Lenovo ThinkServer RD220 Garanti Ve Destek Bilgileri

Tip
Garanti Ve Destek Bilgileri

Bu kılavuz için de uygundur

ThinkServer Garanti ve Destek Bilgileri
Makine Tipleri: 3729, 3779, 3795, 3796, 3797, 3798, 3818 ve 3819
Garanti ve Destek Bilgileri
Not:
Bu bilgileri ve desteklediği ürünü kullanmadan önce, Bölüm 4, “Özel Notlar”, sayfa 21 içindeki
genel bilgileri okuduğunuzdan emin olun.
Birinci Basım (Haziran 2009)
© Copyright Lenovo 2005, 2009.
Portions © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
İçindekiler
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları .................1
ThinkServer Web sitesi (www.lenovo.com/thinkserver) ..........1
Belgeler ........................1
Yardım ve hizmet .....................2
Aramadan önce .....................2
Hizmet için arama ....................2
Tayvan için Lenovo ürün hizmet bilgisi ..............6
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi ..........7
Garanti Bilgileri .....................12
Suplemento de Garantía para México ...............16
Bölüm 3. Müşteri tarafından değiştirilebilir birimler ........19
Bölüm 4. Özel Notlar ...................21
Ticari Markalar .....................22
© Lenovo 2005, 2009. Portions © IBM Corp. 2005. iii
iv Garanti ve Destek Bilgileri
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları
Bu bölümde, gerekirse, Lenovo ürünlerine ilişkin ek bilgi için nereye gidileceğine,
sisteminizle bir sorun yaşarsanız ne yapacağınıza ve hizmet için kimi arayacağinıza
ilişkin bilgiler yer alır.
ThinkServer Web sitesi (www.lenovo.com/thinkserver)
ThinkServer Web sitesi, sunucu satın alınması, sunucu modelinin büyütülmesi ve
bakımının yapılmasına ilişkin bilgiler ve hizmetler sağlar. Sunucunuza ilişkin güncel
bilgilere ThinkServer Web sitesinden erişebilirsiniz. Ayrıca, www.lenovo.com Web
sitesinde aşağıdaki işlemleri de gerçekleştirebilirsiniz:
v Sunucu modelinize uygun en güncel aygıt sürücüleri ve yazılım güncellemelerini
yükleyebilirsiniz.
v Çevrimiçi elkitaplarına erişebilirsiniz.
v Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi’ne erişebilirsiniz.
v Sunucu modelinize ve desteklenen diğer ürünlere ilişkin sorun giderme ve destek
bilgilerine erişebilirsiniz.
v Ülkeniz ya da bölgenizdeki hizmet ve destek merkezlerinin telefon numaralarını
bulabilirsiniz.
v Size yakın bir garanti hizmet çözüm ortağını bulabilirsiniz.
Belgeler
ThinkServer Documentation DVD’si sunucunuzla birlikte gönderilir ve aşağıdaki
yayınları içerir:
Installation and User Guide (Kuruluş ve Kullanıcı Kılavuzu)
Bu yayın, güvenlik bilgilerini, kuruluş yönergelerini, donanım ve yazılım
gereksinimlerini, parça değiştirme yönergelerini ve yapılandırma yönergelerini
içerir.
Rack Installation Instructions (Raf Kuruluşu Yönergeleri)
Bu yayın, sunucuyu raf kabinine kurmaya ilişkin yönergeleri içerir.
Safety Information (Güvenlik Bilgileri)
Bu çok dilli yayın, Güvenlik ve Düzenleyici Yayılım notlarını içerir.
Sunucunuzla ilgili bir sorun yaşarsanız, ThinkServer Documentation DVD’sinde yer alan
Kuruluş ve Kullanıcı Kılavuzu içindeki sorun giderme ve tanılama bilgilerine başvurun.
Ayrıca http://www.lenovo.com/support adresinde bulunan Donanım Bakımı Elkitabı’na
da başvurabilirsiniz. Donanım Bakımı Elkitabı güvenlik bilgilerini, aksam ve belirtimleri,
yazılım yapılandırma bilgilerini, parça listesini, bileşen değiştirme ve onarma
yordamlarını ve tanılama bilgilerini içerir.
