Pabuç aralık parçası
(kırmızı)
Yaylı rondela
M666
M666
Çatal pim
Fren pabuçları
Yağ boșaltma için boșluk
sağlayıcı
M666
Fren pabuçları
M666
M666
Yaylı rondela
Çatal pim
■ Rotorun takılması
SM-RT81L / RT67L (203 mm)
SM-RT81M / RT67M (180 mm)
SM-RT81S / RT67S (160 mm)
Bu ürünü monte etmek için așağıdaki aletler gereklidir.
Kullanım yeri
Rotor kilitleme bileziği
Fren kolu tespit civatası
Gövde tespit civatası
Fren pabucu tespit mili
Fren kolu hava alma vidası
Kablo desteği
Fren hortumu tespit civatası
Hava alma nipeli
Hava alma
TL-LR15
4 mm Alyen anahtarı
5 mm Alyen anahtarı
Adaptör (post tipi) tespit civatası 5 mm Alyen anahtarı
3 mm Alyen anahtarı / Radyo pensesi
2.5 mm Alyen anahtarı
Yıldız tornavida #2
8 mm somun anahtarı /
3 mm, 4 mm Alyen anahtarı
7 mm lokma anahtarı
SM-DISC, Șırınga
Alet
Teknik Servis Talimatı SI-8JZ0A-004
Disk Fren Sistemi
En iyi performansı sağlamak için așağıda verilen kombinasyonları kullanmanız tavsiye edilir.
■ Hortumun takılması
■ Fren kolunun montajı
Fren kolunu șekilde gösterildiği gibi sabitleyin. (Çalıșma
sırasında fren kolunun vites koluna değip değmediğini
kontrol edin. Aynı zamanda, vites kolunun Servis Talimatına
da bakın. Bazı tipler, vites kolu tespit civatalarının konumu
nedeniyle ilk önce vites kolunun takılmasını gerektirebilir.)
Parçaları karbon kadro/gidon yüzeylerine takarken, karbon
malzemenin hasar görmesine neden olabilecek așırı sıkmayı
veya parçalar için tespit kuvvetinin eksikliğine neden
olabilecek yetersiz sıkmayı engellemek için, karbon kadro/
parça üreticisinin sıkma torku tavsiyesine uyun.
Fren kolu Sıkma torku:
6-8 N•m
Rotor kilitleme
bileziği
TL-LR15
C-șekilli kılavuzlar ve normal tipte
kablo dayamaları için, özel
Shimano kablo desteğini
kullanarak (ayrıca satılır) șekilde
görüldüğü gibi emniyete alın.
Fren kolunu birkaç kez çalıștırın ve frenlerin normal șekilde çalıșıp çalıșmadığını kontrol
edin. Aynı zamanda, herhangi bir yağ sızıntısı olup olmadığını görsel olarak kontrol edin.
Sıkma torku:
0.3-0.5 N•m
<C-șekilli kılavuz> <Normal tipte kablo dayaması>
■ Fren pabucu değișimi
Bakım
Not: Bu fren sistemi, fren pabuçları așındıkça pistonların dıșarıya doğru çıkarak
rotorla fren pabuçları arasındaki mesafeyi otomatik olarak ayarlanmasını
sağlayacak șekilde tasarlanmıștır. Bu yüzden fren pabuçlarını değiștirirken
pistonları orijinal pozisyonlarına doğru geri itmeniz gerekir.
5. Fren kolunu birkaç defa sıkıp bırakarak sistemin çalıșmasının sertleșip sertleșmediğini
kontrol edin.
6. Pabuç aralık parçalarını çıkarın; tekerleği takın ve daha sonra rotor ve fren gövdesi
arasında temas olup olmadığını kontrol edin. Eğer fren gövdesiyle rotor temas ediyorsa,
"Fren gövdesinin takılması" kısmına bakarak ayar yapın.
■ Pistonlar doğru șekilde çalıșmadığında yapılan ayar
Fren gövdesi mekanizması iki piston içerir. Eğer bu pistonlar uygun șekilde çalıșmazsa
veya çıkıș hareketleri düzgün değilse veya fren pabuçları rotorla temas halinde kalıyorsa,
așağıdaki ișlemi uygulayarak pistonları ayarlayın.
