73
6 TEMİZLİK VE BAKIM
• Dikkat!
Buzdolabını temizlemeden önce bağlantı kablosunu elektrik fi şinden veya oto çakmak girişinden çekiniz.
• Dikkat!
Buzdolabını asla akan suyun altına sokmayınız.
• Temizlemek için aşındırıcı deterjanlar veya pütürlü aletler kullanmayınız.
• Buzdolabının içini ve dışını ara sıra ıslak bir bez kullanarak temizleyiniz.
• Soğutucu kapağı sıvı, kum veya toz kaçmasına karşı koruyunuz.
7 PROBLEMLER VE ÇÖZÜMLER
Buzdolabı çalışmıyor ve soğutma pervane-
si dönmüyor (araç çakmak prizine takıldığı
taktirde).
Problem Muhtemel sebep Mümkün olabilecek çözüm
Buzdolabı 230 V ev elektrik ağına
bağlandığı taktirde çalışmıyor ve soğutma
pervanesi dönmüyor (sadece beslenme
donanımlı modeller için).
Pervane dönüyor fakat buzdolabı
soğutmuyor.
Çalışır durumda iken buzdolabının içerisin-
de su birikiyor.
Araç çakmak prizine elektrik gelmiyor.
Soğutma pervanesi dönmüyor.
Havalandırma kanalları kısmen veya
tamamen tıkalı.
Buzdolabı uzun süredir çalışır durumda
olduğundan kondansasyon oluşuyor.
Çoğu araçta çakmağa elektrik gelmesi için
kontak anahtarının açılması gerekiyor.
Oto çakmak girişinin sigortası atmış.
Beslenme donanımı çalışmıyor
.
Termoelektrik modül arızalı (Peltier).
Sigortayı bir benzeri ile değiştirin (şekil.3)
Sigortanın üzerindeki teknik bilgiyi okuyun.
Aracın sigortası atmış.
Ev elektrik bağlantı kablosu arızalı.
Aracın kullanım kılavuzuna bakarak
sigortayı değiştirin.
Kabloyu orijinal bir yeni kablo ile değiştirin.
Soğutma pervanesi arızalı.Müşteri servisine müraacat ediniz. (bakınız:
Garanti).
Müşteri servisine müraacat ediniz. (bakınız:
Garanti).
İç ve dış havalandırma kanallarını kontrol
edin. Buzdolabını daha rahat hava
alabileceği bir yere yerleştirin.
Buzdolabını fi şten çekerek bir bez ile fazla
suyu alınız.
T
ekrar çalıştırmadan önce bir kaç saat
bekleyiniz.
Müşteri servisine müraacat ediniz. (bakınız:
Garanti).
Müşteri servisine müraacat ediniz. (bakınız:
Garanti).
8 GARANTİ
9 İMHA ETME
• Buzdolabı satın alınma tarihinden başlamak üzere uygunsuz kullanımdan kaynaklanması mümkün olmayan fabrikasyon
hatalarına karşı 24 ay süreyle garanti altındadır.
• Ürünün kusurlu olması durumunda, www.giostyle.com internet sitesindeki Gio’style tüketici servisimize başvurmanızı,
veyahut size en yakın yetkili bayimize (kullanım kılavuz kitapçığının arka sayfasında bayilerin listesi mevcuttur) başvurmanızı
rica ederiz.
• Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için aşağıdaki belgelerin elinizde bulunması gereklidir:
- Üzerinde satın alma tarihi yazılı alış faturasının bir nüshası;
- Şikayetin sebebinin açıklaması veya arızanın tanımı.
Ambalaj malzemelerini çevreye dağıtmaksızın uygun çöp kutularına atınız.
Ay
gıtın kullanımdan tamamen ayrılması durumunda, imha edilme metotları ile ilgili bilgi edinebilmek için en yakın
geri dönüşüm merkezine, veyahut yetkili satış bürosuna müracaat edilmelidir.
RAEE (Elektrikli ve Elektronik Alet Atıkları) kollektif sistemi değişik tiplerde ve farklı kullanımlar için elektrikli ve
elektronik aletler üreten / pazarlayan şirketlerden oluşmuştur.
151/05 sayılı Kanun Hükmünde Kararname RAEE’ lerin toplama ve işleme faaliyetlerinin masrafl arının üreticilere
ait olduğunu ve bunların üyesi oldukları kollektif sistem kanalıyla ilgili yasalar çerçevesinde bağlı oldukları yüküm-
lülükleri yerine getirmeleri gerektiğini belirlemektedir.
Gio’Style Lifestyle S.p.A. 151/05 sayılı Kanun Hükmünde Kararname tarafından belirlenen RAEE (Elektrikli
ve Elektronik Ev Aletleri) lerin nakliyesi, yeniden kullanımı, toplanması, dönüştürülmesi ve imha edilme-
si hususlarındaki fi
ilî ve malî yükümlülüklerini yerine getirmek için Remedia Konsorsiyumu’ na iştirak
etmişlerdir.