6. Fren kolunu birkaç defa sıkıp bırakarak
sistemin çalıșmasının sertleșip
sertleșmediğini kontrol edin.
7. Pabuç aralık parçalarını çıkarın; tekerleği takın ve daha sonra rotor ve fren bacağı
arasında temas olup olmadığını kontrol edin. Eğer fren bacağıyla rotor temas ediyorsa,
“Fren bacağının takılması” kısmına bakarak ayar yapın.
8. Yağ düzeyini kontrol ettikten sonra rezervuar tankının kapağını kapatın.
9. Fren kolunu tekrar orijinal konumuna getirin.
Teknik Servis Talimatı SI-8FF0A-002
Genel Güvenlik Bilgileri
UYARI
• Tepe iniși bisiklet sürüșü ve serbest sürüș, doğal olarak tehlikeli faaliyelerdir. Ciddi
yaralanmaya ve hatta ölüme yol açabilecek bir kazaya karıșma riski vardır. Koruyucu
bașlık ve elbise giymeniz ve sürüșten önce bisikletinizin tüm güvenlik kontrollerini
yapmanız șiddetle tavsiye edilir. Lütfen sürüșünüzün tehlike sorumluğunun kendinize
ait olduğunu ve tecrübe ve yeteneklerinizi çok dikkatli șekilde değerlendirmek
zorunda olduğunuzu unutmayın.
• M810 fren sistemi, tepe iniși bisiklet sürüșü ve serbest sürüș için tasarlanmıștır ve frenleme
performansı diğer frenlerin performansından çok daha yüksektir. Sürücü, bisikleri yukarıda
açıklandığı gibi sürmeden önce kontrollü bir çevrede bu frenin yüksek performansına
alıșmalıdır. Eğer kendinizi bu frenin performans düzeyine alıștırmazsanız, ciddi yaralanmaya
ve hatta ölüme neden olabilecek bir kazaya karıșabilirsiniz. Ayrıca, bu frenlerin performansı
șehir caddelerinde sürüș için uygun değildir. Eğer bisikletin caddelerde kullanılması
kaçınılmazsa, sürüș sırasında son derece dikkatli olunmalıdır.
• Lütfen, tekerleği takarken veya tekerleğe herhangi bir servis ișlemi
yaparken parmaklarınızı döner disk fren rotorundan uzak tutma
konusunda son derece dikkatli olun. Rotor, hareket halindeyken
parmaklarınızı ciddi șekilde yaralayabilecek keskinliğe sahiptir.
• Fren kolları ve rotor, frenler çalıșırken ısınır. Bu nedenle, sürüș sırasında
veya bisikletten indikten hemen sonra bu parçalara dokunmayın. Aksi halde elleriniz
yanabilir. Frenleri ayarlamaya bașlamadan önce fren bileșenlerinin yeteri kadar soğumuș
olup olmadıklarını kontrol edin.
• Gerekli frenleme mesafesi yağmurlu havada daha uzun olacaktır. Hızınızı azaltın ve frenleri
erken ve nazikçe uygulayın.
• Eğer yol yüzeyi ıslaksa, lastikler daha kolay kayabilir. Lastiklerin kayması bisikletten
düșmenize neden olabilir. Bu duruma meydan vermemek için, hızınızı azaltın ve frenleri
erken ve nazikçe uygulayın.
• Bisikleti sürmeden önce daima ön ve arka frenlerin doğru șekilde çalıștığından emin olun.
• Rotora veya fren pabuçlarına yağ veya gres bulaștırmamaya dikkat edin. Aksi takdirde
frenler doğru șekilde çalıșmayabilir.
• Eğer pabuçlara yağ veya gres bulașmıșsa, pabuçları değiștirmeniz gerekir. Eğer rotora yağ
veya gres bulașmıșsa, rotoru temizleyin. Eğer bu ișlem yapılmazsa, frenler hatalı çalıșabilir.
• Bisikleti sürmeden önce, her bir pabuç kalınlığının 0.5 mm veya daha fazla olduğunu
kontrol edin.
• Frenlerin sürekli olarak uygulanması halinde buhar kabarcığı teșekkülü olușabilir. Bu
durumu gidermek için, kolu ani olarak serbest bırakın.
• Sadece orijinal Shimano mineral yağı kullanın. Bașka yağ tiplerinin kullanılması frenin
çalıșmasıyla ilgili problemlere neden olabilir ve sistemi kullanılmaz hale getirebilir.