1. Tekerleği ve fren pabuçlarını çıkarın. Pistonları ve çevresindeki alanı temizleyin.
2. Düz șekilli bir alet kullanmak suretiyle, zarar vermemeye dikkat ederek pistonları
gittikleri yere kadar düz șekilde arkaya doğru bastırın. Pistonları keskin bir aletle
itmeyin. Aksi halde pistonlar hasar görebilir.
3. Fren pabuçlarını ve pabuç aralık parçalarını (kırmızı) takın .
4. Fren kolunu gittiği yere kadar bastırın ve daha sonra birkaç defa daha çalıștırarak iki
pistonun da kendi bașlangıç konumlarına hareket etmelerini sağlayın.
5. Pabuç aralık parçasını çıkarın; tekerleği takın ve daha sonra rotor ve fren pabuçları
arasında temas olup olmadığını kontrol edin. Eper temas varsa, montaj civatalarını
gevșetin ve teması engelleyecek șekilde ayarlayın.
■ Mineral yağ değișimi
Ciddi bir renk değișimi olușmușsa, rezervuar tankı içerisindeki yağı
değiștirmeniz tavsiye edilir.
Hava alma nipeline ucunda torba bulunan bir boru bağlayın ve hava alma
nipelini açarak yağı boșaltın. Bu sırada fren kolunu çalıștırmanız yağın dıșarı
akmasını kolaylaștıracaktır. Yağı boșalttıktan sonra, taze fren yağı doldurun
(bkz: Mineral yağ ilave edilmesi ve havanın alınması). Sadece orijinal Shimano
mineral yağı kullanın.
Atık yağı ülkenizdeki ve/veya bölgenizdeki yönetmeliklere uygun olarak atın.
■ SL-M780-I ve the BL-M785/T785/S700/M666'nın montajı
1. Șekilde görüldüğü gibi fren kolunun kelepçeli bandını açmak için 2 mm Alyen
anahtarı kullanın.
2. Vites kolu braketinin kancasını fren kolu
braketindeki deliğe sokun ve ardından gidona
monte etmek için özel somunu ve özel
civatayı geçici olarak sıkın.
3. Vites kolunu fren koluna tespit etmek için
4 mm Alyen anahtarı kullanın.
Bu servis talimatıyla birlikte "Madeni yağ ilave edilmesi ve havanın
alınması" ve "Madeni yağ ilave edilmesi ve havanın alınması (fren gövdesi
hava alam vidası kullanıldığında)" bölümlerindeki servis talimatına bakın.
Hortumun takılmasıyla ilgili ayrıntılı bilgi için, SM-BH90-SB fren hortumu (SI-8JA0A) Servis
Talimatına bakın.
Takarken hortumun bükülmesine izin vermeyin. Fren gövdesinin ve kolların șekillerde görülen
konumlarda olduğundan emin olun.
Montaj
■ Tekerlek jant teli dizilimi
Jant tellerinin șekilde görüldüğü gibi dizildiğinden emin olun.
Radyal montaj kullanılamaz.
Jant tellerini, ön tekerleğin sol yanı (rotorun monte edildiği yan) ve arka
tekerleğin sol ve sağ yanı için Șekil 1'de görüldüğü gibi, ön tekerleğin sağ yanı
için ise Șekil 2'de görüldüğü gibi dizin.
Uluslararası standartta montajlar için, post tipi montajlarda adaptörleri fren gövdesine takın.
(Ayrı ön ve arka adaptörler kullanılabilir.)
1. Önce adaptörü monte edin ve ardından fren gövdelerini geçici olarak adaptöre sabitleyin.
(Fren gövdeleri kenarlara hareket edebilmelidir.)
2. Fren koluna basarak rotorun pabuçlar tarafından sıkıștırılmasını sağlayın ve daha sonra fren
gövdesi tespit civatalarını sıkın.
Serbest kurslu
ayar vidası
Rotor
Pabuç
Temas
Pabuç temas
noktası
■ Serbest kurs ayarı
Serbest kurs ayar vidası gevșetildiğinde, fren kolunun serbest kursu
artırılarak istediğiniz ayarı yapabilmeniz sağlanacaktır.
Uzanım ayar civatası
■ Uzanım ayarı
Kursu artırmak için ayar civatasını (saat yönünde) sıkın; kursu azaltmak için
ayar civatasını (ters saat yönünde) gevșetin.
