Toshiba SONH103EU-V Kullanım kılavuzu

Kategori
Garanti
Tip
Kullanım kılavuzu

Bu kılavuz aynı zamanda aşağıdakiler için de uygundur:

YERİNDE SERVİS I TÜRKÇE 60
TR
SERVİS DÜZEYİ
Satın alş oldunuz Yerinde Servis türüne bağlı olarak şu Servislerden biri
için hak kazanırsınız.
a) Silver Yerinde Servis
Silver Ertesi İş Günü Yerinde Yanıt Servisi satın alysaz, onam işlemi sizin
tarafınızdan CRU süreciyle gerçekltirilemiyorsa yalnızca kusurlu ünün
yerinde onarılması için bir Toshiba Onaylı Mühendis gönderilir.
b) Gold Yerinde Servis
Gold Ertesi İş Günü Yerinde Yanıt Servisi satın aldıysanız, size bir yedek parça
nderilmesini reddedebilirsiniz ve Toshiba Destek Merkezi, kusurlu ünün
yerinde onarılması için bir Toshiba Onaylı Mühendis gönderir.
ÜLKE KAPSAMI
Yerel bir Yerinde Servis satın aldıysanız, bu servis yalnızca satın alındığı ülkede
kullanılabilir.
Bir Avrupa Yerinde Servis seni satın alysaz, bu servis Almanya,
Avusturya, Belçika, Birleşik Krallık, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Finlandiya,
Fransa, Hollanda, İrlanda, İspanya, İsveç, İsviçre, İtalya, Lüksemburg, Norveç,
Polonya, Portekiz ve Yunanistan'da mevcuttur.
Uluslararası Yerinde Servis satın alysaz, bu servis aşağıdaki web sitesinde
listelenen tüm ülkelerde kullanılabilir:
ios.toshiba.com
Bu Servis, büyük şehirlerin 100 km civarındaki Toshiba ürünleri için sağlanır.
100 km'lik uzaklığın dışında kalan bir ürün için servis talebi oluşturulursa
servis, mümkün olan en kısa süre temelinde sağlanmaya çalışılır.
Toshiba, servisi bir Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcısı'na yaptırma haknı sak
tutar.
SERVİS ALMA
Servis almak için lütfen 00800-TOSHCARE numarası dahilindeki Toshiba
Destek Merkezi ile irtibata gin:
00800-86742273*
* Bu numara tüm ülkelerde çalışmaz. Lütfen aşıdaki ülkeler için belirtilen
numaraları kullanın:
•ÇekCumhuriyeti800142421
•Yunanistan0080049129117
•Polonya008004911380
•İsveç020795153
Avrupa dışına destek almak için lütfen şu web sitesine ban:
ios.toshiba.com
Toshiba Destek Merkezi resmi tatiller hariç olmak üzere hafta içi yerel saate
re09:00ve17:00saatleriarandaaçıktır.
SERVİS AÇIKLAMASI
Ertesi İş Günü Yerinde Yanıt Servisi sadece bir donanım onarma servisidir ve
Toshiba donanımınızdaki arızayı belirlemek üzere telefon ile yalacak tanılama
işlemini içerir. Onarım gerekli görülürse, parçaların bulunup bulunmamasına
bağlı olarak genellikle bir sonraki iş gününün sonunda, Toshiba tarafından
bulunduğunuz yere bir Toshiba Onaylı Mühendis gönderilir.
Ertesi İş Günü şeklinde belirlenen yanıt süresi, Destek Merkezi'ne sorunun
bildirilmesinden Toshiba Onaylı Mühendis'in bulunduğunuz yere varmasına
kadar gen süre olarak tanımlanır. Ertesi İş Günü Yanıt Servisi için gereken
niteliklere uymak üzere, servis talebinin Toshiba Desek Merkezi'ne yerel saate
re15:00'danöncekaydedilmesigerektiğinilütfenunutmayın.
Bu servis Toshiba Satellite Pro, Tecra, Porgé ve belirli İş Amaçlı Tablet
Bilgisayarlar (buradan itibaren ürünler olarak alacaktır) için gerlidir. Ün
uyumlulu ile ilgili daha fazla ayrıntı için lütfen şu adresi ziyaret edin:
toshiba-turkey.com/services
Bu servis; belirlenen süre, servis yanıt düzeyi veya servis içeriği ile ilgili
olarak Toshiba ürününüzün standart garantisini yükseltir. Bu yüzden hüm
ve koşullar standart garanti koşullarına ek olarak uygulanır ve herhangi bir
çatışma durumunda geçerli olur.