© Lenovo 2005, 2009. Portions © IBM Corp. 2005. 1
Bir yazılım sorunundan şüphelenirseniz, işletim sistemi ya da uygulama programı ile
birlikte gelen README (BENİ OKU) dosyaları ve çevrimiçi yardım da dahil olmak
üzere belgelere bakın.
Lenovo, en son teknik bilgileri alabileceğiniz ve aygıt sürücülerini ve güncellemeleri
yükleyebileceğiniz sayfaları Internet’te sağlar. Bu sayfalara erişmek için
http://www.lenovo.com/support adresine gidin ve yönergeleri izleyin.
Yardım ve hizmet
Bu bölümde, yardım ve hizmet almaya ilişkin bilgiler yer almaktadır.
Aramadan önce
Aramadan önce sorunu kendiniz çözmeye çalışmak için aşağıdaki adımları izleyin:
v Bağlı olduklarından emin olmak için tüm kabloları denetleyin.
v Sistemin ve herhangi bir isteğe bağlı aygıtın açık olduğundan emin olmak için güç
anahtarlarını denetleyin.
v Sisteminizle birlikte gelen ThinkServer Documentation DVD’sinde mevcut sistem
belgelerindeki sorun giderme bilgilerini kullanın.
v Güncellenmiş bilgileri, yeni aygıt sürücülerini ve ipuçlarını denetlemek için
http://www.lenovo.com/support adresindeki Lenovo destek web sitesine gidin.
v Aşağıdaki bilgileri yanınızda bulundurun:
Makine Tipi ve Modeli
Donanım ürünlerinizin seri numaraları
Sorunun açıklaması
Herhangi bir hata iletisinin tam olarak ifadesi
Donanım ve yazılım yapılandırma bilgileri
Hizmet için arama
Garanti süresi boyunca, Müşteri Destek Merkezi aracılığıyla telefonla yardım ve bilgi
alabilirsiniz.
Garanti süresi boyunca şu hizmetlerden yararlanabilirsiniz:
Sorun belirleme
Bir donanım sorununu belirlemekte ve sorunu gidermek için hangi işlemin
gerektiğine karar vermekte size yardımcı olmak üzere eğitimli personel
bulunur.
Donanımı onarma
Sorun garanti kapsamındaki donanımdan kaynaklanıyorsa, uygun hizmet
düzeyini sağlamak üzere eğitimli hizmet personeli bulunur.
2 Garanti ve Destek Bilgileri
Teknik Değişiklik yönetimi
Ürün satıldıktan sonra değişiklikler gerekebilir. Lenovo, donanımınız için
geçerli, seçili Teknik Değişiklikleri (EC’ler) gerçekleştirecektir.
Şu öğeler garanti kapsamında değildir:
v Lenovo için ya da Lenovo tarafından üretilmeyen parçaların ya da garantisi
bulunmayan Lenovo parçalarının değiştirilmesi ya da kullanımı
v Yazılım sorunu kaynaklarının tanımlanması
v Kuruluşun ya da büyütmenin parçası olarak BIOS’un yapılandırılması
v Aygıt sürücülerinde yapılan değişiklikler, dönüşümler ya da büyütmeler
v işletim sistemlerinin kuruluşu ve bakımı
v Uygulama programlarının kuruluşu ve bakımı
Lenovo Destek Web sitesinde (www.lenovo.com/support) destek telefon numaralarının
en güncel listesi bulunur.