< BL-M785 >
< BL-M785 / M666 >
Kanca
İtin
Kelepçe
Civata (M5 x 17.5 mm)
Somun
1
1
2
2
Sıkma torku:
4 N•m
4. Fren kolunun kelepçeli bandını tespit
etmek için 4 mm Alyen anahtarı kullanın.
Sıkma torku:
6-8 N•m
Genel Güvenlik Bilgileri
UYARI
• 203 mm ve 180 mm rotorlar, 160 mm rotorlardan daha yüksek bir frenleme kuvveti sağlar.
Frenleri kullanmadan önce frenleme özelliklerine iyice alıștığınızdan emin olun.
• Lütfen, tekerleği takarken veya tekerleğe herhangi bir servis ișlemi yaparken
parmaklarınızı döner disk fren rotorundan uzak tutma konusunda son derece
dikkatli olun. Rotor, hareket halindeyken parmaklarınızı ciddi șekilde
yaralayabilecek keskinliğe sahiptir.
• Kaliper ve rotor, frenler çalıșırken ısınır. Bu nedenle, sürüș sırasında veya
bisikletten indikten hemen sonra bu parçalara dokunmayın. Aksi halde elleriniz yanabilir.
Frenleri ayarlamaya bașlamadan önce fren bileșenlerinin yeteri kadar soğumuș olup olmadığını
kontrol edin.
• Gerekli frenleme mesafesi yağmurlu havada daha uzun olacaktır. Hızınızı azaltın ve frenleri
erken ve nazikçe uygulayın.
• Eğer yol yüzeyi ıslaksa, lastikler daha kolay kayabilir. Lastiklerin kayması bisikletten düșmenize
neden olabilir. Bu duruma meydan vermemek için, hızınızı azaltın ve frenleri erken ve nazikçe
uygulayın.
• Bisikleti sürmeden önce daima ön ve arka frenlerin doğru șekilde çalıștığından emin olun.
• Eğer rotor çatlarsa veya deforme olursa yeni bir rotorla değiștirilmelidir.
• Eğer rotor 1.5 mm kalınlığa veya alüminyum yüzey açığa çıkıncaya kadar așınmıșsa rotoru
yenisiyle değiștirin.
• Rotora veya fren pabuçlarına yağ veya gres bulaștırmamaya dikkat edin. Aksi takdirde frenler
doğru șekilde çalıșmayabilir.
• Eğer pabuçlara yağ veya gres bulașmıșsa, pabuçları yenileriyle değiștirin.
Eğer rotora yağ veya gres bulașmıșsa rotoru temizleyin. Eğer bu ișlem
yapılmazsa frenler hatalı çalıșabilir.
• Bisikleti sürmeden önce, her bir pabuç kalınlığının 0.5 mm veya daha fazla
olduğunu kontrol edin.
• Frenlerin sürekli olarak uygulanması halinde buhar kabarcığı teșekkülü
olușabilir. Bu durumu gidermek için, kolu ani olarak serbest bırakın.
• Sadece orijinal Shimano mineral yağı kullanın. Bașka yağ tiplerinin kullanılması frenin
çalıșmasıyla ilgili problemlere neden olabilir ve sistemi kullanılmaz hale getirebilir.
• Sadece kutusu yeni açılmıș olan yağı kullanın; hava alma nipelinden akıtılmıș olan yağı tekrar
kullanmayın. Eski veya kullanılmıș yağlar, fren sisteminde buhar kabarcığı teșekkülüne yol
açabilecek su içerebilir.
• Fren sistemine su veya hava kabarcıkları girmemesine dikkat edin. Aksi takdirde buhar
kabarcığı teșekkülü olușabilir. Hava alma vidalarını çıkarırken özellikle dikkatli olun.
• Fren hortumunun uzunluğunu ayarlamak için hortumu keserken veya fren hortumunu soldan
sağa veya sağdan sola değiștirirken, Servis talimatının "Madeni yağ ilave edilmesi ve havanın
alınması" bölümünde verilen (4), (8) ila (12) adımlarını uygulayarak hortumdaki havayı
boșalttığınızdan emin olun.