• Sadece kutusu yeni açılmıș olan yağı kullanın; hava alma nipelinden akıtılmıș olan
yağı tekrar kullanmayın. Eski veya kullanılmıș yağlar, fren sisteminde buhar kabarcığı
teșekkülüne yol açabilecek su içerebilir.
• Fren sistemine su veya hava kabarcıkları girmemesine dikkat edin. Aksi takdirde buhar
kabarcığı teșekkülü olușabilir. Rezervuar tankının kapağını çıkarırken özellikle dikkatli olun.
• Fren hortumunun uzunluğunu ayarlamak için hortumu keserken veya fren hortumunu
soldan sağa veya sağdan sola değiștirirken, Servis talimatının “Madeni yağ ilave edilmesi
ve havanın alınması” bölümünde verilen (5), (8) ila (10) adımlarını uygulayarak hortumdaki
havayı boșalttığınızdan emin olun.
• Bisiklet ters çevrildiğinde veya yana yatırıldığında fren sisteminin rezervuar tankında
hava kabarcıkları bulunabilir ve rezervuar tankı kapağı tekrar takıldığında burada kalmaya
devam edebilir veya uzun süre kullanımlarda fren sisteminin çeșitli kısımlarında birikebilir.
M810 disk fren sistemi ters çevrilmeye uygun olarak tasarlanmamıștır. Eğer bisiklet ters
çevrilir veya yana yatırılırsa, rezervuar tankı içindeki hava kabarcıkları fren kolları yönünde
hareket edebilir. Eğer bisiklet bu durumda kullanılırsa, frenlerin çalıșmaması ve ciddi bir
kaza meydana gelmesi tehlikesi söz konusudur. Eğer bisiklet ters çevrilmiș veya yana
yatırılmıșsa, bisikleti sürmeden önce fren kolunu birkaç defa çalıștırarak frenlerin normal
șekilde çalıștığından emin olun. Eğer frenler normal șekilde çalıșmıyorsa, așağıdaki ișlemi
uygulayarak ayarlayın.
• Eğer yağ sızıntıları varsa, derhal frenleri kullanmayı kesin ve uygun tamir ișlemlerini yapın.
Eğer yağ sızdırırken bisikleti sürmeye devam ederseniz, frenlerin aniden çalıșmaz hale
gelmesi tehlikesi söz konusudur.
• Eğer çabuk bağlantı kolu rotorla aynı taraftaysa, kolun rotora temas etme tehlikesi söz
konusudur. Bu nedenle, temas olup olmadığını kontrol edin.
• Bisikletinizin fren sisteminin çalıșmasını iyice anlamanız önemlidir. Bisikletinizin fren
sistemini uygun șekilde kullanmamanız kontrolünüzü kaybetmenize veya kaza yaparak
ciddi șekilde yaralanmanıza neden olabilir. Kullanım her bisiklette farklılık gösterebilir. Bu
nedenle (fren kolu kuvveti ve bisiklet kontrol özellikleri dahil) uygun fren yapma tekniğini
ve bisikletinizin çalıșma șeklini öğrendiğinizden emin olun. Bunun için bisiklet satıcınıza
danıșın ve bisikletinizin kullanım kılavuzunu inceleyin. Pratik yaparak sürüș ve fren yapma
tekniğinizi geliștirin.
• Eğer ön fren çok güçlü uygulanırsa tekerlek kilitlenebilir ve bisiklet öne doğru devrilerek
ciddi yaralanmaya sebebiyet verebilir.
• M810 disk frenler; BR-M810 (fren bacakları), BL-M810 (fren kolu), SM-RT79/M/L (rotor)
ve Shimano pabuç ünitesi ile birlikte kullanıldığında ideal performans sağlayacak șekilde
tasarlanmıștır.
• Shimano disk fren sistemleri tandem tipte bisikletlerle uyumlu değildir. Tandem tipte
bisikletler büyük bir toplam ağırlığa sahip olduklarından, fren ișlemi sırasında fren sistemi
üzerindeki yük artar. Eğer hidrolik disk frenler tandem tipte bisikletlerle kullanılırsa, yağ
sıcaklığı çok yükselir ve fren hortumlarında buhar kabarcığı teșekkülü veya kırılmalar
olușarak frenlerin arıza yapmasına neden olabilir.
