİ BELGESİ
Bu belgenin kullanılması 6502 sayılı Tüketici Korunması Hakkında Kanun ve bu
kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair
Tebliğ uyarınca Arzum Elektrikli Ev Aletleri San.ve Tic. A.Ş. tarafından hazırlanmıştır.
MİNİMAX MONO