YERİNDE SERVİS I TÜRKÇE 61
TR
Destek Merkezi Temsilcilerimiz, her türlü donanım sorununu tanımlayabilecek
ve Toshiba ürününüzün onarılması için en hızlı yöntemi sunacak şekilde eğitim
almış ve sertifikalandırılmıştır. Destek Merkezi Temsilcilerimize sorunu ve
gereken yedek parçaları en etkili şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için,
lütfen karşılaştığınız tüm arızaları eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.
Arama yaparken lütfen Toshiba sisteminizi yanınızda bulundurun ve Toshiba
ürününüzün altında bulunan seri numarasını ve model numarasını sağlamaya
hazır olun.
Sorun uzaktan tanılama yoluyla çözülebiliyorsa Yerinde Onarım gerekmeyebilir.
Yerinde Onarım gerekli görülürse, parçaların bulunup bulunmamasına bağlı
olarak bir sonraki iş gününün sonunda, Toshiba tarafından bulunduğunuz
yere bir Toshiba Onaylı Mühendis gönderilir. Servis düzeyleri, yanıt süresi
hedefleridir; konuma göre farklılık gösterebilir ve bununla ilgili bir garanti
verilmez.
Toshiba, Yetkili Satıcıları ve Servis Sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini
kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi
(örn. Yetkili Satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme hakkını saklı tutar.
MÜŞTERİ SORUMLULUKLARI
Lütfen Yerinde onarım gerçekleştirilmeden önce veya bir garanti talebiyle
bağlantılı olarak ürününüzü Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcınıza iade etmeden
önce Toshiba ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz olarak yedeklenmiş
olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi
cihazınızdan kaldırın.
Toshiba herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama
ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir
programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir.
Toshiba Onaylı Mühendis yalnızca ürününüzle beraber verilen kurtarma
ortamını sağlamanız durumunda işletim sistemini yeniden yükler.
Toshiba, kâr kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri
kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma
maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Toshiba, kararlaştırılan onarım tarihi ve yerinde bulunmamanız durumunda
lojistik masraflarını size fatura etme hakkını saklı tutar.
PARÇA VE MALZEMELER
Toshiba, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm
ürünleri veya onların parçalarını (piller hariç), tüm servis süresi boyunca
ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya değiştirecektir.
Satın aldığınız Servise Pil Değiştirme Servisi seçeneği de dahil değilse, piller
için garanti süresi parçanın doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırlıdır. ‘Ek Servis
seçenekleri’ bölümünde ayrıntılı açıklama bulunabilir.
Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça,
ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya
üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır. Garanti
kapsamında değiştirilen tüm ürün ve parçalar Toshiba'nın mülkiyetine geçer.
Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin
sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.
SERVİS SINIRLAMALARI
Bu servis, yalnızca parçaları ve işçiliği kapsar ve herhangi bir dış neden, kaza
sonucu hasar, yanlış kullanım, taşıma, aşınma ve yıpranma, virüsler, Toshiba
dışındaki parça veya yazılımların kullanımı, yapılan değişiklik ve uyarlamalar,
hatalı kurulumlar, yanlış bakım uygulamaları, yazılım düzeltmeleri veya
ihmalden kaynaklanan arıza veya kusurlar için geçerli değildir.
Bu servis hiçbir yazılım için geçerli değildir. Ürünün bu servis kapsamında
olmayan bir nedenden ötürü onarılması gerekirse Toshiba; parçaları, işçiliği ve
masrafları size fatura etme hakkını saklı tutar.
Ürün ya da parçadaki arızanın, Toshiba Yetkili Satıcısı veya Yetkili Servis
Sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan
kaynaklanması veya ürün ya da parça etiketlerinin/seri numaralarının
değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu servis ve
standart garanti geçerli olmaz.
Donanımdaki arıza, servisin satın alınmasından önce meydana geldiyse bu
servis mevcut arızayı kapsamaz.
Aksesuarlar bu servis kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda
lütfen yerel Toshiba satıcınızla temas kurun.
Standart Garantiye ilişkin istisnalar bu Garanti Uzatması için de geçerlidir.
Garanti istisnaları hakkında daha fazla bilgi için lütfen ürününüzle beraber
verilen standart garanti hüküm ve koşullarına bakın.
EK SERVİS SEÇENEKLERİ
Aşağıdaki Ek Servis seçeneklerinden bir veya birkaçına sahip olmanız
durumunda şu hüküm ve koşullar geçerlidir:
a) Sabit Sürücünün Teslim Alınması
Sabit Sürücünün Teslim Alınması Servisi seçeneğini satın almış olduğunuz söz
konusu Garanti Uzatması süresine bağlı olarak, ilk kusurlu sabit sürücünün
teslim alınması (servis süresi dahilinde değiştirilmesi gerektiği takdirde) hakkına
sahip olursunuz. Sabit sürücü sizin mülkiyetinizdedir, ancak gelecekteki
destek işlemleri için hak sağlanmaz. Garanti kapsamında değiştirilen diğer
sabit sürücülerin yanı sıra ek ürünler ve parçalar da Toshiba'nın mülkiyetinde
olacaktır.
Sabit sürücü ürün geri çekme sürecine tabi tutulursa, bu servisin kapsamından
çıkacaktır ve sürücünün Toshiba'ya iade edilmesi gerekecektir.
b) Pil Değiştirme Servisi
Pil Değiştirme Servisi seçeneğini satın almış olduğunuz söz konusu Garanti
Uzatması süresine bağlı olarak, pillerinizin garantisi de aynı şekilde uzatılır. Bu
süre boyunca, pilinizin Standart Garanti süresinin dolmasının ardından bir kez
Pil Değiştirme talebinde bulunma hakkına sahip olursunuz.
Buservisyalnızcapilkapasitesi%50'ninaltındaysageçerlidir.Servistalebinde
bulunmadan önce, kalan pil kapasitesini belirlemek için Toshiba tarafından
sağlanan bir tanı aracını indirmeniz, yüklemeniz ve çalıştırmanız gerekir.
Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcınız, ürünü aldıktan sonra kalan pil kapasitesini
kontrol etmekle yükümlüdür. Yetkili Servis Sağlayıcısı pil kapasitesinin
%50'denfazlaolduğunakararverirseYetkiliServisSağlayıcısıparçalar,işçilik
ve masraflar için geçerli bir fiyat verme hakkını saklı tutar.