• Bisiklet ters çevrildiğinde veya yana yatırıldığında fren sisteminin rezervuar tankında hava
kabarcıkları bulunabilir ve hava alma vidaları tekrar takıldığında burada kalmaya devam edebilir
veya uzun süre kullanımlarda fren sisteminin çeșitli kısımlarında birikebilir. Bu disk fren sistemi
ters çevrilmeye uygun olarak tasarlanmamıștır. Eğer bisiklet ters çevrilir veya yana yatırılırsa,
rezervuar tankı içindeki hava kabarcıkları fren kolları yönünde hareket edebilir. Eğer bisiklet bu
durumda kullanılırsa, frenlerin çalıșmaması ve ciddi bir kaza meydana gelmesi tehlikesi söz
konusudur. Eğer bisiklet ters çevrilmiș veya yana yatırılmıșsa, bisikleti sürmeden önce fren
kolunu birkaç defa çalıștırarak frenlerin normal șekilde çalıștığından emin olun. Eğer frenler
normal șekilde çalıșmıyorsa, așağıdaki ișlemi uygulayarak ayarlayın.
• Eğer yağ sızıntıları varsa, derhal frenleri kullanmayı kesin ve uygun tamir ișlemlerini yapın. Eğer
yağ sızdırırken bisikleti sürmeye devam ederseniz, frenlerin aniden çalıșmaz hale gelme
tehlikesi söz konusudur.
• Eğer çabuk bağlantı kolu rotorla aynı taraftaysa, kolun rotora temas etme tehlikesi söz
konusudur. Bu nedenle, temas olup olmadığını kontrol edin.
• Bisikletinizin fren sisteminin çalıșmasını iyice anlamanız önemlidir. Bisikletinizin fren sistemini
uygun șekilde kullanmamanız kontrolünüzü kaybetmenize veya kaza yaparak ciddi șekilde
yaralanmanıza neden olabilir. Kullanım her bisiklette farklılık gösterebilir. Bu nedenle (fren kolu
kuvveti ve bisiklet kontrol özellikleri dahil) uygun fren yapma tekniğini ve bisikletinizin çalıșma
șeklini öğrendiğinizden emin olun. Bunun için bisiklet satıcınıza danıșın ve bisikletinizin
kullanım kılavuzunu inceleyin. Pratik yaparak sürüș ve fren yapma tekniğinizi geliștirin.
• Eğer ön fren çok güçlü uygulanırsa tekerlek kilitlenebilir ve bisiklet öne doğru devrilerek ciddi
yaralanmaya sebebiyet verebilir.
• Shimano disk fren sistemleri tandem tipte bisikletlerle uyumlu değildir. Tandem tipte bisikletler
büyük bir toplam ağırlığa sahip olduklarından, fren ișlemi sırasında fren sistemi üzerindeki yük
artar. Eğer hidrolik disk frenler tandem tipte bisikletlerle kullanılırsa, yağ sıcaklığı çok yükselir
ve fren hortumlarında buhar kabarcığı teșekkülü veya kırılmalar olușarak frenlerin arıza
yapmasına neden olabilir.
• Parçaları monte etmeden önce servis talimatını dikkatli bir șekilde okuyun. Gevșek, așınmıș
veya hasar görmüș parçalar, bisikletin devrilmesine ve ciddi yaralanmaya neden olabilir.
Sadece orijinal Shimano yedek parçalarını kullanmanızı șiddetle tavsiye ederiz.
• Bu Teknik Servis Talimatını dikkatli bir șekilde okuyun ve daha sonra bașvurmak üzere güvenli
bir yerde muhafaza edin.
• G01A, G01S, F01A fren pabuçları, frenler çalıșırken pabuçlar ve rotor arasında üretilen gürültü
miktarını azaltmak için tasarlanmıștır. Bu tip pabuç için G03S/F03C pabuçlarına kıyasla daha
uzun bir alıștırma süresi gereklidir.
■ Mineral yağın kullanılması
• Kullanım sırasında emniyet gözlüğü kullanın ve göz temasından kaçının. Gözlerle temas
halinde tahriș olușabilir. Gözlerle temas halinde derhal temiz suyla yıkayın ve bir doktora
bașvurun.
• Kullanım sırasında eldiven giyin. Ciltle temas döküntülere ve rahatsızlık hissine neden olabilir.
Ciltle temas halinde, sabunlu suyla iyice yıkayın.
• Yağ buğusunun veya buharın solunması mide bulantısına neden olabilir. Bir maske kullanarak
burnunuzu ve ağzınızı kapatın ve ișlemi iyi havalandırılan bir yerde yapın. Eğer buğu veya
buhar solursanız, derhal temiz havalı bir alana gidin. Üzerinize bir battaniye örtün. Vücudunuzu
sıcak ve dengeli tutarak tıbbi destek isteyin.
