Lenovo ThinkServer TS200 Warranty And Support Information

Tip
Warranty And Support Information
ThinkServer
Garanti ve Destek Bilgileri
Not
Bu bilgileri ve desteklediği ürünü kullanmadan önce, aşağıdakileri okuduğunuzdan ve
anladığınızdan emin olun:
v Bölüm 4, “Özel Notlar”, sayfa 19.
v Ürünle birlikte gönderilen Önemli Notlar ve Güvenlik Bilgileri belgeleri.
Birinci Basım (Eylül 2009)
© Copyright Lenovo 2009.
Portions © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
İçindekiler
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları .................1
ThinkServer Web sitesi (http://www.lenovo.com/thinkserver) ........1
Belgeler ........................1
Yardım ve hizmet .....................2
Aramadan önce .....................2
Hizmet için arama ....................2
Tayvan için Lenovo ürün hizmet bilgisi ..............6
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi ..........7
Garanti Bilgileri .....................11
Suplemento de Garantía para México ...............16
Bölüm 3. Müşteri Tarafından Değiştirilebilir Birimler (CRU’lar) ....17
Bölüm 4. Özel Notlar ...................19
Türkçe uyumluluk bildirimi ..................20
Avrupa uyumluluğu CE işareti .................20
Ticari markalar......................20
© Lenovo 2009. Portions © IBM Corp. 2005. iii
iv Garanti ve Destek Bilgileri
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları
Bu bölümde, gerekirse, Lenovo
®
ürünlerine ilişkin ek bilgi için nereye gidileceğine,
sisteminizle bir sorun yaşarsanız ne yapacağınıza, hizmet ve yardım için nasıl arama
yapacağınıza ilişkin bilgiler yer alır.
ThinkServer Web sitesi (http://www.lenovo.com/thinkserver)
The ThinkServer
Web sitesi, sunucu satın alınması, sunucu modelinin büyütülmesi ve
bakımının yapılmasına ilişkin güncel bilgiler ve hizmet sağlar. Ayrıca aşağıdakileri de
gerçekleştirebilirsiniz:
v Lenovo Limited Warranty (Lenovo Uluslararası Garanti) belgesine erişebilirsiniz
v Ürünlerinize ilişkin çevrimiçi elkitaplarına erişebilirsiniz
v Sunucu modelinize ve desteklenen diğer ürünlere ilişkin sorun giderme ve destek
bilgilerine erişebilirsiniz
v Sunucu modelinize uygun en güncel aygıt sürücüleri ve yazılım güncellemelerini
yükleyebilirsiniz.
v Ülkeniz ya da bölgenizdeki hizmet ve destek merkezlerinin telefon numaralarını
bulabilirsiniz.
v Size yakın bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı bulabilirsiniz
Belgeler
ThinkServer Documentation DVD’si sunucunuzla birlikte gönderilir ve aşağıdaki
yayınları içerir:
Kuruluş, Tanıtma ve Kullanma Kılavuzu
Bu elkitabı, güvenlik bilgilerini, kuruluş yönergelerini, donanım ve yazılım
gereksinimlerini, parça değiştirme yönergelerini ve yapılandırma yönergelerini
içerir.
Raf Kuruluş Yönergeleri
Bu elkitabı, sunucuyu raf kabinine kurmaya ilişkin yönergeleri içerir.
Not: Bu elkitabı yalnızca bazı modeller için mevcuttur.
Safety Information
(Güvenlik Bilgileri)
Bu çok dilde yayınlanan elkitabı, Güvenlik ve Düzenleyici Yayılım
notlarını içerir.
Sunucunuzla ilgili bir sorun yaşarsanız, ThinkServer Documentation DVD’sinde yer alan
Kuruluş, Tanıtma ve Kullanma Kılavuzu içindeki sorun giderme ve tanılama bilgilerine
başvurun. Ayrıca güvenlik bilgilerini, aksam ve belirtimleri, yazılım yapılandırma
© Lenovo 2009. Portions © IBM Corp. 2005. 1
bilgilerini, parça listesini, bileşen değiştirme ve onarma yordamlarını ve tanılama
bilgilerini içeren Donanım Bakımı Elkitabı’na da başvurabilirsiniz. Donanım Bakım
Elkitabı’na şu adresten erişebilirsiniz:
http://www.lenovo.com/support
Bir yazılım sorunundan şüphelenirseniz, işletim sistemi ya da uygulama programı ile
birlikte gelen readme (beni oku) dosyaları ve çevrimiçi yardım da dahil olmak üzere
belgelere bakın.