■ Mineral yağın kullanılması
• Kullanım sırasında emniyet gözlüğü kullanın ve göz temasından kaçının.
Gözlerle temas halinde tahriș olușabilir. Gözlerle temas halinde derhal temiz
suyla yıkayın ve bir doktora bașvurun.
• Kullanım sırasında eldiven giyin. Ciltle temas döküntülere ve rahatsızlık
hissine neden olabilir.
Ciltle temas halinde, sabunlu suyla iyice yıkayın.
• Yağ buğusunun veya buharın solunması mide bulantısına neden olabilir. Bir
maske kullanarak burnunuzu ve ağzınızı kapatın ve ișlemi iyi havalandırılan
bir yerde yapın. Eğer buğu veya buhar solursanız, derhal temiz havalı bir
alana gidin. Üzerinize bir battaniye örtün. Vücudunuzu sıcak ve dengeli
tutarak tıbbi destek isteyin.
• Bir șey içmeyin. Bu, kusmanıza veya ishal olmanıza neden olabilir.
• Çocukların ulașamayacağı bir yerde muhafaza edin.
• Yağ kabını kesmeyin, ısıtmayın, kaynak yapmayın veya basınç uygulamayın.
Bu, patlamaya veya yangına neden olabilir.
• Kullanılan Yağın Atılması: atma ișlemi için bölgesel ve/veya ülke genelinde
geçerli yasalara uyun. Yağı atmak için hazırlarken
dikkatli olun.
• Talimatlar: İçerisine yabancı nesneler ve nem girmesini engellemek için kabı
kapalı tutun ve doğrudan güneș ıșığı ve ısıya maruz kalmayan
serin ve karanlık bir yerde saklayın.
■ Alıșma süresi
• Disk frenlerin bir alıșma süresi vardır. Alıșma süresi ilerledikçe frenleme
kuvveti kademeli olarak artar. Frenlerin alıșma süresi içerisinde frenleme
gücündeki artıșa dikkat edin. Aynı durum fren pabuçları veya rotor
değiștirildiğinde de gerçekleșir.
■ Bir kompresörle temizlerken
• Bir kompresör kullanarak iç parçaları temizlemek için fren gövdesini
söküyorsanız, basınçlı havayla gelen nemin fren bileșenleri içerisinde
kalabileceğine dikkat edin. Fren bacaklarını tekrar takmadan önce fren
bileșenlerinin yeteri kadar kurumasına izin verin.
• Rotor montaj bileziğini çıkarmak ve takmak için özel aleti (TL-FC36)
kullanırken, ellerinizle rotorun dıșına dokunmamaya dikkat edin. Ellerinizi
kesilmeye karșı korumak için eldiven giyin.
Not
• BR-M810 fren bacakları frenleme kuvvetini artırmak için pistonlardan (4)
yararlanır ve rotor ile pabuçlar arasında dar bir boșluğa sahiptirler. Bu
nedenle, rotor ve pabuçlar bazen birbirlerine temas edebilirler.
• Eğer fren gövde bağlantısı ve mil yuvası paralel değilse, rotor ve gövde
birbirine temas edebilir.
• Bisiklet tekerleği çıkarıldığında, pabuç aralık parçalarının takılması tavsiye
edilir. Pabuç aralık parçaları, tekerlek çıkarılırken fren koluna basılması
durumunda pistonun dıșarı çıkmasını engelleyecektir.
• Eğer pabuç aralık parçaları takılı olmadan fren koluna basılırsa, piston
normalden daha fazla çıkıntı yapacaktır. Fren pabuçlarının yüzeylerine hasar
vermemeye dikkat etmek suretiyle düz bașlı bir tornavida veya benzeri bir
alet kullanarak fren pabuçlarını geriye bastırın. (Eğer fren pabuçları takılı
değilse, zarar vermemeye dikkat ederek pistonları düz olarak arkaya doğru
bastırın.)
Eğer fren pabuçlarını veya pistonları geriye bastırmakta zorlanıyorsanız,
rezervuar tankının kapağını çıkararak tekrar deneyin. (Bu sırada rezervuar
tankından bir miktar yağ tașabilir.)
• Fren sisteminin temizleme ve bakım ișlemlerini yaparken izopropil alkol,
sabunlu su veya kuru bir bez kullanın. Piyasada satılan fren temizlik
maddeleri veya susturucu maddeler kullanmayın. Bunlar conta v.b. parçalara
hasar verebilir.