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Güney Afrika: +27-11-3028888 ve 0800110756
Orta Afrika: En yakın Lenovo
Çözüm Ortağı ile bağlantı kurun
Arjantin 0810-666-0011 (İspanyolca)
Avustralya 1300-880-917 (İngilizce)
Avusturya 01-211-454-610 (Almanca)
Belçika 02-225-3611 (Felemenkçe, Fransızca)
Bolivya 0800-10-0189 (İspanyolca)
Brezilya Sao Paulo bölgesi içinden yapılan aramalar
(11) 3889-8986
Sao Paulo bölgesi dışından yapılan aramalar
0800-701-4815
Kanada 1-800-426-7378 (İngilizce, Fransızca)
Şili 800-361-213Ücretsiz: 1-888-800-442-488 (İspanyolca)
Çin
(Hong Kong
S.A.R.)
8205-0333 (Kantonca, İngilizce, Mandarin)
Çin
(Macau S.A.R.)
795-9892 (Kantonca, İngilizce, Mandarin)
Kolombiya 1-800-912-3021 (İspanyolca)
Kosta Rika 0-800-011-1029 (İspanyolca)
Hırvatistan 0800-0426
Kıbrıs Rum Kesimi +357-22-841100
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları 3
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Çek Cumhuriyeti +420-2-7213-1316
Danimarka 7010-5150 (Danca)
Dominik
Cumhuriyeti
1-866-434-2080 (İspanyolca)
Ekvador 1-800-426911 (İspanyolca)
Mısır +202-35362525
El Salvador 800-6264 (İspanyolca)
Estonya +372 6776793
+372 66 00 800
Finlandiya +358-800-1-4260 (Fince)
Fransa 0810-631-213 (Fransızca)
Almanya 01805-004618 (Almanca)
Yunanistan +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (İspanyolca)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(İspanyolca)
Macaristan +36-1-382-5720 (Macarca)
+36-1-382-5716
Hindistan 1800-425-6666 (İngilizce)
Endonezya 021-5238 823 (İngilizce)
001-803-606-282 Yalnızca yerel numaralar (Bahasa Endonezya)
+603 8315 6859 (DID) (Direk Dahili Arama) (Bahasa Endonezya)
İrlanda 01-881-1444 (İngilizce)
İsrail +972-3-9142800 (İbranice, İngilizce)
İtalya +39-800-820094 (İtalyanca)
Japonya 0120-03-5555 (Japonca)
Kore 1588-6782 (Kore dili)
Letonya +371 7070360
Litvanya +370 5 278 66 00
Lüksemburg +352-360-385-343 (Fransızca)
Malezya 1800-88-1889 Yalnızca yerel numaralar (İngilizce, Bahasa, Melayu)
+603 8315 6855 (DID) (Direk Dahili Arama) (İngilizce, Bahasa, Melayu)
Malta +35621445566
Meksika 001-866-434-2080 (İspanyolca)
Orta Doğu +44 (0)1475-555-055
Hollanda 020-513-3939 (Felemenkçe)
4 Garanti ve Destek Bilgileri
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Yeni Zelanda 0800-777-217 (İngilizce)
Nikaragua 001-800-220-1830 (İspanyolca)
Norveç 8152-1550 (Norveççe)
Panama 001-866-434-2080 (Ücretsiz)
206-6047
(İspanyolca)
Peru 0-800-50-866 (İspanyolca)
Filipinler 1800-1601-0033 Yalnızca yerel numaralar (İngilizce, Filipin dili)
603-8315 6858 (DID) (Direk Dahili Arama) (İngilizce, Filipin dili)
Polonya +48-22-878-6999 (Polonya dili)
Portekiz +351-21-892-7046 (Portekizce)
Romanya +4-021-224-4015
Rusya +7 (495) 258 6300 Moskova (Rusça)
8 800 200 6300 Ücretsiz (Rusça)
(Rusça)
Singapur 800-6011-343 Yalnızca yerel numaralar (İngilizce)
+603-8315 6859 DID (Direk Dahili Arama) (İngilizce)
Slovakya +421-2-4954-5555
Slovenya +386-1-200-50-60 (Slovence)
İspanya 91-714-7830
90-110-0000
(İspanyolca)
Sri Lanka +9411 2493547
+9411 2493548
(İngilizce)
İsveç 077-117-1040 (İsveççe)
İsviçre 0800-55-54-54 (Almanca, Fransızca, İtalyanca)
Tayvan 886-2-8723-9799
0800-000-700
(Mandarin)
Tayland 1800-060-066 Yalnızca yerel numaralar
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID) (Direk Dahili Arama)
(İngilizce, Tay dili)
Türkiye 00800-4463-2041 (Türkçe)
Birleşik Krallık 08705-500-900 (İngilizce)
Amerika Birleşik
Devletleri
1-800-426-7378 (İngilizce)
Uruguay 000-411-005-6649 (İspanyolca)
Venezuela 0-800-100-2011 (İspanyolca)
Bölüm 1. Bilgi Kaynakları 5
Ülke ya da Bölge Telefon Numarası
Vietnam Kuzey bölgesi ve Hanoi Kentinde:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Güney bölgesi ve Chi Minh Kentinde:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(İngilizce, Vietnam dili)
Garanti koşullarının tam açıklaması için Bölüm 2, “Lenovo Uluslararası Garanti
Bildirimi”, sayfa 7 başlığına başvurun. Garanti hizmeti almak için satın alma belgenizi
saklamalısınız.