Lenovo web sitesindeki yönergeleri izleyerek, en son teknik bilgileri alabilir, aygıt
sürücülerini ve güncellemeleri yükleyebilirsiniz:
http://www.lenovo.com/support
Yardım ve hizmet
Bu bölümde, yardım ve hizmet almaya ilişkin bilgiler yer almaktadır.
Aramadan önce
Aramadan önce sorunu kendiniz çözmeye çalışmak için aşağıdakileri gerçekleştirin:
v Bağlı olduklarından emin olmak için tüm kabloları denetleyin.
v Sistemin ve herhangi bir isteğe bağlı aygıtın açık olduğundan emin olmak için
açma/kapma düğmelerini denetleyin.
v Sisteminizle birlikte gelen ThinkServer Documentation DVD’sinde bulunan sistem
belgelerindeki sorun giderme bilgilerini kullanın.
v Güncellenmiş bilgileri, yeni aygıt sürücülerini ve ipuçlarını denetlemek için Lenovo
Support (Destek) web sitesine gidin:
http://www.lenovo.com/support
v Aşağıdaki bilgileri yanınızda bulundurun:
Makine Tipi ve Modeli
Donanım ürünlerinizin seri numaraları
Sorunun açıklaması
Herhangi bir hata iletisinin tam olarak ifadesi
Donanım ve yazılım yapılandırma bilgileri
Hizmet için arama
Garanti süresi boyunca, Müşteri Destek Merkezi aracılığıyla telefonla yardım ve bilgi
alabilirsiniz.
2 Garanti ve Destek Bilgileri
Garanti süresi boyunca aşağıdaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz:
Sorun belirleme
Bir donanım sorununu belirlemekte ve sorunu gidermek için hangi işlemin
gerektiğine karar vermekte size yardımcı olmak üzere eğitimli personel
bulunur.
Donanımı onarma
Sorun garanti kapsamındaki donanımdan kaynaklanıyorsa, uygun hizmet
düzeyini sağlamak üzere eğitimli hizmet personeli bulunur.
Teknik Değişiklik yönetimi
Ürün satıldıktan sonra gereken değişiklikler olabilir. Lenovo, donanımınız için
geçerli, seçili Teknik Değişiklikleri (EC’ler) gerçekleştirecektir.
Aşağıdakiler garantinin kapsamı dışındadır:
v Lenovo için ya da Lenovo tarafından üretilmeyen parçaların ya da garantisi
bulunmayan Lenovo parçalarının değiştirilmesi ya da kullanımı
v Yazılım sorunu kaynaklarının tanımlanması
v Kuruluşun ya da büyütmenin parçası olarak BIOS’un yapılandırılması
v Aygıt sürücülerinde yapılan değişiklikler, dönüşümler ya da büyütmeler
v işletim sistemlerinin kuruluşu ve bakımı (NOS)
v Uygulama programlarının kuruluşu ve bakımı
Telefon numaraları önceden bildirilmeksizin değiştirilebilir. Lenovo Support (Destek)
için en güncel telefon listesini şu adreste bulabilirsiniz:
http://www.lenovo.com/support/phone
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Güney Afrika: +27-11-3028888, 0800110756 ve +27-11-3027252
Orta Afrika: En yakın Lenovo Çözüm Ortağına başvurun
Arjantin 0800-666-0011 (İspanyolca)
Avustralya 1300-880-917 (İngilizce)
Avusturya +43-810-100654 (Almanca)
Belçika 02-225-3611 (Felemenkçe, Fransızca)
Bolivya 0800-10-0189 (İspanyolca)
Brezilya Sao Paulo bölgesi içinden yapılan aramalar (11) 3889-8986
Sao Paulo bölgesi dışından yapılan aramalar 0800-701-4815
(Brezilya Portekizcesi)
Bulgaristan 359-2-9734618
359-2-9693650
Kanada 1-800-565-3344 (İngilizce, Fransızca)
Şili 800-361-213 ya da 188-800-442-488 Ücretsiz (İspanyolca)
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları 3
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Çin
(Hong Kong S.A.R.)