• Fren bacaklarını sökerken pistonları çıkarmayın.
• Eğer rotor așınırsa, çatlarsa veya deforme olursa, değiștirilmelidir.
• Bu ürün, sürüș sırasında sıçrama benzeri kullanımlardan veya bisikletin
devrilmesinden kaynaklanan hasara karșı garantili değildir (bu arızaların
uygun olmayan malzemelerden veya üretim yöntemlerinden kaynaklanması
durumu haricinde).
• Parçalar doğal așınmaya ve normal kullanımdan kaynaklanan bozulmaya
karșı garantili değildir.
UYARI
Buhar kabarcığı teșekkülü, fren sistemi içerisindeki yağın ısınmasıyla sistem içerisinde
bulunan su veya hava kabarcıklarının genișlemesi olayıdır. Bu olay, fren kolu darbesinde
ani bir artıșa yol açabilir.
<Eğer kola basıldığında fren çalıșması yavașsa>
Fren kolunu yere paralel olacak șekilde ayarlayın ve daha sonra fren koluna birkaç
defa yavașça basarak kabarcıkların rezervuar tankına dönmesini bekleyin. Daha sonra
rezervuar tankı kapağını çıkararak kabarcıklar kalmayıncaya kadar tanka mineral yağ
doldurmanız tavsiye edilir.
Eğer frenler yine de ağır çalıșıyorsa, fren sisteminin havasını alın. (Bkz: “Mineral yağ
ilavesi ve havanın alınması”.)
Disk Fren Sistemi
En iyi performansı sağlamak için, așağıda verilen kombinasyonları kullanmanız
tavsiye edilir.
Bu ürünü monte etmek için așağıdaki aletler gereklidir.
Montaj
■ Fren kolunun montajı (BL-M810)
Fren kolunu șekilde gösterildiği gibi sabitleyin.
(Çalıșma sırasında fren kolunun vites koluna
değip değmediğini kontrol edin. Aynı zamanda,
vites kolu için Servis Talimatlarına bakın. Bazı
tipler, vites kolu tespit cıvatalarının konumu
nedeniyle ilk önce vites kolunun takılmasını
gerektirebilir.)
Parçaları karbon kadro/gidon yüzeylerine takarken, karbon malzemenin hasar
görmesine neden olabilecek așırı sıkmayı veya parçalar için tespit kuvvetinin
eksikliğine neden olabilecek yetersiz sıkmayı engellemek için, karbon
kadro/parça üreticisinin sıkma torku tavsiyesine uyun.
Fren kolu Sıkma torku:
6-8 N•m
Sıkma torku:
5-7 N•m
■ Hortumun takılması
Fren kolu ucunda
Hortumun takılmasıyla ilgili ayrıntılı bilgi için, SM-BH80-SB fren hortumu
(SI-8H40) Servis Talimatına bakın. Takarken hortumun bükülmesine izin
vermeyin.
8 mm somun anahtarı
Gövde ucunda
Hortum
Banjo
O-halkaları
3 mm Alyen anahtarı
• Yağ boșaltma için boșluk sağlayıcıyı (sarı) çıkarın ve daha sonra fren pabuçlarını takın.
• Kadro üzerinde rotoru bulunan tekerliği ayarlayın.
■ Fren bacaklarının takılması (BR-M810)
Yağ boșaltma için boșluk
sağlayıcı (sarı)
Sıkma torku:
2-4 N•m
Fren pabuçları
Yaylı rondela
Sıkma torku:
6-8 N•m
Sıkma torku:
6-8 N•m
< Ön >
Gövde tespit
cıvataları
< Ön >
< Arka >
Fren gövdesi
Rotor
Adaptör
Gövde tespit
cıvataları
Adaptör tespit
cıvataları
Adaptör tespit
cıvataları
Uluslararası standartta montajlar için, post tipi montajlarda adaptörleri fren bacaklarına takın.
(Ayrı ön ve arka adaptörler kullanılabilir.)
1. Fren bacağı tespit cıvatalarını gevșeterek bacağın kenarlara hareket etmesini sağlayın ve daha
sonra adaptörü kadroya monte edin.
2. Fren koluna basarak rotorun pabuçlar tarafından sıkıștırılmasını sağlayın ve daha sonra fren
bacağı tespit cıvatalarını sıkın.
● Uluslararası standart montaj tipi ● Post bağlantı tipi
(Fren bacağının kenarlara hareket
edebilmesi için) fren bacağını geçici
olarak kadroya monte edin; fren koluna
basarak rotorun pabuçlar tarafından
sıkıștırılmasını sağlayın ve daha sonra
fren bacağı tespit cıvatalarını sıkın.
Cıvataların dönmesini durdurmak için, kapak yöntemi veya tel halka yöntemi kullanılabilir.
Ön mașa ve kadro için uygun olan yöntemi kullanın.
< Ön >
Kapak yöntemi
Tel halka yöntemi
< Arka >
Kapaklar
Kapaklar
Post tipi
Kapaklar
< Ön > < Arka >
Tel
Tel
C-șekilli kılavuzlar ve normal tipte
kablo dayamaları için, özel Shimano
kablo desteğini kullanarak (ayrıca
satılır) șekilde görüldüğü gibi emniyete
alın.
Fren kolunu birkaç kez çalıștırın ve frenlerin normal șekilde çalıșıp çalıșmadığını kontrol edin. Aynı
zamanda, herhangi bir yağ sızıntısı olup olmadığını görsel olarak kontrol edin.
Sıkma torku:
0.3-0.5 N•m
<C-șekilli kılavuz> <Normal tipte kablo
dayaması>
Sıkma torku:
2-4 N•m
■ Fren pabucu değișimi
Bakım
Not: M810 fren sistemi, fren pabuçları așındıkça pistonların dıșarıya doğru çıkarak
rotorla fren pabuçları arasındaki mesafeyi otomatik olarak ayarlanmasını
sağlayacak șekilde tasarlanmıștır. Bu yüzden fren pabuçlarını değiștirirken
pistonları orijinal pozisyonlarına doğru geri itmeniz gerekir.
Eğer yağ değișiminden sonra pabuçlara yağ bulașıyorsa
veya fren pabuçları 0.5 mm'ye kadar așınmıșsa veya
pabuç baskı yayları rotorla temas ediyorsa fren
pabuçlarını değiștirin.
1. Tekerleği kadrodan ayırın ve șekilde gösterildiği gibi
fren pabuçlarını çıkarın.
2. Pistonları ve çevresindeki alanı temizleyin.
3. “Mineral yağ ilavesi” kısmındaki adım (1)’e bakarak
rezervuar tankı kapağını çıkarın.
4. Dönmemesine dikkat ederek pistonu
gidebildiği kadar geriye ittirin.
(Bu sırada rezervuar tankından bir
miktar yağ tașabilir.)
5. Yeni fren pabuçlarını takın ve pabuç
aralık parçalarını (kırmızı) monte edin.
Bu sırada yaylı rondelaları da takmayı
unutmayın.
Fren pabuçları
Pabuç aralık parçası (kırmızı)
Yaylı rondela
Piston
■ Pistonlar doğru șekilde çalıșmadığında yapılan ayar
Fren bacağı mekanizması dört piston içerir. Eğer bu pistonlar uygun șekilde çalıșmazsa
veya çıkıș hareketleri düzgün değilse veya fren pabuçları rotorla temas halinde kalıyorsa,
așağıdaki ișlemi uygulayarak pistonları ayarlayın.
1. Tekerleği ve fren pabuçlarını çıkarın.
Pistonları ve etraflarındaki alanı temizleyin ve rezervuar tankı kapağını çıkarın.
2. Pistonu bükmeden, düz olarak geriye bastırın. (Bu anda rezervuar tankından bir miktar
yağ tașabilir.)
3. Fren pabuçlarını ve pabuç aralık parçalarını (kırmızı) takın .
4. Fren kolunu gittiği yere kadar bastırın ve daha sonra birkaç defa daha çalıștırarak dört
pistonun da kendi bașlangıç konumlarına hareket etmelerini sağlayın.
5. Pabuç aralık parçalarını çıkarın; tekerleği takın ve daha sonra rotor ve fren bacakları
arasında temas olup olmadığını kontrol edin. Eğer temas varsa, rondelaları kullanarak
ayarlayın.
6. Yağ düzeyini kontrol ettikten sonra rezervuar tankının kapağını kapatın.
■ Mineral yağ değișimi
Ciddi bir renk değișimi olușmușsa, rezervuar tankı içerisindeki yağı değiștirmeniz tavsiye
edilir.