Tayvan için Lenovo ürün hizmet bilgisi
6 Garanti ve Destek Bilgileri
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi
L505-0010-01 04/2008
Bu Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi, satmak için değil, yalnızca kendi kullanımınız
için satın aldığınız Lenovo markalı donanım ürünleri için geçerlidir. Bu Lenovo
Uluslararası Garanti Bildirimi’nin diğer dillerde hazırlanan kopyalarına şu adresten
erişebilirsiniz: www.lenovo.com/warranty.
Bu Garantinin Kapsamına Girenler
Lenovo, satın aldığınız her donanım ürününün, garanti süresi boyunca olağan kullanım
durumunda malzeme ve işçilik hatası içermediğini garanti eder. Ürünün garanti süresi,
Lenovo size yazılı olarak başka bir tarih bildirmediği takdirde, satış makbuzunuzda veya
faturanızda belirtilen satın alma tarihinde başlar. Ürününüz için geçerli olan garanti süresi
ve garanti hizmeti tipi aşağıdaki Garanti Bilgileri başlıklı bölümde verilmiştir.
BU GARANTİ SİZE MÜNHASIR GARANTİDİR VE TİCARİLİĞE VE BELİRLİ
BİR AMACA UYGUNLUK İÇİN ZIMNİ GARANTİLER YA DA KOŞULLAR DA
DAHİL, ANCAK BUNLARLA SINIRLI OLMAMAK ÜZERE, HER TÜRLÜ
DİĞER AÇIK YA DA ZIMNİ GARANTİ YA DA KOŞULLARIN YERİNE
GEÇER. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK DÜZENLERİ, AÇIK YA DA ZIMNİ
GARANTİLERİN KAPSAM DIŞI TUTULMASINA İZİN VERMEZ. BU
TAKDİRDE, YUKARIDAKİ KAPSAM DIŞI TUTMA SİZİN İÇİN GEÇERLİ
OLMAZ. BU DURUMDA BU TÜR GARANTİLER YALNIZCA YASALARIN
GEREKTİRDİĞİ SINIRLAR ÖLÇÜSÜNDE GEÇERLİDİR VE GARANTİ
SÜRESİYLE SINIRLIDIR. BU SÜREDEN SONRA HİÇBİR GARANTİ GEÇERLİ
OLMAZ. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK DÜZENLERİ ZIMNİ
GARANTİLERİN NE KADAR SÜREYLE GEÇERLİ OLACAĞI KONUSUNDA
SINIRLAMA YAPILMASINA İZİN VERMEZ. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK
DÜZENLERİ, AÇIK YA DA ZIMNİ GARANTİLERİN KAPSAM DIŞI
TUTULMASINA İZİN VERMEZ. BU TAKDİRDE, YUKARIDAKİ KAPSAM
DIŞI TUTMA SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAZ.