8205-0333 (Kantonca, İngilizce, Mandarin)
Çin
(Macau S.A.R.)
795-9892 (Kantonca, İngilizce, Mandarin)
Kolombiya 1-800-912-3021 (İspanyolca)
Kosta Rika 0-800-011-1029 (İspanyolca)
Hırvatistan Ülke içinden yapılan aramalar: 0800-0426
Ülke dışından yapılan aramalar: +385-1-6110095
Kıbrıs Rum Kesimi +357-22-841100
Çek Cumhuriyeti +420-2-7213-1316
Danimarka Garanti hizmeti ve destek: 7010-5150 (Danca)
Dominik Cumhuriyeti 1-866-434-2080 (İspanyolca)
Ekvador 1-800-426911 (İspanyolca)
Mısır +202-35361005
El Salvador 800-6264 (İspanyolca)
Estonya +372 66 00 800
+372 6776793
Finlandiya +358-800-1-4260 (Fince)
Fransa 0810-631-213 (Fransızca)
Almanya 01805-004618 (Almanca)
Yunanistan +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (İspanyolca)
Macaristan 36-1-382-5720
36-1-382-5716
(Macarca)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(İspanyolca)
Hindistan 1800-425-6666 (İngilizce)
Endonezya 021-5238 823
001-803-606-282 (Yalnızca yerel numara)
+603 8315 6859 (DID)
(İngilizce, Bahasa Endonezya)
İrlanda 01-881-1444 (İngilizce)
İsrail +972-3-9142800 (İbranice, İngilizce)
İtalya +39-800-820094 (İtalyanca)
Japonya 0120-03-5555 (Japonca)
Kore 1588-6782 (Korece)
4 Garanti ve Destek Bilgileri
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Letonya +371 7070360
Litvanya +370 5 278 66 00
Lüksemburg +352-360-385-343 (Fransızca)
Malezya 1800-88-1889 (Yalnızca yerel numara)
+603 8315 6855 (DID)
(İngilizce, Bahasa Melayu)
Malta +35621445566
Meksika 001-866-434-2080 (İspanyolca)
Orta Doğu +44 (0)1475-555-055
Hollanda 020-513-3939 (Felemenkçe)
Yeni Zelanda 0800-777-217 (İngilizce)
Nikaragua 001-800-220-1830 (İspanyolca)
Norveç 8152-1550 (Norveççe)
Panama 206-6047
001-866-434-2080 (Lenovo Müşteri Destek Merkezi - ücretsiz)
(İspanyolca)
Peru 0-800-50-866 (İspanyolca)
Filipinler 1800-1601-0033 (Yalnızca yerel numara)
+603-8315 6858 (DID)
(İngilizce, Filipin dili)
Polonya Genel numara: +48-22-878-6999 (Polonya dili)
Portekiz +351 21 892 7046 (Portekizce)
Romanya +4-021-40-58500
Rusya Moskova: +7 (495) 258 6300
Ücretsiz: 8 800 200 6300
(Rusça)
Singapur 800-6011-343 (Yalnızca yerel numara)
+603-8315 6859 (DID)
(İngilizce)
Slovakya +421-2-4954-5555
Slovenya +386-1-4255-205 (Slovence)
İspanya 91-714-7830 ya da 90-110-0000 (İspnayolca)
Sri Lanka +9411 2493547 ya da +9411 2493548 (İngilizce)
İsveç 077-117-1040 (İsveççe)
İsviçre 0800-55-54-54 (Almanca, Fransızca, İtalyanca)
Tayvan 886-2-8723-9799 ya da 0800-000-700 (Mandarin)
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları 5
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Tayland 1800-060-066 (Yalnızca yerel numara)
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(İngilizce, Tay dili)
Türkiye 00800-4463-2041 (Türkçe)
Birleşik Krallık 08705-500-900 (Standart garanti desteği)
(İngilizce)
Amerika Birleşik
Devletleri
1-800-426-7378 (İngilizce)
Uruguay 000-411-005-6649 (İspanyolca)
Venezuela 0-800-100-2011 (İspanyolca)
Vietnam Kuzey Bölgesi ve Hanoi Kentinde:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Güney Bölgesi ve Ho Chi Minh Kentinde:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(İngilizce, Vietnam dili)
Garanti koşullarının tam açıklaması için bkz. Bölüm 2, “Lenovo Uluslararası Garanti
Bildirimi”, sayfa 7. Garanti hizmeti almak için satın alma belgenizi saklamalısınız.
