Sorumluluğun Sınırı
Lenovo, ürün yalnızca 1) Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın zilyedliğindeyken ya da 2)
nakliyesinden Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın sorumlu olduğu durumlarda sevk
edilirken doğan kayıp ya da hasarlardan sorumludur.
Lenovo ya da Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız gizli, size özel ya da kişisel veriler de
dahil olmak üzere ürün içindeki hiçbir verinizden sorumlu değildir. Ürün bakıma
gönderilmeden ya da iade edilmeden önce bu tür bilgilerin tümünü kaldırmalı ve/ya da
yedeklemelisiniz.
Lenovo’nun kusurundan ya da sorumluluklarını yerine getirmemesinden kaynaklanan
zararınızı talep etmeye hak kazanabileceğiniz durumlar olabilir. Bu tür durumların her
birinde, Lenovo’ya yönelik iddianızın hukuki dayanağı her ne olursa olsun (ihlal, ihmal,
yanlış beyan ve diğer sözleşme ya da haksız fiil iddiaları da dahil olmak üzere),
yürürlükteki kanunlar ile feragat edilemeyen ya da sınırlandırılamayan sorumluluklar
haricinde ve ölçüsünde, Lenovo, uğradığınız doğrudan gerçek hasarlardan, yalnızca ürün
için ödediğiniz ücretle sınırlı olmak koşuluyla sorumludur. Bu sınırlama, Lenovo’nun
yasal olarak yükümlü olduğu bedensel yaralanma (ölüm dahil) ve taşınmaz mallar veya
kişisel maddi mallara verilen hasarlar için geçerli değildir.
Bu sınır ayrıca Lenovo’nun sağlayıcıları, yetkili satıcıları ve Garanti Hizmet Çözüm
Ortağınız için de geçerlidir. Bu, Lenovo’nun, Lenovo’nun sağlayıcılarının, yetkili
satıcılarının ve Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın toplu olarak sorumlu oldukları azami
tutardır.
OLASILIKLARI ÖNCEDEN BİLDİRİLMİŞ OLSA DAHİ, LENOVO,
LENOVO’NUN SAĞLAYICILARI,YETKİLİ SATICILARI YA DA GARANTİ
HİZMET ÇÖZÜM ORTAKLARI, HİÇBİR KOŞULDA AŞAĞIDAKİ
ZARARLARDAN SORUMLU OLMAZLAR: 1) ÜÇÜNCÜ KİŞİLERİN
ZARARLAR NEDENİYLE SİZE YÖNELTTİĞİ İDDİALARDAN; 2)
VERİLERİNİZDEKİ KAYIP YA DA HASARLARDAN; YA DA 3) KAR KAYBI,
GELİR KAYBI, İTİBAR KAYBI YA DA BEKLENEN TASARRUFUN KAYBI DA
DAHİL, ÖZEL, ARIZİ, DOLAYLI ZARARLARDAN YA DA SONUÇTA ORTAYA
ÇIKAN EKONOMİK ZARARLARDAN. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK
DÜZENLERİ, ARIZİ YA DA SONUÇTA ORTAYA ÇIKAN DOLAYLI
ZARARLARIN KAPSAM DIŞI TUTULMASINA YA DA SINIRLANMASINA
İZİN VERMEZ, BU DURUMDA YUKARIDAKİ SINIRLAMA YA DA KAPSAM
DIŞI TUTMALAR SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.
Anlaşmazlıkların Çözümlenmesi
Ürününüzü Kamboçya, Endonezya, Filipinler, Vietnam ya da Sri Lanka’da satın
aldıysanız, bu garanti konusunda ya da garantiyle bağlantılı olarak doğan tüm
anlaşmazlıklar Singapur’da gerçekleşecek tahkim sonucunda karara bağlanır ve bu
garanti, kanunlar ihtilafı dikkate alınmaksızın, Singapur kanunlarına uygun olarak
10 Garanti ve Destek Bilgileri