Hava alma nipeline ucunda torba bulunan bir boru bağlayın ve hava alma nipelini açarak
yağı boșaltın. Bu sırada fren kolunu çalıștırmanız yağın dıșarı akmasını kolaylaștıracaktır.
Yağı boșalttıktan sonra, taze fren yağı doldurun (bkz: Mineral yağ ilave edilmesi ve havanın
alınması). Sadece orijinal Shimano mineral yağı kullanın.
Atık yağı ülkenizdeki ve/veya bölgenizdeki yönetmeliklere uygun olarak atın.
Bu servis talimatıyla birlikte “Mineral yağ ilave edilmesi ve havanın
alınması” konusundaki servis talimatını da okuyun.
Uzanım ayar
cıvatası
■ Uzanım ayarı
Uzanımı daraltmak için uzanım
ayar cıvatasını sıkın (saat yönü);
genișletmek için ise gevșetin (ters
saat yönü).
Rotor kilitleme
bileziği
TL-LR10 / LR15
■ Rotorun takılması
< Ön >
• SM-RT79L (203 mm)
• SM-RT79M (180 mm)
• SM-RT79 (160 mm)
< Arka >
• SM-RT79L (203 mm)
• SM-RT79M (180 mm)
• SM-RT79 (160 mm)
Sıkma torku:
40 - 50 N•m
■ Tekerlek jant teli dizilimi
Jant tellerinin șekilde görüldüğü gibi dizildiğinden emin olun.
Radyal montaj kullanılamaz.
Jant tellerini, ön tekerleğin sol yanı (rotorun monte edildiği yan) ve arka
tekerleğin sol ve sağ yanı için Șekil 1’de görüldüğü gibi, ön tekerleğin sağ yanı
için ise Șekil 2’de görüldüğü gibi dizin.
Tekerleğin
dönme yönü
Ön sol Arka sol Arka sağ Ön sağ
Șekil 1 Șekil 2
Serbest kurslu
ayar vidası
Rotor
Pabuç
Temas
Pabuç temas
noktası
■ Serbest kurs ayarı
Serbest kurs ayar vidası gevșetildiğinde,
fren kolunun serbest kursu artırılarak
istediğiniz ayarı yapabilmeniz
sağlanacaktır.
Rotor montaj bileziğini çıkarmak ve takmak için özel aleti (TL-FC36)
kullanırken, ellerinizle rotorun dıșına dokunmamaya dikkat edin.
Ellerinizi kesilmeye karșı korumak için eldiven giyin.
Rotor kilitleme bileziği
TL-FC36
Sıkma torku:
40 - 50 N•m
UYARI
Diğer dillerde Servis Talimatı için, bkz: http://techdocs.shimano.com
Lütfen dikkat: teknik özelliklerde önceden haber verilmeden değișiklik yapılabilir. (Turkish)
SI-8FF0A-002-05
• Parçaları monte etmeden önce servis talimatını dikkatli bir șekilde okuyun.
Gevșek, așınmıș veya hasar görmüș parçalar, bisikletin devrilmesine ve
ciddi yaralanmaya neden olabilir. Sadece orijinal Shimano yedek parçalarını
kullanmanızı șiddetle tavsiye ederiz.
• Bu Teknik Servis Talimatını dikkatli bir șekilde okuyun ve daha sonra
bașvurmak üzere güvenli bir yerde muhafaza edin.
Sıkma torku:
5-6 N•m
Fren gövdesi BR-M810
Fren Kolu BL-M810
Rotor SM-RT79/M/L
Hortum SM-BH80-SB
Kablo Desteği SM-HANG
Mineral Yağ SM-DB-OIL
Fren pabucu
ünitesi
Metal Pabuçlar D02S
Kullanım yeri Alet
Rotor montaj halkası TL-LR10 / LR15, TL-FC36
Fren kolu tespit cıvatası 4 mm Alyen anahtarı
Fren bacağı tespit cıvatası / Adaptör tespit cıvataları 5 mm Alyen anahtarı
Fren pabucu tespit mili 3 mm Alyen anahtarı
Fren hortumu tespit cıvatası 8 mm somun anahtarı / 3 mm Alyen anahtarı
Rezervuar tankı kapağı Yıldız tornavida #1
Kablo desteği Yıldız tornavida #2
Hava alma nipeli Lokma anahtarı, 7 mm
tur_10003997_8FF0A_002.indd 1tur_10003997_8FF0A_002.indd 1 24/02/11 15:1924/02/11 15:19