Tayvan için Lenovo ürün hizmet bilgisi
6 Garanti ve Destek Bilgileri
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi
L505-0010-01 04/2008
Bu Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi, satmak için değil, yalnızca kendi kullanımınız
için satın aldığınız Lenovo markalı donanım ürünleri için geçerlidir. Bu Lenovo
Uluslararası Garanti Bildirimi’nin diğer dillerde hazırlanan kopyalarına şu adresten
erişebilirsiniz: www.lenovo.com/warranty.
Bu Garantinin Kapsamına Girenler
Lenovo, satın aldığınız her donanım ürününün, garanti süresi boyunca olağan kullanım
durumunda malzeme ve işçilik hatası içermediğini garanti eder. Ürünün garanti süresi,
Lenovo size yazılı olarak başka bir tarih bildirmediği takdirde, satış makbuzunuzda veya
faturanızda belirtilen satın alma tarihinde başlar. Ürününüz için geçerli olan garanti süresi
ve garanti hizmeti tipi aşağıdaki Garanti Bilgileri başlıklı bölümde verilmiştir.
BU GARANTİ SİZE MÜNHASIR GARANTİDİR VE TİCARETE VE BELİRLİ
BİR AMACA UYGUNLUK İÇİN ZIMNİ GARANTİLER YA DA KOŞULLAR DA
DAHİL, ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAK ÜZERE, HER TÜRLÜ
DİĞER AÇIK YA DA ZIMNİ GARANTİ YA DA KOŞULLARIN YERİNE
GEÇER. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK DÜZENLERİ, AÇIK YA DA ZIMNİ
GARANTİLERİN KAPSAM DIŞI TUTULMASINA İZİN VERMEZ. BU
TAKDİRDE, YUKARIDAKİ KAPSAM DIŞI TUTMA SİZİN İÇİN GEÇERLİ
OLMAZ. BU DURUMDA BU TÜR GARANTİLER YALNIZCA YASALARIN
GEREKTİRDİĞİ SINIRLAR ÖLÇÜSÜNDE GEÇERLİDİR VE GARANTİ
SÜRESİYLE SINIRLIDIR. BU SÜREDEN SONRA HİÇBİR GARANTİ GEÇERLİ
OLMAZ. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK DÜZENLERİ ZIMNİ
GARANTİLERİN NE KADAR SÜREYLE GEÇERLİ OLACAĞI KONUSUNDA
SINIRLAMA YAPILMASINA İZİN VERMEZ. BU DURUMDA YUKARIDAKİ
SÜRE SINIRLAMASI SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.
Garanti Hizmetinin Alınması
Ürün, garanti süresi içinde garanti edildiği gibi çalışmazsa, Lenovo’ya ya da yetkili bir
Garanti Hizmet Çözüm Ortağına başvurarak garanti hizmeti alabilirsiniz. Bunların her
birine Garanti Hizmet Çözüm Ortağı denir. Garanti Hizmet Çözüm Ortakları ve
bunların telefon numaralarının bulunduğu bir listeye şu adresten erişebilirsiniz:
www.lenovo.com/support/phone.
Garanti hizmeti tüm bölgelerde mevcut olmayabilir ve bölgeden bölgeye farklılık
gösterebilir. Bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağının olağan hizmet alanı dışında, garanti
hizmeti için ücret talep edilebilir. Belirli bölgelerdeki hizmet bilgileri için yerel Garanti
Hizmet Çözüm Ortağı’na başvurun.
© Lenovo 2009. Portions © IBM Corp. 2005. 7
Sorunların Çözülmesi İçin Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın Yapacakları
Hizmet almak için bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’na başvurduğunuzda, belirlenen
sorun saptama ve çözme prosedürlerini izlemeniz gerekir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız sorununuzu telefonla, e-postayla ya da uzaktan destek
sağlayarak tanılamaya ve çözmeye çalışır. Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız sizi belirtilen
yazılım güncellemelerini yüklemeye ve kurmaya yönlendirebilir.
Bazı sorunlar, Müşteri Tarafından Değiştirilebilir Birim veya CRU olarak
adlandırılan bir parçayı takmanızla da çözümlenebilir. Böyle bir durumda, Garanti
Hizmet Çözüm Ortağınız CRU’yu size takmanız için gönderir.
Sorununuz telefonla ya da uzaktan, yazılım güncellemelerini kurmanızla ya da taktığınız
CRU ile çözülemiyorsa, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, Garanti Bilgileri başlıklı
bölümde açıklanan ve ürününüz için belirlenen garanti hizmeti tipi kapsamında hizmet
almanızı sağlayacaktır.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız ürününüzü onarmanın mümkün olmadığına karar
verirse, ürününüzü en azından işlevsel olarak eşdeğerde bir yenisiyle değiştirir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, ürününüzü onarmanın ya da değiştirmenin mümkün
olmadığına karar verirse, son çare olarak, ürünü satın alırken ödediğiniz ücretin iade
edilmesi için ürünü satın aldığınız yere ya da Lenovo’ya götürmeniz gerekir.
Ürün ya da Parçanın Değiştirilmesi
Garanti hizmeti kapsamında bir ürün ya da parça değiştirildiğinde, değiştirilen eski ürün
ya da parça Lenovo’nun, yerine konan ise sizin malınız olur. Yalnızca, önceden
değiştirilmemiş olan Lenovo ürün ve parçaları değiştirilmeye hak kazanır. Lenovo
tarafından sağlanan değiştirilecek ürün veya parça yeni olmayabilir, ancak iyi çalışır
durumda ve en azından orijinal ürün veya parçayla işlevsel olarak eşdeğerde olacaktır.
Orijinal ürünün kalan garanti süresini dengelemek açısından, değiştirilen ürün veya
parçaya ilişkin garanti verilir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız bir ürün ya da parçayı değiştirmeden önce aşağıdakileri
kabul etmiş sayılırsınız:
1. Garanti kapsamında olmayan tüm aksamları, parçaları, seçenekleri, değişiklikleri ve
bağlantıları çıkarmayı;
2. Ürün ya da parçanın, değiştirilmesini engelleyecek hiçbir yasal zorunluluk ya da
kısıtlama altında olmamasını sağlamayı; ve
3. Ürün veya parçanın sahibi değilseniz, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın hizmet
verebilmesi için ürünün sahibinden yetki almayı.
8 Garanti ve Destek Bilgileri
Ek Sorumluluklarınız
Uygun olduğunda, hizmet isteğinde bulunmadan önce şunları kabul etmiş sayılırsınız:
1. Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın sağladığı hizmet isteği prosedürünü izlemeyi;
2. Üründeki tüm programları ve verileri yedeklemeyi ya da güvenlik altına almayı;
3. Hizmetin yerine getirilebilmesi için Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın tüm sistem
şifrelerinize ya da parolalarınıza ve tesisinize yeterli, özgür ve güvenli olarak
erişmesine olanak tanımayı; ve
4. Kimliği belirli ya da belirlenebilir olan kişiler hakkındaki tüm bilgilerin (Kişisel
Veriler) üründen silindiğini ya da silmediğiniz Kişisel Verilerle ilgili olarak,
yürürlükteki tüm yasalara uygunluk sağlamayı.
