12
G
UARANTEE
4. Malın garanti süresi içinde gerek malzeme ve işcilik, gerekse montaj
hatalarından arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça
bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin
tamiri yapılacaktır.
5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
-Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak
kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/
veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa
arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli
kılması,”
-Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
-Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması
halinde sırasıyla satıcı
sı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya
imalatçısı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin
mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında, tüketici malın
ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi
talep edebilir.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından
kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük
ve Ticaret Bakanlýðý Tüketicinin Korunmasý ve Piyasa Gözetimi Genel
Müdürlüðüne başvurabilir.
Bu garanti aşağıdaki durumlarda geçersizdir:
a) Ürünün satıcıya gelişi veya tüketiciye gidişi esnasında nakliye ve
taşıma hatası sonucu meydana gelen kazalarda oluşan veya buna
benzer olaylar sonucu oluşan hasarlarda,
b) Ürünün kullanım
ı süresince meydana gelen doğal eskimelerde,
c) Ürünün hor kullanılması, yanlış kullanılması, aşırı kötü şartlarda
kullanılması, ihmal veya yanlış ayarlanması, hatalı montajı, üzerinde
modifi kasyon yapılması sonucu veya ürünün kullanma kılavuzunda
belirtilen şekilde kullanılmaması sonucu meydana gelen hasar veya
diğer aksesuarların meydana getireceği arızalarda,
d) Yangın, deprem, su baskını, yıldırım düşmesi gibi doğal afetler
sonucu, anormal voltaj değişmeleri sonucu, savaş veya diğer
ayaklanmalar, karışıklıklar sonucu ürünün normal kullanımı sıras
ında
meydana gelen görünmez kazalar sonucu oluşabilecek arızalar veya
hasarlar,
e) Yetkili servis dışında ehli olmayan kişiler tarafından (Satıcı da dahil)
açılan, tamir edilen veya ayarları ile oynanan ürünler.
f) Seri numarası değiştirilmiş, zedelenmiş veya sökülmüş olan ürünler.
g) Garanti Belgesinde yapılan tahrifatlar bu belgeyi geçersiz kılar.
EEE yönetmeliğine uygundur.
Bu garanti sadece Avrupa Birliği, Avrupa Ekonomik Bölgesi, Türkiye,
Makedonya, Sırbistan, Hırvatistan, Bosna Hersek ve İsviçre ülkelerinden
satın alınan ve bu ülkelerde kullanılan ürünler için geçerlidir. Eğer ürün
satın alındığı ülkeden farklı bir ülkede kullanılıyorsa, kullanıldığı ülkenin
garanti şartları geçerli kabul edilir. Ürünün satın alındığı ülkedeki garanti
süresi, kullanı
ldığı ülkeden daha uzunsa, bu durumda satın alındığı
ülkenin garanti süresi geçerli kabul edilir.
PANASONIC ELEKTRONIK SATIS A.S.
Maslak Mahallesi Bilim Sok. Sun Plaza No:5 Kat:16 34398 Sisli Istanbul
TURKEY
Tel: +90 212 3679400 / Faks: +90 212 2862111
http://www.panasonic.com.tr
ÇAGRI MERKEZI: 4447262