• Bir șey içmeyin. Bu, kusmanıza veya ishal olmanıza neden olabilir.
• Çocukların ulașamayacağı bir yerde muhafaza edin.
• Yağ kabını kesmeyin, ısıtmayın, kaynak yapmayın veya basınç uygulamayın. Bu, patlamaya
veya yangına neden olabilir.
• Kullanılan Yağın Atılması: atma ișlemi için bölgesel ve/veya ülke genelinde geçerli yasalara
uyun. Yağı atmak için hazırlarken dikkatli olun.
• Talimatlar: İçerisine yabancı nesneler ve nem girmesini engellemek için kabı kapalı tutun ve
doğrudan güneș ıșığı ve ısıya maruz kalmayan serin ve karanlık bir yerde saklayın.
UYARI
Buhar kabarcığı teșekkülü, fren sistemi içerisindeki yağın ısınmasıyla sistem içerisinde
bulunan su veya hava kabarcıklarının genișlemesi olayıdır. Bu olay, fren kolu darbesinde ani
bir artıșa yol açabilir.
<Eğer kola basıldığında fren çalıșması yavașsa>
Fren koluna birkaç kez yavașça basın ve kabarcıkların rezervuar tankına dönmesini bekleyin.
Daha sonra hava alma vidalarını çıkararak kabarcıklar kalmayıncaya kadar rezervuar tankına
mineral yağ doldurmanız tavsiye edilir.
Eğer frenler yine de ağır çalıșıyorsa, fren sisteminin havasını alın. (Bkz: "Mineral yağ ilavesi ve
havanın alınması".)
■ Alıșma süresi
• Disk frenlerin bir alıșma süresi vardır. Alıșma süresi ilerledikçe frenleme kuvveti
kademeli olarak artar. Frenlerin alıșma süresi içerisinde frenleme gücündeki
artıșa dikkat edin. Aynı durum fren pabuçları veya rotor değiștirildiğinde de
gerçekleșir.
■ Bir kompresörle temizlerken
• Bir kompresör kullanarak iç parçaları temizlemek için fren gövdesini
söküyorsanız, basınçlı havayla gelen nemin fren bileșenleri içerisinde
kalabileceğine dikkat edin. Fren gövdesini tekrar takmadan önce fren
bileșenlerinin yeteri kadar kurumasına izin verin.
Not
• 203 mm ve 180 mm rotorlar arazi sürüșü bisikletleri için kullanılan 160 mm
rotorlardan daha büyük çapa sahiptir ve dolayısıyla bu rotorların esnekliği daha
fazladır. Bu nedenle fren pabuçlarıyla temas edebilirler.
• Eğer fren gövde bağlantısı ve mil yuvası paralel değilse, rotor ve gövde birbirine
temas edebilir.
• Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye edilir.
Pabuç aralık parçaları, tekerlek çıkarılırken fren koluna basılması durumunda
pistonun dıșarı çıkmasını engelleyecektir.
• Eğer pabuç aralık parçaları takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston
normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Fren pabuçlarının yüzeylerine hasar
vermemeye dikkat etmek suretiyle düz bașlı bir tornavida veya benzeri bir alet
kullanarak fren pabuçlarını geriye bastırın. (Eğer fren pabuçları takılı değilse, düz
șekilli bir alet kullanmak suretiyle zarar vermemeye dikkat ederek pistonları düz
olarak arkaya doğru bastırın.)
Eğer fren pabuçlarını veya pistonları geriye bastırmakta zorlanıyorsanız, hava
alma vidalarını çıkararak tekrar deneyin. (Bu sırada rezervuar tankından bir
miktar yağ tașabilir.)
• Fren sisteminin temizleme ve bakım ișlemlerini yaparken izopropil alkol, sabunlu
su veya kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik maddeleri veya
susturucu maddeler kullanmayın. Bunlar conta v.b. parçalara hasar verebilir.
• Fren gövdesini sökerken pistonları çıkarmayın.
• Parçalar doğal așınmaya ve normal kullanımdan kaynaklanan bozulmaya karșı
garantili değildir.
SI-8JZ0A-004-05
Tekerleğin
dönme yönü
Ön sol Arka sağ Ön sağ
Șekil 2 Șekil 1
* Diğer dillerde Servis Talimatı için, bkz: http://techdocs.shimano.com
Lütfen dikkat: teknik özelliklerde önceden haber verilmeden değișiklik yapılabilir. (Turkish)
<Sağ kol için>
Fren
gövdesi
Fren kolu
<Sol kol için>
■ Fren gövdelerinin takılması ve hortumun
emniyete alınması.