Kişisel Bilgilerin Kullanılması
Bu garanti kapsamında hizmet alırsanız, Lenovo, garanti hizmetinizle ilgili bilgileri ve
adınız, telefon numaralarınız ve e-posta adresiniz de içinde olmak üzere erişim
bilgilerinizi saklar, kullanır ve işler. Lenovo bu bilgileri, bu garanti kapsamında hizmet
gerçekleştirmek ve sizin Lenovo ile ilişkinizi geliştirmek için kullanır. Garanti
hizmetimizden memnun kalıp kalmadığınızı öğrenmek ya da sizi geri toplanacak ürünler
ya da güvenlikle ilgili konularda bilgilendirmek için sizinle iletişim kurabiliriz. Bu
amaçlar doğrultusunda, bilgilerinizi yaptığımız herhangi bir ülkeye aktarabilir ve bizim
adımıza hareket eden tüzel kişilere verebiliriz. Ayrıca, yasaların gerekli gördüğü
durumlarda bilgilerinizi açıklayabiliriz.
Bu Garantinin Kapsamı Dışındakiler
Aşağıdakiler bu garantinin kapsamı dışındadır:
v Bir ürünün kesintisiz ya da hatasız çalışması;
v Verilerinizdeki kayıp ya da hasarlar;
v Ürünle birlikte sağlanan ya da sonradan kurulan yazılım programları;
v Hatalı kullanım, kaza, değişiklik, uygun olmayan fiziksel ortam ya da işletim ortamı,
doğal afet, güç kesintileri ya da sizin tarafınızdan yapılan uygun olmayan bir bakım
nedeniyle ortaya çıkan arızalar;
v Yetkili olmayan bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın neden olduğu zararlar;
v Lenovo’nun sizden gelen bir istek üzerine Lenovo ürünü ile birlikte sağlayabileceği ya
da Lenovo ürünü ile bütünleştirebileceği ürünler de dahil olmak üzere, tüm üçüncü kişi
ürünlerinde ortaya çıkan arızalar veya bu tür üçüncü kişi ürünlerinin neden olduğu
zararlar; ve
v Herhangi bir teknik ya da nasıl yapılır? tipi sorulara ve ürününüzün hazırlığı ve
kuruluşuna ilişkin destek.
Bu garanti, ürün ya da parçaların üzerindeki tanıtım etiketlerinin sökülmesi ya da
değiştirilmesi halinde de geçerliliğini yitirir.
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 9
Sorumluluğun Sınırı
Lenovo, ürün yalnızca 1) Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın zilyedliğindeyken ya da 2)
nakliyesinden Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın sorumlu olduğu durumlarda sevk
edilirken doğan kayıp ya da hasarlardan sorumludur.
Lenovo ya da Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız gizli, size özel ya da kişisel veriler de
dahil olmak üzere ürün içindeki hiçbir verinizden sorumlu değildir. Ürün bakıma
gönderilmeden ya da iade edilmeden önce bu tür bilgilerin tümünü kaldırmalı ve/ya da
yedeklemelisiniz.
Lenovo’nun kusurundan ya da sorumluluklarını yerine getirmemesinden kaynaklanan
zararınızı talep etmeye hak kazanabileceğiniz durumlar olabilir. Bu tür durumların her
birinde, Lenovo’ya yönelik iddianızın hukuki dayanağı her ne olursa olsun (ihlal, ihmal,
yanlış beyan ve diğer sözleşme ya da haksız fiil iddiaları da dahil olmak üzere),
yürürlükteki kanunlar ile feragat edilemeyen ya da sınırlandırılamayan sorumluluklar
haricinde ve ölçüsünde, Lenovo, uğradığınız doğrudan gerçek hasarlardan, yalnızca ürün
için ödediğiniz ücretle sınırlı olmak koşuluyla sorumludur. Bu sınırlama, Lenovo’nun
yasal olarak yükümlü olduğu bedensel yaralanma (ölüm dahil) ve taşınmaz mallar veya
kişisel maddi mallara verilen hasarlar için geçerli değildir.
Bu sınır ayrıca Lenovo’nun sağlayıcıları, yetkili satıcıları ve Garanti Hizmet Çözüm
Ortağınız için de geçerlidir. Bu, Lenovo’nun, Lenovo’nun sağlayıcılarının, yetkili
satıcılarının ve Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın toplu olarak sorumlu oldukları azami
tutardır.
