GarantiHizmetininAlınması
Ürün,garantisüresiiçindegarantiedildiğigibiçalışmazsa,Lenovo'yayadayetkili
birLenovoGarantiHizmetÇözümOrtağı'nabaşvurarakgarantihizmetialabilirsiniz.
YetkiliGarantiHizmetÇözümOrtaklarınınvebunlarıntelefonnumaralarının
bulunduğubirlisteyeşuadrestenerişebilirsiniz:www.lenovo.com/support/phone.
Garantihizmetitümbölgelerdesağlanmayabilirvebölgedenbölgeyefarklılık
gösterebilir.BirGarantiHizmetÇözümOrtağı'nınolağanhizmetalanıdışında,
garantihizmetiiçinücrettalepedilebilir.Bölgenizeözgübilgileriçinyerelbir
GarantiHizmetÇözümOrtağı'nabaşvurun.
GarantiHizmetiiçinMüşteriSorumlulukları
Garantihizmetisağlanmadanönceaşağıdakiadımlarıizlemelisiniz:
•GarantiHizmetÇözümOrtağı'nınsağladığıhizmetisteğiprosedürleriniizleyin;
•Üründekitümprogramlarıveverileriyedeklemeyiyadagüvenlikaltınaalmayı;
•GarantiHizmetÇözümOrtağı'natümsistemşifreleriniveyaparolalarını
sağlayın;
•HizmetinyerinegetirilebilmesiiçinGarantiHizmetÇözümOrtağı'nın
tesislerinizeyeterli,ücretsizvegüvenliolarakerişmesineolanaktanıyın;
•Gizlibilgiler,sizeözelbilgilervekişiselbilgilerdahiltümverileriüründenkaldırın
veyabutürbilgilerikaldıramıyorsanız,başkabirtarafınbubilgilereerişimini
engellemekyadageçerliyasalarkapsamındakişiselbilgisayılmamasını
sağlamakiçinbubilgilerideğiştirin.GarantiHizmetÇözümOrtağıgaranti
hizmetiiçiniadeedilenveyaerişilenbirüründegizlibilgiler,sizeözelbilgilerya
dakişiselbilgilerdahilherhangibirverininkaybındanveyaaçıklanmasından
sorumluolmayacaktır;
•Garantikapsamındaolmayantümaksamları,parçaları,seçenekleri,
değişikliklerivebağlantılarıçıkarın;
•Ürünyadaparçanın,değiştirilmesiniengelleyecekhiçbiryasalkısıtlamaaltında
olmamasınısağlayın;
•Ürününveyaparçanınsahibideğilseniz,GarantiHizmetÇözümOrtağı'nın
garantihizmetiverebilmesiiçinürününsahibindenyetkialın.
SorunlarınÇözülmesiiçinGarantiHizmetÇözümOrtağınızınYapacakları
HizmetalmakiçinbirGarantiHizmetÇözümOrtağı'nabaşvurduğunuzda,
belirlenensorunsaptamaveçözmeprosedürleriniizlemenizgerekir.
GarantiHizmetÇözümOrtağısorununuzutelefonla,e-postaylayadauzaktan
desteksağlayaraktanılamayaveçözmeyeçalışır.GarantiHizmetÇözümOrtağı
sizibelirtilenyazılımgüncellemeleriniyüklemeyevekurmayayönlendirebilir.
Bazısorunlar,“MüşteriTarafındanDeğiştirilebilirBirim”veya“CRU”olarak
adlandırılanbirparçayıtakmanızladaçözümlenebilir.Böylebirdurumda,Garanti
HizmetÇözümOrtağıCRU'yusizetakmanıziçingönderir.
12ThinkServerGarantiveDestekBilgileri