Garanti Hizmetinin Alınması
Ürün, garanti süresi içinde garanti edildiği gibi çalışmazsa, Lenovo’ya ya da yetkili bir
Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’na başvurarak garanti hizmeti alabilirsiniz. Bunların her
birine Garanti Hizmet Çözüm Ortağı denir. Garanti Hizmet Çözüm Ortakları ve
bunların telefon numaralarının bulunduğu bir listeye şu adresten erişebilirsiniz:
www.lenovo.com/support/phone.
© Lenovo 2005, 2009. Portions © IBM Corp. 2005. 7
Garanti hizmeti tüm bölgelerde mevcut olmayabilir ve bölgeden bölgeye farklılık
gösterebilir. Bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın olağan hizmet alanı dışında, garanti
hizmeti için ücret talep edilebilir. Yere özgü bilgileri edinmek için yerel bir Garanti
Hizmet Çözüm Ortağı ile bağlantı kurun.
Sorunların Çözülmesi İçin Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın Yapacakları
Hizmet almak için bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’na başvurduğunuzda, belirlenen
sorun saptama ve çözme prosedürlerini izlemeniz gerekir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız sorununuzu telefonla, e-postayla ya da uzaktan destek
sağlayarak tanılamaya ve çözmeye çalışır. Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız sizi belirtilen
yazılım güncellemelerini yüklemeye ve kurmaya yönlendirebilir.
Bazı sorunlar, Müşteri Tarafından Değiştirilebilir Birim veya CRU olarak
adlandırılan bir parçayı takmanızla da çözümlenebilir. Böyle bir durumda, Garanti
Hizmet Çözüm Ortağınız CRU’yu size takmanız için gönderir.
Sorununuz telefonla ya da uzaktan, yazılım güncellemelerini kurmanızla ya da taktığınız
CRU ile çözülemiyorsa, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, Garanti Bilgileri başlıklı
bölümde açıklanan ve ürününüz için belirlenen garanti hizmeti tipi kapsamında hizmet
almanızı sağlayacaktır.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız ürününüzü onarmanın mümkün olmadığına karar
verirse, ürününüzü en azından işlevsel olarak eşdeğerde bir yenisiyle değiştirir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, ürününüzü onarmanın ya da değiştirmenin mümkün
olmadığına karar verirse, son çare olarak, ürünü satın alırken ödediğiniz ücretin iade
edilmesi için ürünü satın aldığınız yere ya da Lenovo’ya götürmeniz gerekir.
Ürün ya da Parçanın Değiştirilmesi
Garanti hizmeti kapsamında bir ürün ya da parça değiştirildiğinde, değiştirilen eski ürün
ya da parça Lenovo’nun, yerine konan ise sizin malınız olur. Yalnızca, önceden
değiştirilmemiş olan Lenovo ürün ve parçaları değiştirilmeye hak kazanır. Lenovo
tarafından sağlanan değiştirilecek ürün veya parça yeni olmayabilir, ancak iyi çalışır
durumda ve en azından orijinal ürün veya parçayla işlevsel olarak eşdeğerde olacaktır.
Orijinal ürünün kalan garanti süresini dengelemek açısından, değiştirilen ürün veya
parçaya ilişkin garanti verilir.
Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız bir ürün ya da parçayı değiştirmeden önce aşağıdakileri
kabul etmiş sayılırsınız:
1. Garanti kapsamında olmayan tüm aksamları, parçaları, seçenekleri, değişiklikleri ve
bağlantıları çıkarmayı;
2. Ürün ya da parçanın, değiştirilmesini engelleyecek hiçbir yasal zorunluluk ya da
kısıtlama altında olmamasını sağlamayı; ve
8 Garanti ve Destek Bilgileri
3. Ürün veya parçanın sahibi değilseniz, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın hizmet
verebilmesi için ürünün sahibinden yetki almayı.