OLASILIKLARI ÖNCEDEN BİLDİRİLMİŞ OLSA DAHİ, LENOVO,
LENOVO’NUN SAĞLAYICILARI,YETKİLİ SATICILARI YA DA GARANTİ
HİZMET ÇÖZÜM ORTAKLARI, HİÇBİR KOŞULDA AŞAĞIDAKİ
ZARARLARDAN SORUMLU OLMAZLAR: 1) ÜÇÜNCÜ KİŞİLERİN
ZARARLAR NEDENİYLE SİZE YÖNELTTİĞİ İDDİALARDAN; 2)
VERİLERİNİZDEKİ KAYIP YA DA HASARLARDAN; YA DA 3) KAR KAYBI,
GELİR KAYBI, İTİBAR KAYBI YA DA BEKLENEN TASARRUFUN KAYBI DA
DAHİL, ÖZEL, ARIZİ, DOLAYLI ZARARLARDAN YA DA SONUÇTA ORTAYA
ÇIKAN EKONOMİK ZARARLARDAN. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK
DÜZENLERİ, ARIZİ YA DA SONUÇTA ORTAYA ÇIKAN DOLAYLI
ZARARLARIN KAPSAM DIŞI TUTULMASINA YA DA SINIRLANMASINA
İZİN VERMEZ, BU DURUMDA YUKARIDAKİ SINIRLAMA YA DA KAPSAM
DIŞI TUTMALAR SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.
Anlaşmazlıkların Çözümlenmesi
Ürününüzü Kamboçya, Endonezya, Filipinler, Vietnam ya da Sri Lanka’da satın
aldıysanız, bu garanti konusunda ya da garantiyle bağlantılı olarak doğan tüm
anlaşmazlıklar Singapur’da gerçekleşecek tahkim sonucunda karara bağlanır ve bu
garanti, kanunlar ihtilafı dikkate alınmaksızın, Singapur kanunlarına uygun olarak
10 Garanti ve Destek Bilgileri
yürütülür, yorumlanır ve uygulanır. Ürününüzü Hindistan’da satın aldıysanız, garanti
konusunda ya da garantiyle bağlantılı olarak doğan tüm anlaşmazlıklar Hindistan’ın
Bangalore kentinde gerçekleşecek tahkim sonucunda karara bağlanır. Singapur’daki
tahkim, Singapur Uluslararası Tahkim Merkezi’nin o sırada yürürlükte olan Tahkim
Kurallarına (SIAC Kuralları) uygun olarak yürütülecektir. Hindistan’daki tahkim,
Hindistan’da o sırada yürürlükte olan kanunlara uygun olarak yürütülecektir. Hakem
kararı, tarafların itiraz hakkı olmaksızın nihai ve bağlayıcıdır. Herhangi bir hakem kararı,
yazılı olmak kaydıyla konuya ilişkin kararı ve mer’i kanun hükümlerinin uygulanmasıyla
varılan sonuçları belirtir. Tüm tahkim muameleleri, sunulan belgeler de dahil olmak
üzere, İngilizce olarak yürütülür ve bu muamelelerde bu garantinin İngilizce olarak
hazırlanan kopyası diğer tüm dillerdeki kopyalardan öncelikli olarak uygulanır.
Diğer Haklar
BU GARANTİ SİZE BELİRLİ YASAL HAKLAR VERİR VE ÜLKELERE GÖRE
YA DA HUKUK DÜZENLERİNE GÖRE DEĞİŞEBİLEN BAŞKA HAKLARINIZ
DA OLABİLİR. AYRICA, GEÇERLİ YASA YA DA LENOVO İLE YAPTIĞINIZ
YAZILI SÖZLEŞME KAPSAMINDA BAŞKA HAKLARINIZ DA OLABİLİR. BU
GARANTİDEKİ HİÇBİR HÜKÜM, TÜKETİM MALLARININ SATIŞINI
DÜZENLEYEN ULUSAL YASA KAPSAMINDAKİ, SÖZLEŞME İLE FERAGAT
EDİLEMEYEN YA DA SINIRLANDIRILAMAYAN TÜKETİCİ HAKLARI DA
DAHİL OLMAK ÜZERE, YASAL HAKLARI ETKİLEMEZ.