Bu servis, yalnızca Avrupa'da satın alınan Toshiba ürünleri için kullanılabilir.
Bu servis yasal haklazı etkilememektedir.
KAYIT VE SERVİS ETKİNLEŞTİRME
Bu servis, yalnızca Toshiba ürünüzün alındığı tarihten sonraki 90 n
erisinde satın alınırsa geçerli olur ve satın alındıktan sonraki 30 gün içerisinde
etkinleştirilmelidir. Servisinizi etkinleştirmek için aşağıdaki Internet web
sitesinden ürünü kaydettirmeniz gerekir:
toshiba.eu/registration/tr
tfen kayıt işlemleri sırasında söz konusu servis, ürününüz ve kullanıcı
verileriniz hakkında bilgi sağlamaya hazır olun. Toshiba Store alışverişiniz
sırasında servisinizi etkinleştirdiyseniz, servisi web sitemizden yeniden
etkinleştirmenize gerek yoktur.
Ürünüz, Toshiba Destek Merkezi ile servis talebi için irtibat kurduğunuz
anda kayıtlı değilse Ertesi İş Günü Yat servisi gerli olmayabilir.
Kayıt işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra, bir onay e-postası alacak ve bu
servisi kullanma hakkına sahip olacaksınız.
Bu servis yalnızca kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünü için geçerlidir.
MÜŞTERİ TARAFINDAN DEĞİŞTİRİLEBİLİR BİRİMLER (CRU)
Bazı servis parçaları müşteri tarafından kolaylıkla çıkarılacak ve değiştirilecek
şekilde özellikle tasarlanmıştır ve bu parçalara CRU denir. Uzaktan sorun
giderme ve tanılama sırasında Destek Merkezi Temsilcisi onarım işleminin
sizin tarafınızdan gerçekleştirilebileceğine karar verirse Toshiba, hem servis
parçasını hem de belgelerini değişim işlemi için size gönderir. Toshiba
tarafından istendiği takdirde orijinal parçan Toshiba'ya iade edilmesi gerekir.
Bu işleme ilişkin masraflar Toshiba tarafından karşılanır.
TOSHIBA ERTESİ İŞ GÜNÜ YERİNDE YANIT
SERVİSİ
TÜRKÇE SERVİS HÜKÜM VE KOŞULLARI 2
YERİNDE SERVİS I TÜRKÇE 61
TR
Destek Merkezi Temsilcilerimiz, her türlü donanım sorununu tanımlayabilecek
ve Toshiba ürününüzün onalması için en hızlı yöntemi sunacak şekilde eğitim
almış ve sertifikalandırılmıştır. Destek Merkezi Temsilcilerimize sorunu ve
gereken yedek parçaları en etkili şekilde belirlemelerine yardımcı olmak için,
lütfen karşılaştığınız tüm arızaları eksiksiz olarak açıklamaya hazır olun.
Arama yaparken lütfen Toshiba sisteminizi yanınızda bulundurun ve Toshiba
ürününüzün altında bulunan seri numarasını ve model numarasını sağlamaya
hazır olun.
Sorun uzaktan tanılama yoluyla çözülebiliyorsa Yerinde Onarım gerekmeyebilir.
Yerinde Onarım gerekli görülürse, parçaların bulunup bulunmamasına bağlı
olarak bir sonraki iş gününün sonunda, Toshiba tarafından bulunduğunuz
yere bir Toshiba Onaylı Mühendis gönderilir. Servis düzeyleri, yanıt süresi
hedefleridir; konuma göre farklılık gösterebilir ve bununla ilgili bir garanti
verilmez.
Toshiba, Yetkili Satıcıları ve Servis Sağlayıcıları, herhangi bir servis talebini
kabul etmeden önce modeli ve seri numarasını belirten bir satın alma belgesi
(örn. Yetkili Satıcıdan alınan ödenmiş ve tarihli fatura) isteme haknı saklı tutar.
MÜŞTERİ SORUMLULUKLARI
tfen Yerinde onarım gerçekleştirilmeden önce veya bir garanti talebiyle
bağlantılı olarak ürününüzü Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcınıza iade etmeden
önce Toshiba ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz olarak yedeklenmiş
olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi
cihazınızdan kaldırın.
Toshiba herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama
ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir
progran veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu dildir.
Toshiba Onaylı Mühendis yalnızca ürünüzle beraber verilen kurtarma
ortamını sağlamanız durumunda işletim sistemini yeniden yükler.
Toshiba, kâr kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri
kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma
maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Toshiba, kararlaştırılan onarım tarihi ve yerinde bulunmamanız durumunda
lojistik masraflanı size fatura etme haknı saklı tutar.