• Yağ boșaltma boșluk sağlayıcısını (sarı)
sökün ve rotorlu tekerleği kadroya takın.
• Fren pabuçlarını takın.
Sıkma torku:
2-4 N•m
Kanatlı pabuç
Kanatlı pabuçlar önde ve
arkada kanatlara sahiptir
ve șekilde görüldüğü gibi
monte edilmelidir.
Pabuç baskı yayını șekilde görüldüğü biri
yerleștirin. (Yay üzerinde sol (L) ve sağ (R)
ișaretleri bulunur.)
Fren kolu ucunda Gövde ucunda
Hortum
Banjo
O-halkaları
Bağlantı civatası
Bağlantı parçası
Zeytin
Kapak
8 mm somun anahtarı
Pabuç baskı yayı
Sıkma torku:
5-7 N•m
< Ön > < Arka >
Sıkma torku:
6-8 N•m
Fren gövdesi
Rotor
Adaptör
Gövde tespit
civataları
Gövde tespit
civataları
Adaptör tespit
civataları
Adaptör tespit
civataları
● Uluslararası standart montaj tipi
● Post bağlantı tipi
(Fren gövdesinin kenarlara hareket
edebilmesi için) fren gövdesini geçici olarak
kadroya monte edin; fren koluna basarak
rotorun pabuçlar tarafından sıkıștırılmasını
sağlayın ve daha sonra fren gövdesi tespit
civatalarını sıkın.
Gövde tespit
civataları
Civataların gevșemesini engellemek için aksesuar kapaklarını șekilde görüldüğü gibi monte
edin.
< Ön > < Arka >
Rondelalar
Rondelalar
Rondelalar
Post tipi
1. Tekerleği kadrodan ayırın ve șekilde
gösterildiği gibi fren pabuçlarını
çıkarın.
Eğer yağ değișiminden sonra pabuçlara yağ bulașıyorsa veya fren pabuçları 0.5 mm'ye
kadar așınmıșsa veya pabuç baskı yayları rotorla temas ediyorsa fren pabuçlarını
değiștirin.
2. Pistonları ve çevresindeki alanı temizleyin.
3. Düz șekilli bir alet kullanmak suretiyle, zarar
vermemeye dikkat ederek pistonları gittikleri yere
kadar düz șekilde arkaya doğru bastırın. Pistonları
keskin bir aletle itmeyin. Aksi halde pistonlar hasar
görebilir.
4. < BR-M785/S700 >
Yeni fren pabuçlarını takın ve pabuç
aralık parçalarını (kırmızı) monte edin.
Bu sırada yaylı rondelaları da takmayı
unutmayın.
< BR-M666 >
Yeni fren pabuçlarını takın ve pabuç
aralık parçalarını (kırmızı) monte edin.
Daha sonra, çatal pimi bükerek açın.
Piston
Sıkma torku:
2-4 N•m
Uzanım ayar civatası
Fren pabuçları
M666
M666
Çatal pim t
3 mm Alyen anahtarı
4 mm Alyen anahtarı
Sıkma torku
Alyen anahtarı 3 mm: 5-7 N•m
Alyen anahtarı 4 mm : 8-10 N•m
Sıkma torku:
40-50 N•m
Sıkma torku:
6-8 N•m
2 mm 0.5 mm
< Ön >
Not :
Somunu ters olarak takmayın.
Eğer somun ters takılırsa fren kolunu
gidonlara tespit etmek mümkün olmayacak
ve hasara sebebiyet verecektir.
Arka sol
*
BR-S700, sadece resin pabuçlarla (G01A, G01S, F01A)
kullanım içindir.
Fren gövdesi
Fren Kolu
Rotor
Hortum
Kablo Desteği
BR-M785
/
BR-S700 *
/
BR-M666
BL-M785 / BL-T785
BL-S700 / BL-M666
SM-RT81 / RT67
SM-BH90-SB
SM-HANG
Mineral Yağ
Fren pabucu ünitesi
Kanatsız Kanatlı
Resin Pabuçlar
Metal Pabuçlar
SM-DB-OIL
G01A / G01S
G03S
F01A
F03C
< BL-T785 / S700 >