Avrupa Ekonomik Alanı (EEA)
EEA içindeki müşteriler Lenovo’ya aşağıdaki adresten erişebilirler: EMEA Service
Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01, Bratislava,
Slovakya. EEA ülkelerinde satın alınan Lenovo donanım ürünlerine ilişkin garanti
hizmeti ürünün Lenovo tarafından duyurulduğu ve satışa sunulduğu tüm EEA ülkelerinde
alınabilir.
Garanti Bilgileri
Makine Tipi Satın Alındığı Ülke ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti
Hizmetinin
Tipi
6522 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 11
Makine Tipi Satın Alındığı Ülke ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti
Hizmetinin
Tipi
6523 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6524 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6525 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6526 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6528 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
12 Garanti ve Destek Bilgileri
Makine Tipi Satın Alındığı Ülke ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti
Hizmetinin
Tipi
6529 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6530 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6531 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6532 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
6533 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 13
Makine Tipi Satın Alındığı Ülke ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti
Hizmetinin
Tipi
6534 ABD, Kanada, Güney Amerika, Avrupa,
Orta Doğu, Afrika
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Avustralya, Yeni Zelanda, Japonya Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Klavye ve fare - 1 yıl 1
Talep edildiği takdirde, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, gerekirse, ürününüz için
belirlenen garanti hizmeti tipine ve sağlanan hizmete göre onarım ya da parça değiştirme
hizmeti sağlayacaktır. Hizmetin ne zaman sağlanacağı, hizmeti istediğiniz zamana,
parçaların mevcut olup olmadığına ve diğer etkenlere bağlıdır.
Üç (3) yıllık garanti süresinin;
a. ilk iki yılında parça ve işçilik ücretsizdir, üçüncü yıl parça ücretsiz, değiştirme hizmeti
ücretlidir; ve
b. yazılımların yeniden kurulması, disk değişimi gerektiren fiziksel arıza durumu hariç
ücretsiz
Garanti Hizmetinin Tipi
1. Müşteri Tarafından Değiştirilebilir Birim (CRU) Hizmeti
CRU Hizmetinde, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız CRU’ları size takmanız için
gönderir. CRU bilgileri ve değiştirme yönergeleri, ürününüzle birlikte size gönderilir ve
bunlar istek üzerine her zaman Lenovo’dan edinilebilir. Sizin tarafınızdan kolayca
kurulabilecek olan CRU’lar, Kendi kendine hizmet CRU’ları olarak adlandırılırken,
kurulması için bazı teknik beceriler ve araçlar gerektiren CRU’lara İsteğe bağlı hizmet
CRU’ları denir. Kendi kendine hizmet CRU’larının kurulması sizin sorumluluğunuzdadır.
Bazı İsteğe bağlı hizmet CRU’larının kuruluşlarını ürününüz için belirlenen bir garanti
hizmet tipi kapsamında Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın yapmasını isteyebilirsiniz.
Lenovo’nun Kendi kendine hizmet CRU’larını sizin için kurmasını sağlamak amacıyla
Lenovo’dan isteğe bağlı bir hizmet olanağı da satın alabilirsiniz. CRU’lara ve bunların
belirtimlerine ilişkin bir listeyi, ürününüzle birlikte gönderilen yayında veya
www.lenovo.com/CRUs adresindeki Web sitesinde bulabilirsiniz. Eğer varsa, hatalı bir
CRU’yu iade etme gerekliliği, değiştirilecek CRU ile birlikte gönderilen malzemelerde
belirtilecektir. İade gerekliyse: 1) yeni CRU parçasıyla birlikte iade yönergeleri; ücreti
önceden ödenmiş bir iade etiketi ve taşımak üzere bir kutu gönderilir ve 2) arızalı
CRU’yu yeni CRU’yu aldıktan sonra 30 gün içinde Garanti Hizmet Çözüm Ortağınıza
iade etmezseniz, yeni CRU için sizden ücret talep edilebilir.
14 Garanti ve Destek Bilgileri
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28

Lenovo ThinkServer TS200 Warranty And Support Information

Tip
Warranty And Support Information