PARÇA VE MALZEMELER
Toshiba, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm
ürünleri veya onların parçalanı (piller hariç), tüm servis süresi boyunca
ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya diştirecektir.
Satın alğınız Servise Pil Değiştirme Servisi seçeneği de dahil değilse, piller
in garanti süresi parçan doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırdır. ‘Ek Servis
seçenekleri’ bölümünde ayrıntılı açıklama bulunabilir.
Bu servis kapsamında onarılan veya diştirilen herhangi bir ürün veya parça,
ürün veya parça için gerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya
üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır. Garanti
kapsanda değtirilen tüm ürün ve parçalar Toshiba'nın mülkiyetine ger.
Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin
sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.
SERVİS SINIRLAMALARI
Bu servis, yalnızca parçaları ve işçiliği kapsar ve herhangi bir dış neden, kaza
sonucu hasar, yanlış kullanım, taşıma, aşınma ve yıpranma, virüsler, Toshiba
dışındaki parça veya yazılımların kullanımı, yapılan değişiklik ve uyarlamalar,
hatalı kurulumlar, yanlış bakım uygulamaları, yazılım düzeltmeleri veya
ihmalden kaynaklanan arıza veya kusurlar için geçerli değildir.
Bu servis hiçbir yalım için geçerli dildir. Ürünün bu servis kapsanda
olmayan bir nedenden ötürü onarılması gerekirse Toshiba; parçaları, işçiliği ve
masrafları size fatura etme haknı saklı tutar.
Ürün ya da parçadaki arızanın, Toshiba Yetkili Satıcısı veya Yetkili Servis
Sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan
kaynaklanması veya ürün ya da parça etiketlerinin/seri numaralarının
değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu servis ve
standart garanti gerli olmaz.
Donanımdaki arıza, servisin satın alınmasından önce meydana geldiyse bu
servis mevcut arızayı kapsamaz.
Aksesuarlar bu servis kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda
tfen yerel Toshiba satıcınızla temas kurun.
Standart Garantiye ilişkin istisnalar bu Garanti Uzatması için de geçerlidir.
Garanti istisnaları hakkında daha fazla bilgi için lütfen ürünüzle beraber
verilen standart garanti hüm ve koşullana bakın.
EK SERVİS SEÇENEKLERİ
ağıdaki Ek Servis seçeneklerinden bir veya birkaçına sahip olmanız
durumunda şu hüküm ve koşullar geçerlidir:
a) Sabit Sürücünün Teslim Alınması
Sabit Sürücünün Teslim Anması Servisi seçeneğini satın alş oldunuz söz
konusu Garanti Uzatması süresine bağlı olarak, ilk kusurlu sabit sürücün
teslim anması (servis süresi dahilinde değiştirilmesi gerektiği takdirde) hakkına
sahip olursunuz. Sabit sürücü sizin mülkiyetinizdedir, ancak gelecekteki
destek işlemleri için hak sağlanmaz. Garanti kapsamında değiştirilen der
sabit sürücülerin yanı sıra ek ünler ve parçalar da Toshiba'n mülkiyetinde
olacaktır.
Sabit sürücü ürün geri çekme sürecine tabi tutulursa, bu servisin kapsamından
çıkacakr ve sücünün Toshiba'ya iade edilmesi gerekecektir.
b) Pil Değiştirme Servisi
Pil Diştirme Servisi seneğini satın almış olduğunuz söz konusu Garanti
Uzatması süresine bağlı olarak, pillerinizin garantisi de aynı şekilde uzatılır. Bu
re boyunca, pilinizin Standart Garanti süresinin dolmasının ardından bir kez
Pil Değiştirme talebinde bulunma hakkına sahip olursunuz.
Buservisyalnızcapilkapasitesi%50'ninaltındaysageçerlidir.Servistalebinde
bulunmadan önce, kalan pil kapasitesini belirlemek için Toshiba tarafından
sağlanan bir tanı aracını indirmeniz, yüklemeniz ve çaştırmaz gerekir.
Toshiba Yetkili Servis Slayınız, ünü aldıktan sonra kalan pil kapasitesini
kontrol etmekle yükümlüdür. Yetkili Servis Sağlayıcısı pil kapasitesinin
%50'denfazlaoldunakararverirseYetkiliServisSağlayıcısıparçalar,işçilik
ve masraflar için geçerli bir fiyat verme hakkını saklı tutar.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba SONH103EU-V Kullanım kılavuzu

Kategori
Garanti
Tip
Kullanım kılavuzu
Bu kılavuz aynı zamanda aşağıdakiler için de uygundur: