Garanti Şartları
1) Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır. (Bu süre 2 yıldan az olamaz)
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 15502 sayılı Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanunun 11inci maddesinde yeralan;
a- Sözleşmeden dönme,
b- Satış bedelinden indirim isteme,
c- Ücretsiz onarolmasını isteme,
ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı
değiştirilen parça bedeli yada başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın
onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya
ithalatçıya karşıda kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından
müteselsilen sorumludur.
5) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
- Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
- Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından
bir raporla belirlenmesi durumlarında;
tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli
ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin
yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 20 iş gününü, binek otomobil ve kamyonetler için ise 30 iş gününü
geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya
satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim
tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, üretici
veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı
tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması
durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yeralan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar
garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda
yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine
veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
Türkiye
Tel: 02124657901
Adres:
Telefon No :
Adres :
Telefon No :
Adres :
Telefon No :
Adres :
ÖNEMLİ UYARI:
20 günlük azami yasal tamir süresi aşağıdaki gibi hesaplanmaktadır:
-Kullanıcı ürünü elden teslim ediyor ise: Elden teslim edilen gün başlar ve teknik servisin telefon ya da mail
yoluyla ürününün hazır olduğuna dair bilgiyi paylaştığı gün sonlanır.
-Kullanıcı ürünü kargo ile gönderiyor ise: Kargonun teknik servise ulaştığı gün başlar ve teknik servisin ürünü
kargoya teslim ettiği gün sonlanır.
-Kullanıcı ürünü bayi/mağaza üzerinden gönderiyor ise: Bayi/mağaza ürünü kargo ile gönderecektir ve bu
durumda kargonun teknik servise ulaştığı gün başlar ve teknik servisin ürünü kargoya teslim ettiği gün gün
sonlanır. (Ürünün bayi/mağaza kanalında geçirdiği süre azami yasal tamir süresine dahil edilemez)
0212 465 79 01
TÜKETİCİNİN SEÇİMLİLİK HAKLARI
Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
a- Sözleşmeden dönme,
b- Satış bedelinden indirim isteme,
c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile degişlirilmesini isteme, haklarından birini
kullanabilir. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi
durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka
herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak
veya yaptırmakla yükümlüdür.
Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir.
Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen
sorumludur. Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
- Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
- Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya
ithalatçı tarafından Bir raporla belirlenmesi durumlarında: tüketici malın
bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın
ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi
durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Tüketici,
garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek
uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı
yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine
başvurabilir.
Bu kılavuzun hazırlanmasında en üst düzeyde özen gösterilmiş ve dikkat
edilmiştir. Ancak gözden kaçan bilgiler olabilir. Üretici ve ithalatçı firmanın
üründe ve görsellerde gerektiğinde değişiklik yapma hakkı saklıdır.
GARANTİ BELGESİNDE SATIN ALINAN YERİN KAŞE VE
TARİHİNİN ONAYLATILMASI GEREKMEKTEDİR.
ULUSAL ELEKTRONİK TEKNOLOJİLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür
Weewell
Weweell Tüketici Danışma Hattı
0212 465 79 01