Ek Sorumluluklarınız
Uygun olduğunda, hizmet isteğinde bulunmadan önce şunları kabul etmiş sayılırsınız:
1. Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın sağladığı hizmet isteği prosedürünü izlemeyi;
2. Üründeki tüm programları ve verileri yedeklemeyi ya da güvenlik altına almayı;
3. Hizmetin yerine getirilebilmesi için Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın tüm sistem
şifrelerinize ya da parolalarınıza ve tesisinize yeterli, özgür ve güvenli olarak
erişmesine olanak tanımayı; ve
4. Kimliği belirli ya da belirlenebilir olan kişiler hakkındaki tüm bilgilerin (Kişisel
Veriler) üründen silindiğini ya da silmediğiniz Kişisel Verilerle ilgili olarak,
yürürlükteki tüm yasalara uygunluk sağlamayı.
Kişisel Bilgilerin Kullanılması
Bu garanti kapsamında hizmet alırsanız, Lenovo, garanti hizmetinizle ilgili bilgileri ve
adınız, telefon numaralarınız ve e-posta adresiniz de içinde olmak üzere erişim
bilgilerinizi saklar, kullanır ve işler. Lenovo bu bilgileri, bu garanti kapsamında hizmet
gerçekleştirmek ve sizin Lenovo ile ilişkinizi geliştirmek için kullanır. Garanti
hizmetimizden memnun kalıp kalmadığınızı öğrenmek ya da sizi geri toplanacak ürünler
ya da güvenlikle ilgili konularda bilgilendirmek için sizinle iletişim kurabiliriz. Bu
amaçlar doğrultusunda, bilgilerinizi yaptığımız herhangi bir ülkeye aktarabilir ve bizim
adımıza hareket eden tüzel kişilere verebiliriz. Ayrıca, yasaların gerekli gördüğü
durumlarda bilgilerinizi açıklayabiliriz.
Bu Garantinin Kapsamı Dışındakiler
Aşağıdakiler bu garantinin kapsamı dışındadır:
v Bir ürünün kesintisiz ya da hatasız çalışması;
v Verilerinizdeki kayıp ya da hasarlar;
v Ürünle birlikte sağlanan ya da sonradan kurulan yazılım programları;
v Hatalı kullanım, kaza, değişiklik, uygun olmayan fiziksel ortam ya da işletim ortamı,
doğal afet, güç kesintileri ya da sizin tarafınızdan yapılan uygun olmayan bir bakım
nedeniyle ortaya çıkan arızalar;
v Yetkili olmayan bir Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın neden olduğu zararlar;
v Lenovo’nun sizden gelen bir istek üzerine Lenovo ürünü ile birlikte sağlayabileceği ya
da Lenovo ürünü ile bütünleştirebileceği ürünler de dahil olmak üzere, tüm üçüncü kişi
ürünlerinde ortaya çıkan arızalar veya bu tür üçüncü kişi ürünlerinin neden olduğu
zararlar; ve
v Herhangi bir teknik soruya ya da nasıl yapılır? türü sorulara ve ürününüzün hazırlığı
ve kuruluşuna ilişkin destek.
Bu garanti, ürün ya da parçaların üzerindeki tanıtım etiketlerinin sökülmesi ya da
değiştirilmesi halinde de geçerliliğini yitirir.
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 9
Sorumluluğun Sınırı
Lenovo, ürün yalnızca 1) Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın zilyedliğindeyken ya da 2)
nakliyesinden Garanti Hizmet Çözüm Ortağı’nın sorumlu olduğu durumlarda sevk
edilirken doğan kayıp ya da hasarlardan sorumludur.
Lenovo ya da Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız gizli, size özel ya da kişisel veriler de
dahil olmak üzere ürün içindeki hiçbir verinizden sorumlu değildir. Ürün bakıma
gönderilmeden ya da iade edilmeden önce bu tür bilgilerin tümünü kaldırmalı ve/ya da
yedeklemelisiniz.
Lenovo’nun kusurundan ya da sorumluluklarını yerine getirmemesinden kaynaklanan
zararınızı talep etmeye hak kazanabileceğiniz durumlar olabilir. Bu tür durumların her
birinde, Lenovo’ya yönelik iddianızın hukuki dayanağı her ne olursa olsun (ihlal, ihmal,
yanlış beyan ve diğer sözleşme ya da haksız fiil iddiaları da dahil olmak üzere),
yürürlükteki kanunlar ile feragat edilemeyen ya da sınırlandırılamayan sorumluluklar
haricinde ve ölçüsünde, Lenovo, uğradığınız doğrudan gerçek hasarlardan, yalnızca ürün
için ödediğiniz ücretle sınırlı olmak koşuluyla sorumludur. Bu sınırlama, Lenovo’nun
yasal olarak yükümlü olduğu bedensel yaralanma (ölüm dahil) ve taşınmaz mallar veya
kişisel maddi mallara verilen hasarlar için geçerli değildir.
Bu sınır ayrıca Lenovo’nun sağlayıcıları, yetkili satıcıları ve Garanti Hizmet Çözüm
Ortağınız için de geçerlidir. Bu, Lenovo’nun, Lenovo’nun sağlayıcılarının, yetkili
satıcılarının ve Garanti Hizmet Çözüm Ortağınızın toplu olarak sorumlu oldukları azami
tutardır.
OLASILIKLARI ÖNCEDEN BİLDİRİLMİŞ OLSA DAHİ, LENOVO,
LENOVO’NUN SAĞLAYICILARI,YETKİLİ SATICILARI YA DA GARANTİ
HİZMET ÇÖZÜM ORTAKLARI, HİÇBİR KOŞULDA AŞAĞIDAKİ
ZARARLARDAN SORUMLU OLMAZLAR: 1) ÜÇÜNCÜ KİŞİLERİN
ZARARLAR NEDENİYLE SİZE YÖNELTTİĞİ İDDİALARDAN; 2)
VERİLERİNİZDEKİ KAYIP YA DA HASARLARDAN; YA DA 3) KAR KAYBI,
GELİR KAYBI, İTİBAR KAYBI YA DA BEKLENEN TASARRUFUN KAYBI DA
DAHİL, ÖZEL, ARIZİ, DOLAYLI ZARARLARDAN YA DA SONUÇTA ORTAYA
ÇIKAN EKONOMİK ZARARLARDAN. BAZI ÜLKELER YA DA HUKUK
DÜZENLERİ, ARIZİ YA DA SONUÇTA ORTAYA ÇIKAN DOLAYLI
ZARARLARIN KAPSAM DIŞI TUTULMASINA YA DA SINIRLANMASINA
İZİN VERMEZ, BU DURUMDA YUKARIDAKİ SINIRLAMA YA DA KAPSAM
DIŞI TUTMALAR SİZİN İÇİN GEÇERLİ OLMAYABİLİR.
Anlaşmazlıkların Çözümlenmesi
Ürününüzü, Kamboçya, Endonezya, Filipinler, Vietnam ya da Sri Lanka’da satın
aldıysanız, bu garanti konusunda ya da garantiyle bağlantılı olarak doğan tüm
anlaşmazlıklar Singapur’da gerçekleşecek tahkim sonucunda karara bağlanır ve bu
garanti, kanunlar ihtilafı dikkate alınmaksızın, Singapur kanunlarına uygun olarak
10 Garanti ve Destek Bilgileri
yürütülür, yorumlanır ve uygulanır. Ürününüzü, Hindistan’da satın aldıysanız, garanti
konusunda ya da garantiyle bağlantılı olarak doğan tüm anlaşmazlıklar Hindistan’ın
Bangalore kentinde gerçekleşecek tahkim sonucunda karara bağlanır. Singapur’daki
tahkim, Singapur Uluslararası Tahkim Merkezi’nin o sırada yürürlükte olan Tahkim
Kurallarına (SIAC Kuralları) uygun olarak yürütülecektir. Hindistan’daki tahkim,
Hindistan’da o sırada yürürlükte olan kanunlara uygun olarak yürütülecektir. Hakem
kararı, tarafların itiraz hakkı olmaksızın nihai ve bağlayıcıdır. Herhangi bir hakem kararı,
yazılı olmak kaydıyla konuya ilişkin kararı ve mer’i kanun hükümlerinin uygulanmasıyla
varılan sonuçları belirtir. Tüm tahkim muameleleri, sunulan belgeler de dahil olmak
üzere, İngilizce olarak yürütülür ve bu muamelelerde bu garantinin İngilizce olarak
hazırlanan kopyası diğer tüm dillerdeki kopyalardan öncelikli olarak uygulanır.
Diğer Haklar
BU GARANTİ SİZE BELİRLİ YASAL HAKLAR VERİR VE ÜLKELERE GÖRE
YA DA HUKUK DÜZENLERİNE GÖRE DEĞİŞEBİLEN BAŞKA HAKLARINIZ
DA OLABİLİR. AYRICA, GEÇERLİ YASA YA DA LENOVO İLE YAPTIĞINIZ
YAZILI SÖZLEŞME KAPSAMINDA BAŞKA HAKLARINIZ DA OLABİLİR. BU
GARANTİDEKİ HİÇBİR HÜKÜM, TÜKETİM MALLARININ SATIŞINI
DÜZENLEYEN ULUSAL YASA KAPSAMINDAKİ, SÖZLEŞME İLE FERAGAT
EDİLEMEYEN YA DA SINIRLANDIRILAMAYAN TÜKETİCİ HAKLARI DA
DAHİL OLMAK ÜZERE, YASAL HAKLARI ETKİLEMEZ.
Avrupa Ekonomik Alanı (EEA)
EEA içindeki müşteriler Lenovo’ya aşağıdaki adresten erişebilirler: EMEA Service
Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01, Bratislava,
Slovakya. EEA ülkelerinde satın alınan Lenovo donanım ürünlerine ilişkin garanti
hizmeti ürünün Lenovo tarafından duyurulduğu ve satışa sunulduğu tüm EEA ülkelerinde
alınabilir.
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 11
Garanti Bilgileri
Ürün Tipi
Satın Alındığı Ülke
ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti Hizmetinin
Tipi
3729 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
3779 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
3795 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
12 Garanti ve Destek Bilgileri
Ürün Tipi
Satın Alındığı Ülke
ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti Hizmetinin
Tipi
3796 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
3797 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
3798 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Bölüm 2. Lenovo Uluslararası Garanti Bildirimi 13
Ürün Tipi
Satın Alındığı Ülke
ya da Bölge Garanti Süresi
Garanti Hizmetinin
Tipi
3818 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 1
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 2
yıl
4ve4
3819 ABD, Kanada, Güney
Amerika, Arjantin,
Meksika, Avrupa, Orta
Doğu, Afrika, Yeni
Zelanda, Avustralya,
Hindistan, Singapur,
Malezya, Endonezya,
Filipinler, Vietnam,
Brunei, Sri Lanka,
Bangladeş,Tayland,
Japonya, Kore, Çin
(Hong Kong S.A.R),
Tayvan
Parçalar ve işçilik - 3
yıl
1ve2
Türkiye Parçalar ve işçilik - 3
yıl
4ve4
Talep edildiği takdirde, Garanti Hizmet Çözüm Ortağınız, gerekirse, ürününüz için
belirlenen garanti hizmeti tipine ve sağlanan hizmete göre onarım ya da parça değiştirme
hizmeti sağlayacaktır. Hizmetin ne zaman sağlanacağı, hizmeti istediğiniz zamana,
parçaların mevcut olup olmadığına ve diğer etkenlere bağlıdır.
Üç (3) yıllık garanti süresinin;
a. ilk iki (2) yılında parça ve işçilik ücretsizdir, üçüncü (3.) yıl parça ücretsiz, değiştirme
hizmeti ücretlidir; ve
b. yazılımların yeniden kurulması, disk değişimi gerektiren fiziksel arıza durumu hariç
ücretsiz değildir.
Garanti Hizmetinin Tipi
14 Garanti ve Destek Bilgileri
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

Lenovo ThinkServer RD220 Garanti Ve Destek Bilgileri

Tip
Garanti Ve Destek Bilgileri
Bu kılavuz için de uygundur